Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
loper zei:Nu snap ik waarom er op hookers.nl gecensureerd wordt: om dit te voorkomen.![]()
Black is volgens mij ook weer terug onder de naam bari: https://nzcforum.be/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1373
Vandaag geregistreerd, en zoveel reacties hier al geplaatst.
Overigens, een gouden tip: als een dame klote service aanbiedt, en je hebt pijn aan je hart/portemonnee, dan moet je op dit forum de dame beschuldigen van een soa (met name HIV). Dan zit ze met minder inkomsten.****![]()
****neem dit met een korrel zout, en ga dit niet werkelijk uitvoeren aub. :!: :lol:
bari zei:De reden waarom ik reageer was
Omdat ik me ervaring met haar heb
mickey19822 zei:lekker ding zei:Modepopje Roosje zei:Voor de mannen die willen komen soa test ligt klaar voor t bewijs! Bijdeze gooi ik me eruit
Goh opeens is ie er terwijl je aan het werk bent. Ik dacht dat ie online zou komen. Maar voor mij maak het verder niets uit ik kwam toch al niet meer..![]()
Saluut Modepoproosje en kornuiten.
Roosje en ik hebben daarom besloten om samen een nieuw forum te beginnen voor mensen die wel respect voor anderen hebben en voor mensen die weten wanneer ze genoeg schade hebben aangericht.
helaas weten sommige van jullie dat niet. en daarom willen mij niets meer met dit forum te maken hebben.
ik zal je het adres van mijn nieuwe forum nog wel geven. niet dus
maar goed. als je het bewijs wil kan je haar ook gewoon even bellen.
lekker ding zei:Ik wil niet opnieuw beginnen hoor maar iets zegt me dat ie uitslag er never nooit is geweest.![]()
realist zei:die pooier van roos is ook zo achterbaks ronselt haar en andere grietjes en probeert de pooier uit te hangen!
die black is niet de enige denk ik die mick speelt ook het hoertje! is roos zijn pooier hebben alle wandelaars die soa van de Dick opgelopen haha!