Ervaringen: Parenclub PartyPlayers - Lelystad

dvpbezoeker

Snuffelaar
12 dec 2021
22
30
Bij Le Baron in Heerewaarden is het gewoon bekend dat er betaald moet worden voor seks. Maar bij PP zeggen ze dat het niet zo is terwijl je wel muntjes moet kopen om seks te kunnen hebben. Laten ze dan gewoon zeggen dat er betaald moet worden voor seks en niet zeggen dat er geen betaalde dames rondlopen.

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
26
28
Afgelopen donderdag naar de gangbang gegaan in Lelystad als stel en was gezellig druk en dame veel actie gehad. Wel alles met condoom en een haar nr gegeven voor een latere date .. die indruk had gemaakt. Verder niets gezien dat op betaling met muntjes leek.

dvpbezoeker

Snuffelaar
12 dec 2021
22
30
@ Chief123, Op de gangbang werken ze niet met muntjes. Op de vrijdagen dat ik er geweest ben betaal je 120 euro entree en dan krijg je dus ook een (papieren)muntje. Sommige dames vragen naar een muntje en deze kunnen ze later inleveren en dan krijgen ze daar geld voor. Dus jij hebt dan eigenlijk betaald voor seks. Maar er zijn ook dames die vragen daar niet naar en dan kun je dus het muntje later inleveren als je naar huis gaat en krijg je 10 euro terug. Als je meerdere dames treft die een muntje vragen kun je deze bijkopen voor 40 euro, dus betaal je toch een dame voor seks.

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
26
28
Zou hele zonde zijn als het dicht gaat.. vlak om de hoek voor ons . dame heeft laatst nog heel veel plezier gehad op de gangbang .. teller stopte bij 20 pikken. Dan maar weer naar erofeestjes.

Indy

Toogplakker
30 jun 2023
93
15
De club gaat inderdaad sluiten en definitief weg. Kwam er vaak op de woensdag middag. Dat met de muntjes klopt je krijgt bij de ingang 1 muntje die je aan een dame kan geven om te neuken. Prijs voor man alleen is €110 wat gewoon belachelijk veel is. Binnenkort naar een andere club waar ije gewoon 1 vaste prijs betaald en onbeperkt kan neuken en niks geen muntjes. Mooiste is dat je ook kan overnachten.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Ik heb bij de andere club van dezelfde eigenaar, Le Baron in Heerewaarden, gehoord dat hij uitgekocht is door de gemeente om plaats te maken voor nieuwbouwplannen. Nick lijkt me geen sukkel die zich af laat zetten dus ik neem aan dat hij er niet veel slechter van geworden is.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
De club gaat inderdaad sluiten en definitief weg. Kwam er vaak op de woensdag middag. Dat met de muntjes klopt je krijgt bij de ingang 1 muntje die je aan een dame kan geven om te neuken. Prijs voor man alleen is €110 wat gewoon belachelijk veel is. Binnenkort naar een andere club waar ije gewoon 1 vaste prijs betaald en onbeperkt kan neuken en niks geen muntjes. Mooiste is dat je ook kan overnachten.
Welke club is dat dan?

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Iets met verzekeringen?
Dus de gemeente koopt de eigenaar uit en steekt de boel dan in de fik om de verzekering te tillen? Hoe stel je je dat voor?

Maar ik zie in dat artikeltje dat ze vier miljoen betaald hebben. Onvoorstelbaar bedrag lijkt me dat, ik denk dat Nick zijn pensioen goed voor elkaar heeft.

Maar goed, het pand zou dus toch al tegen de vlakte gaan dus wat maakt het ook uit.

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
26
28
Al met al is het nog steeds een vreemd verhaal. Waarom moet de gemeente nou juist in dit uithoekje van Lelystad bouwen er zijn genoeg andere plekken te bedenken. Heel jammer dat het weg is gingen zelf weleens naar de gangbang daar de laatste tijd.

Terug
Naar boven