Club LaLuna - (FKK) Moers

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Website zegt nu dat de opening toch nog even uitgesteld wordt omdat er nog wat moet gebeuren. Ze noemen nu "begin april"

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
"Anfang april" inmiddels vervangen door "April".
Niet gunstig tenzij het vanwege een verbouwing is waarbij de gladde douchevloer wordt vervangen. Of schoongemaakt, kort na mij laatste bezoek daar kreeg ik last van voetschimmel, en ik was even nergens anders geweest.
Ohja en dat wankele bankje in de kleedkamer vervangen door een wat steviger exemplaar. Hoewel, dat hoort er wel een beetje bij daar.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Laat ik gisteren nou net in Moers geweest zijn. Wel voor een bezoek dat geen vermaak toeliet qua planning, maar ik was in Moers. Ik zal de Koning maar even vragen of hij ook zonder mij zijn verjaardag kan vieren.

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Heb la Luna bezocht een week geleden.

3 mesjes waren aanwezig. Rami, Emma, Miruna.
Ik kam voor Miruna. Ken haar al heel lang. Van haar begin in La Luna. Denk 2014/2015 of zoiets.

Met mij altijd altijd super gewest. Lichaam nog altijd de zelfde. Klein strak super ass. Zk, beffen, neuken, alles wat ik graag heb.
20 euro inkom nog altijd het zelfde.

Maar heb op freiercafe gelezen dat de prijzen voor de vrouwen zijn nu "gestegen".
Kan ik niet bevestigen, heb haar de oude bedrag gegeven+10 euro tip.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Heb la Luna bezocht een week geleden.

...
Maar heb op freiercafe gelezen dat de prijzen voor de vrouwen zijn nu "gestegen".
Kan ik niet bevestigen, heb haar de oude bedrag gegeven+10 euro tip.
Ook gelezen van de gestegen prijzen, heb nog net alles kunnen vertalen (mijn duits is matig op zijn best) maar ik geloof dat de achterburen van venus wel veel goedkoper zijn (om de een of andere reden niet mijn soort zaak) maar het id geloof ik niet duurder dan bv SKW voor onze "service" of de "speciale mogelijkheden" in veel andere clubs.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ben vorig weekend la luna geweest. Ook ik had her en der berichten gelezen van de erg dure prijzen. Gelukkig kan ik laten weten dat ik de normale prijs heb betaald voor 30 min onze service. Tegenwoordig is dat 70 euro (Enige tijd geleden zijn ze 10 euro opgeslagen).

Jasmin was theke. Tania was er ook toen ik binnen kwam heb ik ze niet gezien. Ik kwam sowieso voor Miruna en heb ook met haar gekamerd. Zeer goede kamer en blijft een lekkker ding. Toen ik afrekende met Jasmin zat Tania bij haar. Ik las ergens dat Tania ook theke was geweest en ze staat niet tussen de dames op de website. Spijtig want als Tania ook terug met klanten op kamer gaat is de bezetting hier toch niet slecht.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Had vandaag zin, zag dat Miruna niet meer op de site stond. Even gebeld en er waren maar drie dames, de namen werden niet echt duidelijk uitgesproken, de rest(nog drie) zouden later komen. Miruna werd inderdaad niet meer genomen als aanwezig en ik heb het idee dat in de telefonische spraakverwarring een aantal dames genoemd werden die niet op de niet staan.

Verder geen verslagje want ter hoogte van Eindhoven kreeg ik een bericht dat mijn aanwezigheid elders noodzakelijk was. En nu heb ik geen zin meer om 2 uur heen en 2 uur terug te rijden.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Voor eerste keer stoute schoenen aangetrokken en richting Moers gereden. Ik wilde graag Sisi neuken en hoopte haar daar te treffen. Tot mijn verbazing was er om 11:00 uur nog maar een dame daar Murina. Ik heb nagevraagd of Sisi vandaag zou komen en het antwoord was ja, maar wanneer dat was onduidelijk. Tijdje op de bank gezeten en tegenover mij zat Miruna. Zij zat mij uit te dagen. Ik had een paar dagen sperma gespaard dus uiteindelijk kon ik het niet meer volhouden. Miruna gevraagd of zij naast me kwam zitten. Meteen ging de hand onder mijn handdoek en mijn stijve pik kwam tevoorschijn. De Theke zag het en riep dat het een grote was. Ik wilde Miruna graag in de openbare ruimte neuken maar dat was niet toegestaan. Uiteindelijk op de kamer beland en daar begon Miruna mij te pijpen. Ik was zo geil dat ik bijna in haar mond kwam. Vervolgens haar op de rug gelegd.... de vraag gesteld... en voor 100 euro extra was het mogelijk. In haar merkte ik hoe strak zij is en het duurde ook niet lang dat ik alles heb losgelaten.... Daarna weer naar huis gegaan omdat er verder niemand te bekennen was.... Mijn vraag aan een van jullie heeft iemand ervaring met Sisi. Ik lees op de Duitse site wisselende berichten en nergens een woord over onze hobby... alvast bedankt

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Dat is op Freiercafe. Er zijn andere sites waar nzc (AO) gewoon besproken wordt.

Ik lees https://www.ao-huren.to/forumdisplay.php/15-AO-in-Nordrhein-Westfalen als alternatief voor de regio NRW waar AO gewoon benoemt wordt. Deze site heeft volgens mij ook zustersites die gewoon een kopie van elkaar zijn.

Deze is weliswaar een stuk kleiner en ook slechter ingericht. Met dat laatste bedoel ik dat er meerdere 'algemene' topics over 1 club kunnen bestaan. Dat maakt het rommelig.

Wat ik lees over Sisi (ook wel Zizi) is eigenlijk gewoon slecht. Bij uitzondering is een bericht matig.

Miruna is een geldwolfje die ook wel eens prive ontvangst probeert, maar meestal snel weer op het nest terugkeert. Ze is zeker de knapste van het stel, maar als persoon heeft ze mij nooit kunnen bekoren.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Mijn laatste goede ervaring daar was Emma. En net toen ik wilde afreizen stond er Urlaub bij haar.

Op dit moment geen reden om daar naartoe te gaan voor mij.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5

Voor eerste keer stoute schoenen aangetrokken en richting Moers gereden. Ik wilde graag Sisi neuken en hoopte haar daar te treffen. Tot mijn verbazing was er om 11:00 uur nog maar een dame daar Murina. Ik heb nagevraagd of Sisi vandaag zou komen en het antwoord was ja, maar wanneer dat was onduidelijk. Tijdje op de bank gezeten en tegenover mij zat Miruna. Zij zat mij uit te dagen. Ik had een paar dagen sperma gespaard dus uiteindelijk kon ik het niet meer volhouden. Miruna gevraagd of zij naast me kwam zitten. Meteen ging de hand onder mijn handdoek en mijn stijve pik kwam tevoorschijn. De Theke zag het en riep dat het een grote was. Ik wilde Miruna graag in de openbare ruimte neuken maar dat was niet toegestaan. Uiteindelijk op de kamer beland en daar begon Miruna mij te pijpen. Ik was zo geil dat ik bijna in haar mond kwam. Vervolgens haar op de rug gelegd.... de vraag gesteld... en voor 100 euro extra was het mogelijk. In haar merkte ik hoe strak zij is en het duurde ook niet lang dat ik alles heb losgelaten.... Daarna weer naar huis gegaan omdat er verder niemand te bekennen was.... Mijn vraag aan een van jullie heeft iemand ervaring met Sisi. Ik lees op de Duitse site wisselende berichten en nergens een woord over onze hobby... alvast bedankt
Heb je die 100 euro extra betaald? Normaal moet je aan de theke afrekenen is het 20 euro extra voor zonder. Toch wel gek ik denk ze dat profiteren bij klanten die ze nog niet kennen. Toen ik onlangs ging ook bij Miruna niet over gesproken ze weet dat ik het zonder doe. Maar als je bij nieuwe klanten zo gaat doen is de club snel naar de kloten.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Hi bedankt voor de update. Klote dat recensies over Sisi wisselend zijn. Ik vind haar echt super geile meid qua lichaam en leeftijd. Zodra ik terug ben van vakantie ga ik meteen daar een afspraak plannen. Ik weet nu ook dat 100 euro te veel is dus zal niet meer dan 20 extra betalen. bedankt voor tip! Hoop dat zij ook nog zo'n strak kutje heeft als Miruna. Ben nu al weer geil aan worden hahahahah... nog ff volhouden.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Mwah, afgezien van "liever met" Jasmin nog nooit zonder problemen zonder gedaan.

Mindere service vooral gevolg van of slechte meid, zoals velen met Sisi hebben of gewoon geen "klik" , wat ik dus met bv Tanya had.

Terug
Naar boven