beschuldingen van soa of niet.

A

Anonymous

Guest
en voor de slimmerikken onder ons die denken, hee waarom zijn roosje haar advertenties offline.
dat komt omdat roosje door het strontgooien van jullie heren er voor deze week even geen zin meer in heeft en dus weekend gaat houden.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De dame in kwestie heeft dit allemaal aan jou te danken hoor Mickey. Jij als haar regelaar, soeteneur of hoe je het ook noemen wilt. Jij zat zo erg je goudhaantje te verdedigen en zoveel onwaarheden en verschillende dingen te schrijven dat je daar reacties op kon verwachten.
Dat ze nu ff er niet is is dus alleen door jou. En misschien het feit wat Peewee heeft geschreven over de belasting en zo.
Tsja het meisje verdiende soms zo kleine 1000 eurie per dag zei ze zelf, daar wil de belasting ook wel wat van hebben. ;)

Saluut en de kost :)

A

Anonymous

Guest
Laten we nu niet over de belasting en zo beginnen, die hoeven we niet wijzer te maken dan ze al zijn.

Het is gelopen zoals het is gelopen en verder hoop ik dat roosje gezond is en verder er zijn voor ons genoeg andere dames.

En Mickey jij moet stoppen met reageren omdat jij werkt als olie op het vuur hier op het forum.

Je bent glaszetter geloof ik dus schoenmaker blijf bij je leest.

Je verbrandt je vingers aan deze business als je niet uitkijkt en ben slim raak er niet persoonlijk bij betrokken omdat je het zakelijk moet blijven zien

Jij faciliteert ruimte voor roosje nou prima maar laat het daar dan ook bij.

Glijmiddel

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Nu snap ik waarom er op hookers.nl gecensureerd wordt: om dit te voorkomen. :)

Black is volgens mij ook weer terug onder de naam bari: https://nzcforum.be/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1373
Vandaag geregistreerd, en zoveel reacties hier al geplaatst.

Overigens, een gouden tip: als een dame klote service aanbiedt, en je hebt pijn aan je hart/portemonnee, dan moet je op dit forum de dame beschuldigen van een soa (met name HIV). Dan zit ze met minder inkomsten.**** :D

****neem dit met een korrel zout, en ga dit niet daadwerkelijk uitvoeren aub. :!: :lol:

A

Anonymous

Guest
loper zei:
Nu snap ik waarom er op hookers.nl gecensureerd wordt: om dit te voorkomen. :)

Black is volgens mij ook weer terug onder de naam bari: https://nzcforum.be/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1373
Vandaag geregistreerd, en zoveel reacties hier al geplaatst.

Overigens, een gouden tip: als een dame klote service aanbiedt, en je hebt pijn aan je hart/portemonnee, dan moet je op dit forum de dame beschuldigen van een soa (met name HIV). Dan zit ze met minder inkomsten.**** :D

****neem dit met een korrel zout, en ga dit niet werkelijk uitvoeren aub. :!: :lol:

Wat heb ik hier nou mee te maken

A

Anonymous

Guest
De reden waarom ik reageer was
Omdat ik me ervaring met haar heb

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
mag ik trouwens opmerken dat een hiv test pas na minimaal 3 maanden wordt gedaan, 6 maanden voor volledigheid, en na nog eens 6 maanden.
(en dan nartuurlijk niet tussendoor zc doen he :D )

A

Anonymous

Guest
placeholder.png

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Blijft lastig want hoe bewijs je dat het uit die en die hoek komt ? Zou mooi zijn als iedereen daar op een volwassen mannier mee kon omgaan maar de heisa rond Roosje toont aan dat vooralsnog een utopie is. Het belangrijkste lijkt me dat de betrokkenen (ook de mannen) zich veiligheidshalve even laten testen. Dat heeft Roosje gedaan en naar eigen zeggen bleek uit die test dat ze niets onder de leden heeft. Dat het schriftelijk bewijs ervan nog even wat langer op zich zou laten wachten omdat ze ook nog een leven naast het sexwerk/forum heeft soit, geen reden om er direct nog heftiger op te gaan lopen inhakken. Begrijp haar reactie dus heel goed, al is het wel jammer dat ze de resultaten niet alsnog heeft geplaatst omdat er nu alsnog twijfel zou kunnen rijzen over de uitkomst van die test en de "werkelijke" reden van haar vertrek. Anderzijds waren de eerste geluiden over de potentiële mogelijkheid van het falsificeren van dergelijke documenten al te horen dus hoe weerleg je zo iets ?

Het verwijt dat ze hangende het onderzoek gewoon doorging met werken is begrijpelijk, maar haar besluit om dat te doen ook. Naar eigen zeggen laat ze zich regelmatig testen en dateerde de laatste test van kort daarvoor dus om dan al je afspraken te gaan cancellen vanwege een onbewezen en naar haar gevoel onterechte aantijging gaat wellicht wat ver. Hoeveel van lezers die haar bezocht hebben waren zo consequent om direct na de melding een afspraak met een soa clinic te maken én in afwachting van de uitslag al hun sex activiteiten uit én thuis even te bevriezen ? Het zou me niet verbazen als een aantal van hen zich niet eens geroepen voelt een test te ondergaan simpelweg omdat ze geen klachten hebben. Ik spreek uit ervaring want toen ik mijn contacten ooit melde dat ik ergens Chlamydia had opgelopen was dat voor sommigen geen reden om zelf ook even langs de dokter te gaan want óf "geen klachten" (die heb je ook zelden bij chlamydia) óf "het komt wel aan het licht bij mijn volgende halfjaarlijkse soa check.... over 4 maanden".

Omdat ik de maand ervoor toevallig ook een bezoekje aan haar heb gebracht en liever het zekere voor het onzekere neem (soa's kunnen ook vanzelf weer verdwijnen dus haar schoon zijn hoeft niet voor mij/ons te gelden) heb ik zelf toch maar even een algehele soa check bij de ggd geboekt. Voor mij is een voorval als dit gewoon en mooi excuus om mijn halfjaarlijkse soa-check iets naar voren te gooien (de laatste was in maart), ben ik ook direct weer apk gekeurd. Hopelijk blijkt het loos alarm, ander moet ik ten tweede male een aantal mensen een partnerwaarschuwing sturen.

Soa's bestrijden is m.i. niet alleen een taak van de dames maar van ons allemaal. Bedenk dat ze die soa niet zelf hebben gemaakt maar op hun beurt van een van ons hebben opgelopen. Mogen dames die een soa hebben opgelopen ook alle heren die zijn langs geweest als mogelijke verdachte aanmelden en even op non actief laten zetten tot hun onschuld bewezen is ?

Kon overigens pas eind volgende week terecht omdat ik een tweetal eerder aangedragen opties niet kon (heb net als Roosje ook een leven naast mijn sexleven). Aangezien de uitslag in de regel 1 tot 2 weken op zich laat wachten zou ik zelf het tegenbewijs dus pas na 3 weken kunnen leveren. Zag onlangs overigens een advertentie van One Day Clinic in Amsterdam die een testuitslag binnen 24-48 uur garandeert. Of dat voor alle soa's geldt waag ik te betwijfelen want sommige tests vragen bij mijn weten inderdaad een weekje geduld.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
mickey19822 zei:
lekker ding zei:
Modepopje Roosje zei:
Voor de mannen die willen komen soa test ligt klaar voor t bewijs! Bijdeze gooi ik me eruit

Goh opeens is ie er terwijl je aan het werk bent. Ik dacht dat ie online zou komen. Maar voor mij maak het verder niets uit ik kwam toch al niet meer.. ;)

Saluut Modepoproosje en kornuiten.

Roosje en ik hebben daarom besloten om samen een nieuw forum te beginnen voor mensen die wel respect voor anderen hebben en voor mensen die weten wanneer ze genoeg schade hebben aangericht.
helaas weten sommige van jullie dat niet. en daarom willen mij niets meer met dit forum te maken hebben.
ik zal je het adres van mijn nieuwe forum nog wel geven. niet dus

maar goed. als je het bewijs wil kan je haar ook gewoon even bellen.

"BREEKEND NIEUWS"
En het forum van Mickey19822 is een feit. Hier te vinden en hier de algemene voorwaarden

Nu even de serieuse noot:
Ondertussen adverteerd Roos hier opnieuw verder, ik ben erg benieuwd of er nu leden bij haar geweest zijn sinds vorige week, en haar SOA Attest ook hebben ingezien, alles is dood gebloed of dicht getimmert in de Roosje topics. maar de vraag blijft open.

nzc_show_2015_logo_inschr.form_.png

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik wil niet opnieuw beginnen hoor maar iets zegt me dat ie uitslag er never nooit is geweest. :eek:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
lekker ding zei:
Ik wil niet opnieuw beginnen hoor maar iets zegt me dat ie uitslag er never nooit is geweest. :eek:

En het had zo simpel kunnen zijn: ze had hem online kunnen zetten maar ja, dan zie je wel bv haar echte naam e.d.
Ze had ook gewoon kunnen melden dat de test bij haar ter inzage ligt.
Voor wat het waard is, blijft een moment opname en intussen zou ze (geld voor iedereen) alweer een nieuwe soa hebben kunnen opgelopen.
Vooral dat doorwerken blijft niet in haar voordeel pleiten maar ja, er moet brood op de plank komen, vooral voor dat "vriendje" van haar.

realist

Snuffelaar
2 aug 2015
6
0
die pooier van roos is ook zo achterbaks ronselt haar en andere grietjes en probeert de pooier uit te hangen!

die black is niet de enige denk ik die mick speelt ook het hoertje! is roos zijn pooier hebben alle wandelaars die soa van de Dick opgelopen haha!

A

Anonymous

Guest
realist zei:
die pooier van roos is ook zo achterbaks ronselt haar en andere grietjes en probeert de pooier uit te hangen!

die black is niet de enige denk ik die mick speelt ook het hoertje! is roos zijn pooier hebben alle wandelaars die soa van de Dick opgelopen haha!

Wat bedoel je nou eigenlijk precies?

Glijmiddel

Terug
Naar boven