beschuldingen van soa of niet.

A

Anonymous

Guest
realist zei:
karma is a bitch duidelijker kan het niet uitgelegd worden!

Dus die mick zit op handen en voeten voor bepaalde klanten of wat bedoel je nou allemaal?

Ik heb die mick ooit gezien kan me niet voorstellen dat hij als betaalde gigolo door het leven gaat.

Glijmiddel

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
realist zei:
karma is a bitch duidelijker kan het niet uitgelegd worden!

Glijmiddel, deze vent is ook niet geheel normaal en hoort vast bij dat zootje van Roosje.
Aan Realist: nou, neem nog een haal en een slok zou ik zeggen en typ nog wat onsamenhangends neer, pffff.
denk niet dat iemand iets ervan snapt maar als je het ook niet wilt uitleggen, dan kom je gewoon met Karma is a bitch.
Nee, nou begrijp ik het hoor: niet dus.
man, ga ergens anders vervelen of zet duidelijk begrijpbare berichten neer.

A

Anonymous

Guest
Ja dat kan goed zijn Cerato

Het wordt steeds gekker allemaal en vreemder

Glijmiddel

realist

Snuffelaar
2 aug 2015
6
0
die mick en zijn vriendjes ceraato en glijmiddel hahaha zijn allen niet proper anders willen ze een ander alles niet laten uitleggen dommetje spellen typisch olanders he?

realist

Snuffelaar
2 aug 2015
6
0
iederren weet dat het een niet propere bedoening is het huis de kamer mick en zijn zooitje klanten meisjes en zogezegde vriendjes lees zijn klantjes die graag een stelling t o v soa verdedigen!

A

Anonymous

Guest
realist zei:
iederren weet dat het een niet propere bedoening is het huis de kamer mick en zijn zooitje klanten meisjes en zogezegde vriendjes lees zijn klantjes die graag een stelling t o v soa verdedigen!

Cerato heb je het gelezen? Wij zijn vriendjes van mick en roos.

Realist uit welke grot in de Ardennen ben jij gekropen?

Wat een klotsende oksel ben jij zeg!

Glijmiddel

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tsja, Realist doet zijn naam niet bepaald eer aan!
Want als je Glijmiddel en mij als vrienden van Mick en consorten ziet, dan is dat weinig realistisch.
Maar ach, laat hem lekker doorbrabbelen.
Hij geniet vast van onze reacties, beetje zielig als dat je leven kleur moet geven maar allez....het zij zo voor hem.
Maar een l*l vind ik hem ook wel ja :lol:

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Omdat ik Roosje bezocht heb tijdens haar gangbang van 10/6 en haar toen zowel geneukt als gebeft heb ben ik op 31/7 (dus 7 weken later) zoals gezegd toch maar even langs de ggd gewipt voor een algehele soa test (minus hepatitis b/c, b kan ik niet meer oplopen, c wordt door de ggd niet standdaad getest)..... uitslag was dat er niets gevonden is.

A

Anonymous

Guest

Heer Bommel

Toogplakker
16 jun 2015
47
2
Op het kinky forum waart er ook zo'n onbegrijpelijke gast rond, genaamd Soeverein.
De overeenkomst is dat ze beide woorden uit de nederlandse taal opschrijven, maar in een dusdanige volgorde dat de verstaander in volslagen verwarring achterblijft.
Ik denk dan: praat of schrijf eerst duidelijk, pas dan zal je serieus genomen worden.
(Heb ik daar potverdorie ook nog een leuke woordspeling) :mrgreen:

Terug
Naar boven