Clara/Lenka (vh Gloria) - Mechelen

Deket

Toogplakker
16 nov 2018
115
2
Verboden of niet;wel een beetje ziekelijk
Ik denk dat jij verliefd bent
En dat gezever over camera's, die hangen overal
In een ietwat deftig bewonersblok,bijna altijd,; niets bijzonder hoor
Een goede raad ; verliefd worden op een meid met dit beroep lijkt me geen goed idéé

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Nee totaal niet verliefd op dat mens in tegendeel! Haar poes stinkt, terwijl je daar bent is ze in haar neus aan het peuteren en een stijve heb ik er verre van gehad!

En die camera die hing er NIET in de inkomhal als ik madam in kwestie ben gaan "bezoeken voor een beurt". Zelf woon ik ook in een appartement en hier hangt geen camera in de inkomhal dat IEDEREEN filmt.

Dus stop met over mij te oordelen zonder mij te kennen! En op een hoer zou ik nooit verliefd worden, ik zou ze enkel meer bezoeken ja en dat is het. En wie zou dat niet doen bij een lekker hoertje he? En geloof me dat is deze madam zeker niet!!!!!

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Wat is dan den reden dat je er speciaal naar toe rijd op haar naam te weten te komen?? Vraag me dat gewoon af...

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Lijkt me eerder dat hij nog een openstaande rekening met haar heeft. Misschien begrijpelijk als je heel het topic hier doorleest...

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Dickie zei:
Wat is dan den reden dat je er speciaal naar toe rijd op haar naam te weten te komen?? Vraag me dat gewoon af...

Speciaal? Ken je mij? Neen!
Speciaal rij ik er daarvoor niet langs. Mijn ouders wonen er 2 min rijden van dus als ik daar was afgelopen week ben ik daar even gaan kijken ja!
Heb nog wel een eitje te pellen met madam!

Lieverleffe die heeft het volledig juist!

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Nog geen ervaring mee . Advertentie staat niet meer op redlights maar op Afspraakjes.

Bijlagen

• Screenshot_20211010-171816_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20211010-171816_Samsung Internet.jpg
    724,5 KB · Weergaven: 1.975

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Waarom schrijft ge Machelen als het Mechelen is?

Ach ja, natuurlijk... Om dezelfde reden als niet weten dat er een zoekfunctie bestaat of dat er verschillende pagina's en topics op een forum staan.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Altijd miserie met die meid, al van bij het maken van een afspraak. Gedwongen door haar vader. Wegblijven dus. Vroeg of laat heb je er last mee.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Het is en blijft toch een lekker ding.
Ik kan er niet weg van blijven🤤🤤

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Er zijn wel meer 'lekkere dingen' waarmee je veel gemakkelijker en vooral veel betrouwbaarder kan afspreken, en waar het werken onder dwang (van haar vader) minder risico oplevert dat je in een lastig parket zou kunnen terechtkomen. Aan het tempo waarop zij vaak bare klantjes afwerkt, moet je ook eens even aan het risico denken.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Clara en Gloria hebben afgedaan. Het werd weer effe te warm onder het kontje, en voortaan heet zij nu Lenka. Met een nieuwe naam proberen om de dans wat te ontspringen. Het is een gekende truk, maar tegelijkertijd is het nog maar eens een bewijs dat Clara/Gloria/Lenka niet van de snuggersten is: Lenka heeft haar tekstje van de oude Gloria advertentie op Afspraakjes overgenomen en zij sluit af met groetjes van Clara. :lol: :lol: :lol:

Nieuwe naam, zelfde onbetrouwbare meid met hetzelfde onwelriekende kutje. De moderatie kan misschien 'Lenka' bijvoegen in de titel?

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik weet niet of het wel veilig is met deze meid om te gaan als je de berichten leest over haar

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Voor wie een idee wil krijgen over het 'niveau' van deze meid en haar familie: zij heeft eens een kleine overgehouden aan een ongelukske :mrgreen: Maar gelukkig heeft haar pa haar kunnen overhalen om een spiraaltje te laten plaatsen, zodat zij nadien helemaal veilig zonder condoom kon beginnen neuken (heel in het begin was het enkel nmc) zonder enig risico. Soa's zijn dus blijkbaar geen risico. Laat iedereen er maar bare overheen gaan, zoveel mogelijk klanten per dag, want ze heeft nu een spiraaltje... Uiteraard was de drijfveer van de pa om zijn legkip tegen hogere prijzen te kunnen laten daten. Om privacyredenen kan ik hier totaal niet op in gaan, maar ik weet bepaalde dingen van deze familie, en ik kan je verzekeren dat het redelijk marginaal volk betreft. Ik weet dat je om te neuken geen IQ van 140 nodig hebt, maar er zijn voor mij toch wel grenzen.

Ik weet niet of de verschillende naamsveranderingen er iets mee te maken kunnen hebben, maar er is ook al wat heibel geweest rond deze meid met meldingen bij de politie enz. Verder is er ook haar absolute onbetrouwbaarheid bij het maken van afspraken. Je spreekt af en als er nadien een andere méér betaalt en langer wil blijven, laat zij de eerste klant gewoon stikken. Ook al staat hij voor de deur.

Ik heb er heel in het begin van haar gedwongen carrière een paar dates mee gedaan. Ze was veelbelovend begonnen, maar dat heeft dus maar heel kort geduurd. Voor mij nooit meer met de deze.

Terug
Naar boven