Clara/Lenka (vh Gloria) - Mechelen

Freek47

Snuffelaar
4 mei 2019
9
0
Heb al 3x een afspraak met deze dame proberen te maken, iedere keer toegezegd en op laatste moment afgeblazen.
Begin te twijfelen of er ooit wel eens echt een afspraak doorgaan en of ze doet wat ze adverteert.
Iemand hier wel al in geslaagd?
Adverteert op afspraakjes :

Gloria 21 jaar Antwerpen - Mechelen
Heete muis
Dag heren zijn julie op heete kolen dan zijn julie op het juiste adres willen julie een heete neuk partij aarzel dan niet ik ben slank lang blond haar een b 75 en een mooi spannend muisje wie droomt er niet van om een 21 jarige genot te geven ik staat open voor iedereen jong of oud maak mij niet uit zolang ze 18 plus zijn ik word graag geneukt op verschillende standjes en ik pijp graag maar alles is met condoom maar als je intiem zonder wild is het bespreekbaar beffen en vingeren heb ik graag maar ik doe geen annaal en kussen doe ik niet mijn prijzen zijn 50 voor een half uur en 80 voor 1 uur zonder condoom bel je mij dan bespreken we wel de prijs 471652705 hopelijk tot snel xxx

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Ik heb haar toch al mogen neuken. Ze is zeker 21, maar stond ook zeker niet vooraan toen ... je weet wel.

Ze wil wel neuken zonder condoom, maar pijpen enkel met condoom. Ze ontvangt in haar eigen appartementje, maar wil dat je haar even belt als je er bent (anders zou je op de bel haar echte naam kunnen zien - nu, als je weet op welke verdieping het is en het andere app op dezelfde verdieping bewoond wordt door Turken kom je daar zo ook wel achter.)

Terwijl je haar aan het volspuiten bent zitten mama en papa in de kamer ernaast. Zij hebben haar aangeraden enkel te neuken zonder condoom, want dan is ze veilig dankzij haar spiraaltje.

Positief: je mag haar zo hard neuken als je wil en zonder morren vullen; ze is zeer verzorgd (kutje smaakt heerlijk); ze is echt nog jong en strak en ziet er best mooi uit (subjectief uiteraard); voor de prijs moet je het ook niet laten. Voor het weglaten van het jasje zet ze eerst wel hoog in, maar ik heb tot 100 kunnen dalen voor een uur (dat ze ook echt volmaakt)

Negatief: pijpen met condoom; niet kussen

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
Bericht gestuurd via whatsapp maar tot nu tie nog niet gekezen of antwoord

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
heb geen knobbels gezien, maar met haar afspreken zou ik enkel doen als er geen alternatief is.
Heel passief, het interesseert haar allemaal niet en alles met condoom. Pijpen zonder misschien later als ze het wat langer doet, en nzc alleen voor 250 extra, maar daar feestelijk voor bedankt. Blijkbaar hebben sommigen dat betaald en haar hoofd zot gemaakt ...
Gelukkig maar 50 euro kwijt voor slechtste afspraak ooit.
Dus niet echt een aanrader.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Ik vind het net wél een aanrader.

80 euro voor een echt strak jong meisje. Dat is bijna gratis. Normaal doet ze alles met condoom, maar voor het geld, danst de beer. Dat is bij veel dvp's zo.

Passief? Dan moet je ingrijpen en zeggen wat je wil: ze doet het. En of zij interesse heeft? Elke dvp heeft interesse in het geld. De ene weet dat al wat beter te verdoezelen dan de andere maar wat maakt dat uit? Je mag haar volop neuken en alles met haar doen wat het hartje begeert. De vraag is dus alleen of mijn interesse bevredigd werd, en mijn antwoord daarop is zeker ja, want ik ga er nog terug. Ik vind haar trouwens vriendelijk, maar dat kan ook te maken hebben met hoe ik tegenover haar doe.

Hopelijk wordt ze niet te rap slimmer en blijft haar prijs zo laag. Ik sta zeker niet alleen met mijn positieve mening over haar. Probeer maar eens als nieuwe klant om haar te boeken. Het is geen meisje waar je zomaar direct kan binnenlopen. Ze is inderdaad erg goed bezet. En vergeet ook niet: ze is hygiënisch, het is op haar appartement heel erg netjes, en ze is niet lelijk. Ik zie hier soms recensies passeren van andere gevallen, waarbij ik denk: ieder zijn gedacht, maar wie wil daar nu op kruipen?? Enkel omdat die zonder condoom neukt, dan mag ze overjaars en onfris zijn?

Nee dus. Geef me maar deze Gloria voor die prijs. En zwijg over zonder condoom neuken, of iedereen begint het straks te vragen en bij haar eerste soatje doet ze het niet meer. En zelfs mét condoom neukt zij voortreffelijk.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Haar nooit in levende lijve ontmoet, maar dit is mijn ervaring met haar qua contacten.

Haar advertenties vielen me eerst op toen ze adverteerde met pijpen zonder, neuken met, enkel contact via mail. Lage prijzen vallen natuurlijk enorm op.
Toen was er van neuken zonder absoluut geen sprake mogelijk, en stopte ze met reageren op mail.

Dan veranderden haar advertenties naar pijpen en neuken met. Dan kwam er een telefoonnummer bij, en dan ook nzc. En ik had er wel wreed goesting in.

Ge-smst met mijn nnummer, duidelijk gezegd dat ik 2 uren wou zonder condoom(ik wil geen vluggertjes), 250 zegt ze. Maar dan afspraak moeilijk te maken, en als we dan aan een afspraakmoment komen, dan is het plots 400 euro.
60 voor half uur, 120 voor half uur zonder condoom, dus 60 euro meerkost.
80 voor uur, 200 voor uur zonder condoom, dus 120 euro meerkost.
En voor 2 uren wou ze dus 400 euro, dus bovenop prijs van 160 wou ze er een meerprijs van 240??

Haar dan even gebeld, en het ging haar hoofd niet in dat of je nu een half uur neukt, of 2 uren, dat risico even groot blijft, en dus die meerkost niet logisch was. Ze haakte in. Bovendien liet ze weten dat ze haar regels had, op zich geen probleem voor me, ze stak er een soort watje in zodat ze nog steeds kon werken.

Met mijn secundair nummer ook gestuurd, gevraagd voor 1 uur, maar dan meer massage en aftrekken dan neuken(een thaise massage is ook wel eens leuk, moet niet altijd met penetratie zijn), begon ze eerst moeilijk te doen dat ze concept niet snapte dat iemand niet wilt neuken, maar eerder spelen, vingeren, en haar wou likkken - zelfde dag - en zegt ze niets over haar regels. Zou dus dikke teleurstelling geweest zijn want als ze haar regels had, zou ik toch niet willen likken. Dus zou ze belofte niet na kunnen komen. Maar wederom pastten onze agendas niet en konden we niet afspreken. Ik ga nog wel eens proberen, maar nzc zal er nooit inzitten aan die belachelijke prijzen.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Zij zit nog niet zo lang in deze job. Haar eerste maand was nagenoeg perfect.

Nu heeft zij blijkbaar de laatste paar dagen ontdekt dat je veel meer geld kan verdienen met neuken zonder condoom. En om de risico's in te schatten, is ze duidelijk niet verstandig genoeg. Daardoor is ze blijkbaar, onder invloed van het onverwacht grote aantal klanten, gaan flippen wat betreft prijzen en afspraken maken enz. Wat ik in mijn vorig bericht schreef: zet zoiets op het forum: lekker jong en strak, een lage prijs, en nu ook nzc, en het is een stormloop. En dat kan zij duidelijk niet aan. Daar is zij te onervaren en vooral ook te simpel voor.

Ik ben er nog geweest en dat was nog steeds prima. Maar ik zou er nu weg blijven want ze heeft blijkbaar, als ik haar zo hoor, al klanten zodanig onheus behandeld (zo interpreteer ik haar uitleg toch- zij legt het natuurlijk anders uit) bij het maken van afspraken, dat ze vreest dat ze gaat aangeklaagd worden wegens zwartwerk en negeren van de coronaregels. En bij een eventuele inval wil ik liever niet daar zijn.

Ik zou dus iedereen tot voorzichtigheid aanmanen, want als er daar inderdaad een betrapping zou gebeuren, zou dat daar wel eens een ernstig geval kunnen worden. Er is immers een minderjarig kind in huis (een baby) en de rol van de ouders is me ook niet duidelijk. Mogelijk pushen die haar, en dan wordt dat een zaak van dwang of pooierschap waarbij ik mijn naam of telefoon als klant nergens wil zien opduiken.

Jammer, want het was wel goede seks met haar.

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Ik kan Albert beamen, gisteren afspraak gemaakt met haar. Voor vertrek nog eens bevestigd en bij aankomst zat ze zogezegd al sinds smiddags bij familie.
Gezegd dat ik een slechte recensie zou schrijven en toen mocht ik vandaag ineens gratis.
Gezegd dat dat niet hoefde dus vandaag nieuwe afspraak.
Stuurt ze smiddags dat ze corona heeft?!?!?!
Ik direct met andere nummer gestuurd en ze was bij wonder vrij.
Maar nu sta ik weer voor haar deur en is ze zogezegd niet thuis.
Na een tijdje aandringen is ze toch thuis en zegt ze dat haar zus aan het sturen was en dat ik toch mag komen.
Tot ik vraag hoe oud haar zus is......

13 JAAR!!!!!!

Weg hier en wegblijven!!! Ik hoop dat de rest dit ook doet en zich niet verbrand!!

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Zij is op nauwelijks enkele dagen erg veranderd in haar nadeel. Als klant van het eerste uur is mij dat opgevallen bij herhaalbezoekjes. Het onervaren meisje van een kleine maand geleden heeft plaats gemaakt voor een arrogant bitchke, dat verwend is door de vele klanten die op haar lage prijs afkwamen. En nu probeert ze die in te palmen om zoveel mogelijk zonder condoom te komen neuken, want dat brengt meer geld op. Mij stelde ze 200 euro voor ipv de gebruikelijke 80, voor een uur dus. Haar prijzen variëren dus blijkbaar wel wat. Bij die eerdere bezoekjes deed zij trouwens helemaal niets zonder condoom, en nu ineens worden de nzc klanten vooruitgeschoven en de anderen mogen, als zij willen, op een rustige moment hun 80 euro komen afgeven.

Het warrige verhaal dat Dickie te beurt is gevallen bij zijn pogingen om een afspraak te maken, kan ik heel goed geloven. Gloria is denkelijk wat geflipt, en verzint tegenwoordig leugens die zelfs niet eens geloofwaardig kunnen zijn. En dat doet ze zonder zich daar voor te schamen. Zou het kunnen dat zij haar klanten even dom inschat als dat zij zelf blijkt te zijn? Dickie zijn relaas van 'niet thuis zijn' en dan plots 'wel thuis zijn' met slechts enkele minuten verschil tussen beide berichtjes, heb ik dus bij mijn laatste bezoekje aan haar ook meegemaakt. Ik stond nochtans voor de deur geparkeerd en zat in mijn wagen. Ik heb niemand zien thuiskomen.

Tevens citeer ik nog heel even een stukje uit het berichtje van Justafuck, enkele berichtjes geleden:

Justafuck zei:
Terwijl je haar aan het volspuiten bent zitten mama en papa in de kamer ernaast. Zij hebben haar aangeraden enkel te neuken zonder condoom, want dan is ze veilig dankzij haar spiraaltje.

Uiteraard zitten we op een nzc-forum en dus weten wij wel dat we het risico moeten inschatten dat daaraan verbonden is, en dan kunnen we beslissen of we het doen of niet. Het verhaal van de ouders die in de kamer daarnaast (de badkamer ligt er nog tussen) op de kleine passen terwijl zij met de benen wijd ligt, vond ik van bij het begin al redelijk opmerkelijk. Als ik nu bij Justafuck lees dat die ouders haar de goeie raad geven enz... Dan begin ik toch mijn bedenkingen te hebben. Doet zij het wel uit vrije wil, of staat zij onder dwang van haar ouders, of haar vader? Aan de deur, voor ze open deed, hoorde ik de laatste keer een mannenstem, geen vrouwenstem en een krijsend kind.

We betalen voor seksueel plezier, en we moeten ons niets aantrekken van de rest van een meisje haar leven. Maar een kind vind ik al maar zozo bij een dvp die je ontvangt, en als die vader daar altijd is en zich ook bemoeit met wat zij moet doen, dan heb ik daar toch hele speciale gedachten bij. En in dat soort zaken wil ik niet verwikkeld geraken. Ik weet niet of ze telefoonnummers van klanten bijhoudt, maar ik weet wél, als het tot een onderzoek komt, dat de telefoon nagetrokken wordt.

Dus een heel correct besluit dat Dickie schrijft: WEG HIER, en WEGBLIJVEN. En hopen dat de anderen zich niet verbranden. Het was mooi, seks met een strak jong sletje, de laatste keer zc, maar het begint daar te stinken. Het is daar niet pluis.

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Ik ben gisteren bij haar geweest, en nee ik ding niet af onder de 100 euro, maar inderdaad ze is soms zeer wanhopig, ik voelde het al aan het over en weer smsen, kom je, kom je zeker,.......
De daad is simpel, niet erg meegaand maar wel een strak stinkend kutje.Wel raar als haar ouders daar ook rondlopen...

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
kater123 zei:
Wel raar als haar ouders daar ook rondlopen...
Dat was dus ook mijn bedenking.

De eerste keer dat ik er kwam, kan ik nog aannemen dat de ouders 'even de kleine moesten bijhouden', alhoewel ook dat scenario al alles behalve normaal lijkt. Of ben ik de enige die daarvan de wenkbrauwen fronst?

Als dat de tweede keer en de derde keer enz weer zo is, dan besluit ik voorzichtigheidshalve dat die ouders daar elke dag heel de tijd zitten. De ouders van een meisje van de leeftijd van Gloria, zijn waarschijnlijk nog in een leeftijdscategorie waar men nog actief zou moeten zijn. Werken dus. En dan zoveel tijd hebben? Wetende dat zij voorheen in een caravan op een camping hebben gewoond, waar permanente bewoning niet toegestaan was, koppel ik dat aan de relatieve low-profile praat die Gloria verkoopt, en bij dat soort volk komt het wel meer voor dat er meisjes in de prostitutie geduwd worden. Ja, ook door hun eigen naaste familie. Dat zijn vermoedens, sterke vermoedens, de bewijzen zullen pas bij een inval en na onderzoek geleverd kunnen worden.

De manier waarop zij nu haar afspraken regelt, duidt er zeer sterk op dat papa eerst de agenda moet goedkeuren (vandaar: een afspraak maken en even later zeggen dat er geen afspraak is) en die agenda wordt uiteraard bepaald op basis van wie het meest wil betalen. Vandaar de directe vraag: met of zonder condoom. Dat is nu het eerste dat ze wil weten. Dat het gedrag op zo korte tijd zo sterk veranderd is, duidt (weer volgens mij) op een situatie waarbij mensen die wat marginaal leefden van uitkeringen plots geconfronteerd worden met een royaal inkomen (in het zwart) en zoals ik dat noem: gaan flippen.

Nu mag je nog, zoals ik, heel erg ruimdenkend zijn, en zoals iedereen hier op dit forum uitkijken naar nzc gelegenheden, dan moet je toch eens nadenken over het feit dat ouders hun dochter steunen in de prostitutie EN bovendien aansturen op nzc. Wie hier niet een belletje hoort rinkelen, staat volgens mij veel te heet om nog na te denken.

Daarbij herhaal ik: wees voorzichtig. Laat ze, wegblijven, er zijn andere meisjes genoeg. Het is voldoende, dat 1 misnoegde klant (die met zijn voeten gespeeld werd bij het proberen maken van een afspraak) deze zaak aanklaagt, en je zit hier meteen in een héél zwaar dossier. Ik denk dat niemand van ons blij zou zijn, als de blauwbloezen haar telefoon checken en als jouw nummer daarin voorkomt.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Ik vind dit bizarre conclusies.
1 ding van dit ganse verhaal heb ik ervaren bij mijn afspraak en dat was het iets wat muf ruikende poesje.
Ik vond wel dat alles snel moest gaan.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Of je mijn conclusies bizar vindt, is jouw interpretatie natuurlijk. Na enkele dates met haar vallen er mij bepaalde dingen gewoon op. Het loopt daar niet 'zuiver'.

Ik ben er verschillende keren geweest op de relatief korte tijd dat ze dit doet, en ik kan je verzekeren dat zij veranderd is. In het begin moest het tijdens mijn dates met haar helemaal niet 'snel' gaan. Sinds ze geld geroken heeft dus wél. De wat muf ruikende poes : dat was ook niet zo in het begin. Toen was zij telkens fris tussen de benen. Wat dacht je van 5 -6 klanten per dag, 7 dagen op 7, die nu bare mogen en voluit hun zak leegspuiten in haar? Dat laat sporen na. Ook als zij zich tussendoor verfrist. Ik wil niets insinueren, maar met 35 tot 40 bare zaadlozingen per week, is de kans ondertussen al behoorlijk groot dat zij 'iets' heeft dat een bepaalde geur verspreidt. Even googlen anders. Voor iemand mij aanwrijft dat ik het aantal klanten gok: ik heb de getallen van haar zelf mogen horen. En vermits het meestal knap moeilijk is om af te spreken met haar, denk ik niet dat zij liegt over die getallen.

Terug
Naar boven