Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat Alina zich niet standaard volspuiten?Ik was er afgelopen dinsdag, toen waren er denk ik 10 dames aanwezig. Eerste kamer met. Eerste kamer met Alina, het zou jaar eerste dag zijn. Niet zoenen, AO light. Wel leuk uiterlijk.
Tweede kamer Alexandra. Hier had ik me op verheugd, de vorige keer was erg fijn met haar. Op de kamer wou ze vrij vlot beginnen dus ik gaf aan dat we rustig aan konden doen ik graag de tijd nam. Kon niet, want ze deed max half uur en ze wou niet zo lang in een kleine kamer. Andere kamer kon ook niet.
Derde kamer met iemand die ik vanaf het begin al op de radar had, maar aan het begin een poos niet te zien was: Stephania. Prachtige blonde dame. Doet geen NZC dus zal het verder niet beschrijven. Maar goed, ik ben anderhalf uur bij haar geweest en twee keer klaargekomen. Fijne GFE ze zal zeker een reden zijn om nog eens terug te gaan.
Correctie:
Bianca en Andrea beiden ex Arabella.?
Niet door mij, hetgeen ook op Freiercafe wordt geschreven. Maar bij Robbie wel blijkbaar.Laat Alina zich niet standaard volspuiten?