FKK Verena, Dortmund

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Eens Robbie!
maar het antwoord op de vraag van Roubaix is ja 👍

Roubaix huiswerk:
Lees je in op het onderdeel Duitsland -
alle provincies -
massage salons

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanmiddag 14.15 uur neergestreken bij Verena. Wel eerst gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Luana en Marina en dat werd bevestigd.

Helaas veel minder dames aanwezig als de vorige week. Geen Elena en Monica bijvoorbeeld maar ik miste nog wat dames. Totaal zo'n 8 dames waaronder Rianah, Tara, Maria, Luana, Ola en Mimi.

Eerst met Luana gekamerd. Heb haar flink doorgeneukt in missio waarbij ze met haar handen haar knieën ondersteunde. Volop grote hoge spiegels dus links, voor en rechts. De kamer was behoorlijk warm en ventilatie onmogelijk want geen raam. Ze heeft een best strakke kut dus klaarkomen geen probleem. Blijf het wel jammer vinden dat ze niet zoent. Als je zo staand tegenover elkaar staat is het verleidelijk een dame te zoenen.

Marina is vaak geboekt en daarna was ze ook vaak druk in de weer met de was en handdoeken vouwen. Echt aantrekkelijk is ze niet maar op de bank zoekt ze wel intiem contact. Heb Maria eerst nog gevraagd waar Marina zat maar dat had ik beter niet kunnen doen denk ik want ze negeerde me opeens. Ik ging op haar bank zitten en op dat moment zat ze naast Mimi en voelde niet de behoefte om naast me te komen zitten en ook niet toen ze op een gegeven moment voorbijliep. Heel vreemd deze houding van haar. Maria heeft een lekker figuur met beste kont en vrij forse bovenbenen.

Had al een poos op de bank van Maria gezeten maar dacht bekijk het maar en ik besloot op de bank van Marina plaats te nemen. Best magere meid met nauwelijks borsten maar haar kont is best wel groot. Het lijkt wel een kloon van Bahar deze dame. Haar manier van seks bedrijven komt grotendeels overeen. Geweldige pijpbeurt en lekker zoenen en in missio zuigend aan mijn tepels. Deze Italiaans/Roemeense draagt een bril en verstaat haar vak goed en geniet zelf ook van de seks Het kostte de nodige energie maar ook dit kutje volgespoten al was het niet veel meer. Na afloop trakteerde ze me nog op een oliemassage van een vijftal minuten wat ze zeker niet verkeerd deed.

Blijf het jammer vinden dat openbare acties hier niet plaatsvinden of ik moet iets hebben gemist maar afgezien van wat "erotische" dansjes van vooral Rianah heb ik weinig gezien.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vandaag spuiten in Verena. Liefst 17 dames aanwezig dus ben benieuwd. Nog naar 2 dames gevraagd namelijk Monica en Maria. Eerstgenoemde op vakantie en Maria aanwezig dus die laatste heb ik al geboekt in gedachte. Had nog naar Tara en Elena willen vragen maar ik laat me verrassen. Moeten vast wel dames die ik aantrekkelijk vind en onze service leveren.
Hopelijk ook Luana aanwezig. Jongemeid met Afrikaanse roots.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Ik was er afgelopen dinsdag, toen waren er denk ik 10 dames aanwezig. Eerste kamer met. Eerste kamer met Alina, het zou jaar eerste dag zijn. Niet zoenen, AO light. Wel leuk uiterlijk.

Tweede kamer Alexandra. Hier had ik me op verheugd, de vorige keer was erg fijn met haar. Op de kamer wou ze vrij vlot beginnen dus ik gaf aan dat we rustig aan konden doen ik graag de tijd nam. Kon niet, want ze deed max half uur en ze wou niet zo lang in een kleine kamer. Andere kamer kon ook niet.

Derde kamer met iemand die ik vanaf het begin al op de radar had, maar aan het begin een poos niet te zien was: Stephania. Prachtige blonde dame. Doet geen NZC dus zal het verder niet beschrijven. Maar goed, ik ben anderhalf uur bij haar geweest en twee keer klaargekomen. Fijne GFE ze zal zeker een reden zijn om nog eens terug te gaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Robbie twijfelde waar hij naartoe zou gaan vandaag. Eerst vv gebeld en Barbara zei 12 dames en Bahar aanwezig en Monica iets later. Ik twijfelde over Verena omdat iemand nog geen week geleden schreef dat er geen spoor meer was van de zogenaamd geweldige line-up! Geen Bianca, geen Luana, geen Maria, geen Luisa en geen Tanja. Laatste 2 genoemden ken ik overigens niet. Aangezien Maria er wel was en er 17 dames aanwezig waren besloot ik voor Verena te gaan.

Aangezien ik na 10 uur belde vanuit mijn hotel en ik nog even wilde ontbijten en ook nog langer onderweg was ivm ingezet busvervoer vanaf Duisburg naar Mulheim Styrum vertrok ik 10.46 uur en arriveerde iets na 12.30 uur in de Verena. Te laat om nog te profiteren van de hh van 20€ want die gold tot 12 uur dus 30€ afgerekend. Tara gaf me 2 handdoeken dus die was er ook.

Zoalsgezegd 17 dames aanwezig. Heb ze niet allemaal geteld maar het was best druk. Een 9 tal dames waarvan ik de namen kan opnoemen: Bianca (ex Grim), Andrea (ex Grim), Luana, Alexandra, Tara, Ola, Maria, Marina en Alina. Helaas geen Elena want net als Monica op vakantie.

Ik koos gelijk voor Maria want die ene keer met haar was me goed bevallen. Ze zei nog of ik geen nieuwe dame wilde proberen maar ik zei dat ze er goed uitzag en ik weet dat ze goed was. Kamervraag kwam wel weer snel maar wat tijd uittrekken om met de klant op de bank te zitten en praten is in deze club schijnbaar minder gangbaar dan in veel andere clubs. Seks was weinig op aan te merken maar de kamer was wel vrij warm en ook geen raam dus ventileren ho maar. Het kutje ruim binnen de tijd volgespoten en toen maar een lange pauze genomen.

Voor het eerst hier openbare actie gezien maar wel bescheiden want zag rechts van Marina, die wat afgezonderd zat, een klant op de bank pijpen. Bianca met naast haar Andrea wenkte mij en vroeg of ik in was voor een trio. Ze ging opeens onderuit liggen en spreidde haar benen en dat zag er best geil uit. Bianca is een leuke meid maar qua lichaam is het niet echt mijn type en Andrea daar heb ik helemaal niks mee.

Ik wilde nog één kamergang maken en dacht aan Tara want haar kutje is strak maar de 2e keer met haar in Bochum was niet zo goed want ze raakte geirriteerd want ik had een grote pik en moest voorzichtig zijn en niet alles kon. De 1e keer toen ze me nog niet kende was geweldig want we hadden toen een grote kamer met volop spiegels en zag dat Tara best veel moeite had met mijn gereedschap en dat wond me bijzonder op. Ik durfde eigenlijk niet zo goed om op Tara af te stappen; bang voor een negatieve reactie dus ik wachtte nog even af.

Ik had alle dames wel bekeken en plots links van de theke de enigste bank naast de kluisjes zag ik een meid. Het was daar best donker en ik bekeek haar goed en dacht wat een spetter. Ze liep weer weg en verdween dan weer even en vervolgens ging ze naar de sauna. Toen ze daar weer uit kwam liep ik naar haar toe en zei ik dat ik interesse in haar had maar ze zei eerst te gaan eten. Beetje rare tijd want het was rond 15.15 uur. Ging alvast op haar bank zitten naast de kluisjes. Toen ze iets na 15.30 uur eraan kwam lopen vroeg ze gelijk of ik met haar naar de kamer wilde. Ik dacht van dat gaat wel erg snel maar ik merkte dat ze weinig zin had om op de bank te zitten en omdat ik een beetje tegen haar zin in even met haar op de bank wilde zijn zei ze iets van of het kwam erop neer of ik wel met haar wilde kameren. Ik zei uiteraard maar ik ken je nog niet. Misschien is ze niet goed op de hoogte hoe het ongeveer werkt want ze is hier nog geen week werkzaam. Ze zei ook om in het Engels te converseren en later las ik op freiercafe dat ze redelijk goed Duits spreekt dus dat is dan een beetje vreemd. Ik keek even naar haar 6cm lange witgelakte vingernagels, elk taps toelopend naar een punt en dacht shit dit is Alina met beperkte service wat ik op freiercafe had gelezen dus ik dacht dit gaat hem niet worden want ik dacht met condoom neuken een 2e kamergang gaat niet gebeuren maar waailap, lees ik pas later als ik de club allang verlaten heb, zegt AO-light. Ze heeft tatoeages over haar hele achterwerk, arm, been en buik. Ik dacht das balen het mooiste meisje van de club levert beperkte service. In het Duits had ik haar op de bank gevraagd naar "komplette Service" maar nu moest ik het op het Engels zeggen dus gevraagd without condemn waarop ze ja zei en nog eens vroeg ik, om misverstanden te voorkomen, fuck without ok en dat kon dus ook en ik dacht wow dit had ik nooit verwacht. Ik vroeg haar om een kamer met spiegels en toen ik zei mirror begreep ze het niet. Enfin we namen een kamer en gelukkig met spiegel. Als ik terugdenk aan de kamergang moet ik zeggen wat raar dat ze me niet heeft grpijpt. Ze bleef maar trekken en ik had al een pilletje ingenomen maar toch kwam ie op sterkte. Vroeg haar maar niet om me te pijpen dus vroeg ik haar of ik mocht likken. Geen probleem maar vergeleken met gisteren toen ik ook een voor mij nieuwe dame neukte voelde ik mij niet geheel op mijn gemak. Ze kwam me te profi over en ze zei zelf ook niet wat wel en wat niet kon. Die Ella van gisteren was echt gfe voor mij en bij haar voelde ik me gelijk op me gemak maar bij Alina wist ik niet wat ik kon verwachten. Haar hele lichaam voelde trouwens warm aan maar dat kwam natuurlijk nog van de sauna. Ging met mijn handen over haar buik en haar huid voelde zijdezacht aan. Kussen daar waagde ik mij niet aan en achteraf maar goed ook want dat doet ze ook niet of nauwelijks. Ik bekeek haar nog eens goed en waailap zegt leuk uiterlijk. Ik heb heel wat dames geneukt en dus gezien maar Alina zou wel eens mijn nummer één kunnen zijn. Ik ben er laaiend enthousiast over. Haar billen vond ik al geweldig maar de rest van haar lichaam is ook fantastisch en die tattoos zijn heel opvallend en in grote getale. Ik was haar een poosje aan het neuken in missio en ze kreunde er lekker bij. Ik hield er wel rekening mee dat ze op een gegeven moment zou zeggen "don' t finish inside" maar niets van dat. Ik vroeg nog om standje flat doggy dus ze ging doggy maar toen ik haar op haar rug zachtjes duwde om op haar buik te gaan liggen wou ze dat niet en zei dat mijn pik te groot was maar ik zei dat ik het voorzichtig zou doen en niet te diep en gelukkig ging ze op haar buik. Natuurlijk rustig aan gedaan en daarna wat dieper maar zeker niet met harde stoten want dan zou ze kunnen stoppen. Lekker door blijven neuken en uiteindelijk haar kutje gevuld en dat bij een dame die "beperkte" service zou leveren.
Qua gfe-experience zal ze zeker niet hoog scoren maar qua uiterlijk staat deze dame werkelijk op eenzame hoogte. Als ik naar Verena ga zal ik haar nooit overslaan. Hoop wel dat ze me de volgende keer blijft accepteren want ze weet nu dat ik best groot geschapen ben en als ze dat eenmaal weet zoals ook bij Tara en Angelina (Arabella) dan kunnen ze opeens tegenstribbelen en moeilijk gaan lopen doen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Onlangs nog eens Verena geweest. Voor het eerst hier gekamerd met Luana. Mooie jongedame beetje stevig gebouwd lekkere tieten. Erg vriendelijke jonge dame. Zoals hier vermeld geen tongzoenen, vond ik wel wat jammer maar liet uitschijnen moest ik vaker komen dat het dan misschien wel zou kunnen. Goeie kamergang ze deed echt wel haar best.

Ook gekamerd met Bianca een 31 jarige Roemeense. Geen slechte service maar voor mij verder geen bijzondere kamergang

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Die Luana heeft Afrikaanse roots. Is zij donker net als Diana in Romantica? Zover ik heb gelezen is ze wel jong en dun. Heeft ze een wespentaille met grote billen?
Ben nog niet in vv geweest, maar zit te overwegen. Daarbij zou Luana een optie voor mij zijn.
Ik hoor het wel

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nee; Luana is niet donker. Ze heeft een afrokapsel, best apart. Ze is 19 jaar en is zeker niet dun want dan zou ik niet met haar gaan kameren. Normaal postuur en billen eigenlijk niet zo opgelet maar klein zijn ze niet want dan haak ik af. Ze ziet er goed uit en een leuke meid om in het Duits mee te praten.

Als ik je een tip mag geven; Alina moet je gezien en geprobeerd hebben zolang ze er nog is uiteraard want ze is nog geen week hier. Veel knapper wordt het niet want fantastisch lichaam met prachtige billen en zijdezachte huid. Spreekt Engels en zit op de enigste bank naast de kluisjes maar toen waren er ook veel dames (17). Daarom wellicht nu een andere zitplek.
Op freiercafe wordt gesproken van beperkte RTC-service (AO-light) maar ik mocht haar volspuiten. Wel eerst op de bank haar service besproken.

20 aug 2022
1.328
767
Ik was er afgelopen dinsdag, toen waren er denk ik 10 dames aanwezig. Eerste kamer met. Eerste kamer met Alina, het zou jaar eerste dag zijn. Niet zoenen, AO light. Wel leuk uiterlijk.

Tweede kamer Alexandra. Hier had ik me op verheugd, de vorige keer was erg fijn met haar. Op de kamer wou ze vrij vlot beginnen dus ik gaf aan dat we rustig aan konden doen ik graag de tijd nam. Kon niet, want ze deed max half uur en ze wou niet zo lang in een kleine kamer. Andere kamer kon ook niet.

Derde kamer met iemand die ik vanaf het begin al op de radar had, maar aan het begin een poos niet te zien was: Stephania. Prachtige blonde dame. Doet geen NZC dus zal het verder niet beschrijven. Maar goed, ik ben anderhalf uur bij haar geweest en twee keer klaargekomen. Fijne GFE ze zal zeker een reden zijn om nog eens terug te gaan.
Laat Alina zich niet standaard volspuiten?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nou; ik vroeg op de bank al naar haar service en wellicht vond ze mij aantrekkelijk genoeg om zich door mij te laten volspuiten.
Graag de volgende keer weer deze Alina mocht ze er nog zijn want een aantrekkelijkere dame vind ik hier niet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ja graag weer en tot een volgende keer zei ze nog tegen me toen ik Verena verliet;)

Terug
Naar boven