Eroxx - Balen

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
The Eroxx Club is closed on Sunday.
For Sunday the best club is Fun4Two .On Sunday it is an older crowd.
Some Sundays are busy, but most are laid back with less than half the couples of Saturdays .A very friendly crowd and lots of NZC.
But it is a couples club.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Wow a special party on Sunday.
That is new.
It looks like a lot of fun .
Anyone attended it ???
Bareboy

AstridTV

Toogplakker
22 jan 2023
38
59
Morgen avond hookergame bij eroxx. Als tgirl zou ik graag meedoen, ik ben in elk geval welkom. Laten we zeggen bandje 3,5 en 6 mogen zonder condoom wie interesse?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Bij mijn weten is bare niet toegestaan in Eroxx en treedt de directie er wel tegen op als ze merken dat er bare geneukt wordt.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
ah .. dus Eroxx is geen doenersclub ... hahaha duidelijk een bezoeker dus van Amai .. waar hun beleid is dat ze koppels die selectief hun mannen uitkiezen , al op voorhand vermelden dat ze beter niet in hun zaak komen 😆 ja , dat zijn de ideale "clubs" ( die eigenlijk vermomde bordelen zijn ) en van de 10 aanwezige vrouwen minstens 5 betaalde ingehuurde service dames zijn .. de andere 5 kun je dan ook vinden in de catagorie 'dinosaurussen ' ik begrijp je volkomen jongetje , ik hoop dat je ooit het verschil leert kennen tussen een echte parenclub of een neukhol .. of probeer eens een Duitse club ? .. je zal zien hoe snel iemand met jou principe terug buiten op de stoep zal staan met je jeansbroek in je handen , je kent echt niks van de clubwereld vriend .
Je bent duidelijk niet op de hoogte van Amai maar herhaalt wat je ergens gelezen hebt.

Bij Amai is het beleid niet dat koppels de mannen niet mogen selecteren. Het beleid is dat je als koppel of single dame komt om te neuken met single mannen. Dus koppels die komen voor koppels, voor single dames of om te kijken of aan de toog te hangen, dié zijn in Amai inderdaad niet welkom.

Betaalde dames vind je overigens niet in Amai, wel in Eroxx, Divine, etc.

Wat het bare-beleid van Amai betreft: daar doe je wat je wil, zolang het met consent is. Dus sommige koppels laten het toe, andere niet.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Nee hoor Laura is vrijwillig en zeker niet betaald. Is vaak met haar partner.
Laura gaat niet meer met haar eerdere partner Hina; die laatste is intussen mijn partner, sinds oktober.

Om maar weer eens te bevestigen dat er in Amai geen betaalde dames zijn. Laura is wel een heel frequente bezoekster en is altijd heel actief. Misschien daarom dat er mensen denken dat ze betaald is.

Buffeltje

Toogplakker
13 jul 2022
51
29
Ik ga aanstaande zaterdag voor de eerste keer naar Eroxx met mijn vriendin. We zoeken den geil jong vrouwtje voor plezier. Misschien ook wat jonge mannen om haar te neuken. Iemand die gaat of ervaring heeft?

biibiim4u

Toogplakker
7 jan 2017
47
121
What is the "Bare" policy or chance you can fuck "bare" in Eroxx?
I contacted the owner, and got a reply absolutely forbidden -> very stricktly ALWAYS with.

What's the reality? 50/50 or 5/95 ?

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
In Eroxx on Saturday 70% of couples aged 20's to early 40's insist on condoms. Couples over 43/44 are much more likely to fuck bare.This is logical as normally they are not afraid of pregnancy.
Myself and my wife have being going to Eroxx for 6 years and in all that time only had problems about condoms twice. But it helps that my wife is a doctor. She is reassuring and explains the very low risk of inter couple sex.
So our experience is based on Saturday nights other days will vary.

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Wij gaan morgenavond nog eens zezellig deze kant op.
Misschien is er nog wel een nette verzorgde kerel die haar mag volspuiten😉

Terug
Naar boven