bobbeltje2
Ervaringsdeskundige
- 21 jul 2017
- 370
- 100
Website zegt nu dat de opening toch nog even uitgesteld wordt omdat er nog wat moet gebeuren. Ze noemen nu "begin april"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook gelezen van de gestegen prijzen, heb nog net alles kunnen vertalen (mijn duits is matig op zijn best) maar ik geloof dat de achterburen van venus wel veel goedkoper zijn (om de een of andere reden niet mijn soort zaak) maar het id geloof ik niet duurder dan bv SKW voor onze "service" of de "speciale mogelijkheden" in veel andere clubs.Heb la Luna bezocht een week geleden.
...
Maar heb op freiercafe gelezen dat de prijzen voor de vrouwen zijn nu "gestegen".
Kan ik niet bevestigen, heb haar de oude bedrag gegeven+10 euro tip.
Logisch, seks zonder condoom is strafbaar in D. De mods verwijderen dan ook elke melding hierover.Ik lees op de Duitse site wisselende berichten en nergens een woord over onze hobby... alvast bedankt
Heb je die 100 euro extra betaald? Normaal moet je aan de theke afrekenen is het 20 euro extra voor zonder. Toch wel gek ik denk ze dat profiteren bij klanten die ze nog niet kennen. Toen ik onlangs ging ook bij Miruna niet over gesproken ze weet dat ik het zonder doe. Maar als je bij nieuwe klanten zo gaat doen is de club snel naar de kloten.Voor eerste keer stoute schoenen aangetrokken en richting Moers gereden. Ik wilde graag Sisi neuken en hoopte haar daar te treffen. Tot mijn verbazing was er om 11:00 uur nog maar een dame daar Murina. Ik heb nagevraagd of Sisi vandaag zou komen en het antwoord was ja, maar wanneer dat was onduidelijk. Tijdje op de bank gezeten en tegenover mij zat Miruna. Zij zat mij uit te dagen. Ik had een paar dagen sperma gespaard dus uiteindelijk kon ik het niet meer volhouden. Miruna gevraagd of zij naast me kwam zitten. Meteen ging de hand onder mijn handdoek en mijn stijve pik kwam tevoorschijn. De Theke zag het en riep dat het een grote was. Ik wilde Miruna graag in de openbare ruimte neuken maar dat was niet toegestaan. Uiteindelijk op de kamer beland en daar begon Miruna mij te pijpen. Ik was zo geil dat ik bijna in haar mond kwam. Vervolgens haar op de rug gelegd.... de vraag gesteld... en voor 100 euro extra was het mogelijk. In haar merkte ik hoe strak zij is en het duurde ook niet lang dat ik alles heb losgelaten.... Daarna weer naar huis gegaan omdat er verder niemand te bekennen was.... Mijn vraag aan een van jullie heeft iemand ervaring met Sisi. Ik lees op de Duitse site wisselende berichten en nergens een woord over onze hobby... alvast bedankt