FKK Verena, Dortmund

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Thanks! Goed om te weten. 3 is wel heel weinig. Zal nu wel weer snel volstromen de komende dagen. In Verena was de service in het verleden ook wisselend in mijn ervaring. Hoop dat het in de andere clubs beter is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Het is bovendien zo in #### dat je je smartphone niet mag meenemen en moet achterlaten in de auto. Ik ben met openbaar vervoer dus die vlieger gaat niet op voor mij. Vindt dit wel erg ver gaan want bereikbaarheid is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld en ik moet tijdig op de hoogte zijn van eventuele problemen op het spoor. Dat je je smartphone niet mag meenemen staat trouwens op papier als een bericht aangegeven. Verder staat op papier vermeld dat schrijven over dames niet is toegestaan en het gevolg kan zijn dat je niet meer wordt toegelaten mochten ze je snappen dus op Duitse sites als het AO-bordell of het Freiercafe zou ik niet meer recenseren. Op deze Nederlandstalige site lijkt mij recenseren geen probleem dus blijf ik hier gewoon mijn ding doen.

A

Anonymous

Guest
Heel logisch dat ze in dit soort clubs geen telefoons willen. Heeft puur te maken met doorloopsnelheid.
Clubs willen dat mannen cum&go en niet te lang blijven hangen. Gok minder mensen vanwege corona maatregelen. Dus dan zorgen dat ze zichzelf buiten de kamer niet teveel vermaken ;)

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren avond voor het eerst naar FKK Verena geweest. Ik had op een ander fora gelezen dat Erika (oa ex Freude en Luderland) hier werkzaam is. Ik vermoed dat ze wel een bekend gezicht is voor velen die RTC saunaclubs bezoeken. Komende van uit Belgie is het een stukje verder weg dan sommige andere clubs die ik regelmatig bezoek meer dan 200 km enkele rit.

Naar goede gewoonte was ik weer later vertrokken dan ik gewild had. Was er pas om 20 u 50 dat is al niet zo gek ver voor sluitingsuur. Na het omkleden zag ik gelukkig Erika ze ging nog even buiten kort pauzeren en bij terugkomst meteen naar de kamer gegaan.

Erika is een 21 jarige Roemeense slank best een mooi meisje. Zeer lief en ook een goede kamergang. Ondanks dat ze er vermoeid uit zag heeft ze nog goed haar best gedaan.

Ik zag in totaal zo'n 6 dames. De andere dames waren minder mijn slank net iets te stevig voor mij. Hoewel ze er op zich niet lelijk uitzagen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Aangezien er enkele clubs gesloten waren toch nog maar eens naar Verena getrokken. Ik had elders gelezen dat er ook dames van andere clubs hier werkzaam waren. Oa van Arabella maar die waren al terug naar daar. Ik was naar goede gewoonte weer vrij laat toegekomen na een rit van meer dan 2 uur.

S avonds is het meestal vrij rustig in de clubs. Maar spijtig genoeg was het ook rustig kwa dames. Had maar keuze uit 3 dames. Anderen waren vroeger gestopt en heb ik de club zien verlaten.

Een uurtje de kat uit de boom gekeken maar toen we niet meer zo heel ver af waren van sluitingstijd voor Susi gekozen. Een 32 jarige Bulgaarse vrij stevig, met grote maar erg slappe borsten. Service ok maar voor mij geen herhalingsgevaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik was hier ruim 1 jaar geleden en aangezien het aantal dames in diverse clubs minimaal is en ik ze onderhand wel heb gezien en nieuw bloed wil zien ga ik zaterdag 8 januari weer eens naar deze club. Destijds met maar 3 dames en als 1e club weer open na de lockdown was dit echter geen succes aangezien de service niet de onze was.

Nu lees ik op Duitse sites dat hier nu 6 dames aanwezig zijn: Nicoletta, Reni, Susi, Elli, Elena en Cherry. Laatstgenoemde voorheen in de Grim en kort in vv.
Heb haar al eens geneukt en naar tevredenheid met de mogelijkheid tot anaal. Meid is aan de stevige kant maar zeker niet dik. Ze heeft de neiging om je snel te willen claimen en aan te spreken maar dit kun je natuurlijk gewoon negeren..Verslag volgt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik had dit weekend graag naar villa verena willen gaan. Ik was voornemens om zaterdag af te reizen maar onverwacht kreeg ik een mail voor deelname aan een bare gangbang waar ik vervolgens aan meedeed. Dus zou ik zondag naar de club gaan. Echter; toen ik bij de testlokatie in de Holtener strasse (Duieburg Neumuhl) aankwam stonden er om 09.00 uur wat mensen te wachten. Het probleem was dat het gesloten was terwijl het vanaf 07.00 uur al open had moeten zijn. Heb een poosje staan wachten en ben uiteindelijk vertrokken, wat meerdere mensen deden, met als gevolg dat ik geen negatief testbewijs kon overleggen. Mijn dagje villa verena ging dus in rook op.

Volgend weekend ga ik in de herkansing om villa verena te bezoeken maar dan wordt het zeker de zaterdag want op zondag zijn er minder testlokaties open en ik vertrouw die testlokaties nu ook niet meer op hun openstelling.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Met gemengde gevoelens teruggekeerd van villa verena.

De laatste keer dat ik deze club heb bezocht was september 2020 want het was de club die als eerste openging na de lockdown. Ik had gisteravond al gebeld met de vraag of Cherry vandaag dus zondag aanwezig zou zijn en dat werd bevestigd door de theke. Cherry ken ik van die andere club in Bochum en ze is strikt katholiek met anaal in haar pakket.
Toen ik daar bijna was vanochtend belde ik met de vraag hoeveel dames en welke. Maar 4 dames en er zouden er nog 2 komen maar Cherry zou niet komen terwijl ze gisteravond de theke wat anders zei. De eerste teleurstelling was er dus en minder dames als gisteren terwijl Cherry er toen wel was. Door treinuitval en een volgende vertraging op zaterdag cancelde ik de trip naar verena met helaas dus negatieve gevolgen qua aantal dames en het ontbreken van Cherry.

Er waren volgens mij zo'n 6 dames aanwezig:
Susi, Monica, Emma, 2x Elli en een Andrea of heette ze nou toch Adriana?

Ik was er rond 10.15 uur. Na het uitkleden en het douchen in het zitgedeelte liep ik recht op Susi af. Erg aantrekkelijk lichaam heeft ze en goede kont en ze had sexy zwarte kousen aan wat ze anders nooit draagt zei ze. Ging gelijk naast haar zitten en raakten aan de praat. Na zo' n 10 minuten nam ik een kamer met haar. De service was niet ok. Alles met condoom dus zelfs het pijpen. Mijn pik vond ze groot en ze zei hoelang hij was en noemde het anaconda. Verder was ze vrij ruim en ik had geen zin om mijn zaad in een condoom te deponeren. Nee dat spaarde ik liever voor in het kutje. Zelfs bij het afrekenen wilde ik haar een zoen op de mond geven maar ze draaide haar gezicht en er volgden 2 flauwe kusjes. De eerste domper was een feit. Ik dacht bij mezelf had ik op de bank al kenbaar moeten maken welke service ik wilde?

Ik keek even wat recensies terug en las dat Wellens vorig jaar Susi had bezocht en zijn oordeel over de service was ok. Ik vraag mij af welke service aangezien ze bij mij alles met condoom deed. Zou hij Susi wel zonder condoom geneukt hebben? Ik betwijfel het aangezien ze zelfs met condoom pijpte en ze zei dat ze het deed voor haar gezondheid maar dames zeggen wel meer. Ze heeft ter herkenning 3 vrij grote zwarte sterren getattoeerd en is normaal qua postuur met behoorlijke kont en aardig grote borsten. Ze droeg ook iets van een strik in haar haar.

Ik wilde snel een tweede kamer maken en zag Elli een slanke meid met lang zwart haar en iets van zwart netkleed over haar billen. Ging naast haar zitten en ze begon gelijk over anaconda. Zou Susi dan toch wat tegen haar gezegd hebben? Ze praatte wat warrig maar ik was to the point en vroeg op de bank naar de service dus pijpen en neuken zonder. Dat werd bevestigd dus ik nam gelijk een kamer. Ze vond mijn pik wat te groot merkte ik en ze wilde liever trekken dan neuken. Ik ging in haar maar moest voorzichtig doen. Het viel allemaal niet mee. Ze was gehaast en lekker neuken was er niet bij. Ze zei ook nog dat ik liever niet in haar mocht klaarkomen. De druk moest er af en uiteindelijk wat in haar kunnen spuiten en de rest op haar lichaam. Ook een kamergang om snel te vergeten.

Het werd steeds drukker met mannen en ik trok me even terug om wat info op te halen van bepaalde dames. Monica zou wel katholiek zijn en is behoorlijk stevig qua postuur met flinke tieten. Ik ging naast haar zitten en ze bleek heel vriendelijk. Ik vroeg naar de service en het kon zonder condoom als ik schoon was. Had ik haar maar eerder geboekt. Volop tongzoenen en blanco erin en zonder gezeur over niet intern doneren. Heb haar niet laten pijpen maar gelijk geneukt en lang ook voor mijn doen. We hebben veel posities gedaan en on top deed ze geweldig. Ze ging gehurkt en heeft me goed bereden. Klaarkomen ging helaas niet lukken aangezien ze best ruim was en de schat verontschuldigde zich nog daarvoor. Heb haar na afloop 40€ gegeven en volgens mij was ze blij verrast gezien haar reactie maar ik was bijna 30 minuten intiem met haar dus dat vond ik gepast.

Driemaal gekamerd en slechts eenmaal klaargekomen. Ik zag nog een andere Elli op de bank met brede heupen en dus behoorlijke kont gezien haar lichaamsbouw. Ze werd slecht geboekt en zat dus vaak op de bank. Ik liep op haar af en ging naast haar zitten. Een kort praatje en dan de vraag welke service. Het kon zonder gelukkig. We namen een kamer met nu wel spiegels rondom het bed waar ik op kick. Ze pijpte me lekker zonder en toen lekker zonder neuken in missio. Ze was lekker strak en ik voelde dat ik nu wel klaar ging komen. In doggy was het erg geil om haar kont te zien. Ze dook wat naar beneden waardoor het haar kont nog groter maakte. Ik werd hier erg geil van en zag in de spiegels me lekker bezig zijn. Terug in de missio en zei haar benen wijd en ik bleef doorstoten in haar nauwe kutje en uiteindelijk heerlijk klaargekomen en mijn laatste zaad in haar gespoten.

Had nog wel met Emma willen kennismaken maar 4 kamergangen vond ik zat. Denk niet dat ik hier snel zal terugkeren. Allereerst is het iets meer als 3 uur reizen met OV en verder vond ik er weinig sfeer; ook tussen dames onderling en ik mis hier gewoon de mogelijk om vlakbij de kamers op een bank te kunnen zitten en daar wat sexgeluiden op te vangen wat ik wel opwindend vind.
Die mogelijkheid is hier niet ivm de smalle gangen. Rond 14.30 uur de club weer verlaten voor een lange terugreis.

Nb: nagenoeg alle aanwezige dames komen van villa Romantika te Recklinghausen welke nu gesloten is en volgens mij alleen Cherry is trouw aan villa verena.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Toch wel handig om een Duits forum erop na te slaan.
Op ao-bordell com lees ik bijvoorbeeld dat Nicoletta, Reni, Susi, Cherry, Elli & Elena aanwezig waren.

Op de vraag of de genoemde dames gelovig/katholiek zijn kwam zojuist het antwoord en die luidde dat alle dames dat zijn behalve Elena.

Laat ik dus nu afgelopen zondag met Susi te hebben gekamerd waarbij alles met condoom ging. Dan ga je denken waarom het bij jou niet zo ging als wordt beweerd. Dat kan dan denk ik te maken hebben dat ze je niet kent en als ik op de bank vooraf niet duidelijk maak dat ik de service wil die ik verwacht dan kan dat de reden zijn dat ze niet zonder ging maar dat zelfs bij het pijpen het condoom ook ter sprake kwam blijf ik dan vreemd vinden.

Aangezien ik beslist Cherry nog eens wil bezoeken en Susi zover wil krijgen bare te gaan acht ik het niet uitgesloten dat ik binnenkort toch weer naar de verena afreis. Die Susi zag er werkelijk echt geweldig en lekker uit in zwart sexy kousen en ze had een lekkere kont.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Elena is ex-freude39
daar deed ze ook alleen met

ze heeft eind 2019 kort in een zusterclub gewerkt waar ze toen wel ZONDER condoom deed.

nu in verena weer met condoom

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Had gisteravond gebeld met verena met de vraag of de club op zaterdag geopend zou zijn want met die almaar stijgende "Inzidenzwert" wil ik niet voor verrassingen komen te staan in de vorm van een gesloten club. Ik kreeg een alleraardigste theke aan de lijn en die verzekerde mij gewoon open te zijn.

Vanmorgen was ik al om 10 uur bij de toegangshek. Er waren nog maar weinig dames. Adriana zag ik en Susi. Even later kwam Nicoletta eraan en ook Monica en Elena. Cherry kwam als laatste dus maar 6 dames. De beide Elli's lieten het afweten; eentje die wat steviger is met flinke kont miste ik erg. Ze had een nauw kutje waardoor de sex erg lekker was en Emma was er nu ook niet bij wat ik uiteraard jammer vond want die zou ook te neuken zijn zonder en ze heeft een lekker lichaam

In het begin praatte ik een poosje met de theke. Een ontzettend leuk mens. Had haar nog nooit gezien of gesproken maar hierdoor was ik wel afgeleid want zag een beer er met Nicoletta vandoor gaan. Stevig type met flinke kont. Bij binnenkomst nog erg rustig qua dames dus ik verveelde me wat en had mijn doel gericht op Nicoletta. Adriana zeurde wat en wilde met mij kameren maar totaal mijn type niet. Ze zat ook telkens te zeggen dat mijn lieveling "Cherry" zou komen wat mij een beetje iriteerde want dat is ze niet maar qua lichaam wel mijn type en met de juiste service. Ik hoefde gelukkig niet al te lang te wachten op Nicoletta. Ze liep met de klant naar de kluisjes om haar verleende verdienste te laten uitbetalen. Daarna verdween ze maar ik bleef staan bij de balie en toen ze was opgefrist sprak ik haar aan met de vraag met haar op de bank te gaan zitten. Wat gesproken met wat voorspel en de vraag of het zonder kon en dat was geen probleem. Sex was prima maar ze is best ruim dus het duurde een poos dat ik mijn zaad in haar had gespoten.

Toen ik met haar naar de kluisjes liep zat Cherry op de bank en had me uiteraard herkend. Na het afrekenen ging ik even bij Cherry zitten en wat gepraat. Ik merk op dat de meiden het niet zo op haar hebben gesteld. Ze wordt niet geaccepteerd en de echte reden daarvan ontgaat mij maar ze is wel het buitenbeentje. De vorige keer liet Monica mij al weten Cherry niet te mogen. Cherry wilde natuurlijk een kamer met me maar ik zei dat ik moest pauzeren want ik had net gekamerd met Nicoletta. Ik wilde niet te lang naast haar zitten en ze begon me al te (tong) zoenen dus ik zei dat ik ergens anders ging zitten zodat ze een klant aan de haak kon slaan.

Het werd op een gegeven moment steeds drukker met mannen. Ik hoorde dat er gisteren 9 dames waren dus ik had geen geluk en ik las dat Dilara met enorme kont er ook was. Nou ken ik een Dilara die behoorlijk was aangekomen na de lockdown en als het de Dilara is van die andere club uit Duisburg dan weet ik wel dat zij het is.

Ik merkte op dat Susi veel kamers maakte. Ik kon dat niet begrijpen vanwege haar beperkte service want vorige week was naast het neuken zelfs het pijpen met condoom. Heel raar dat ze daarmee veel kamers maakt maar het zou goed kunnen dat ze liegt over haar "beperkte service" Mannen zijn niet dom en laten zo'n meid dan met rust hoe mooi ze ook is. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ze weet dat ik Cherry ken en dat ze daardoor me afwijst met de service die ik wil. Dat heb ik al eens ervaren met een club in Gelsenkirchen waarbij Magda en Melisa tijdens een trio een condoom om mijn lul bevestigde en toen ik verbaasd reageerde zei Magda dat ik met Cherry had geneukt en daardoor moest alles met condoom. Toen ik ontkende sex met Cherry te hebben gehad en alleen met haar op de bank te hebben gepraat ging het condoom er opeens af en volgde er een pijpbeurt en neukbeurt zonder. Heel merkwaardig vond ik dat dus sex met Cherry betekende dat je niet de service zou krijgen die je verwacht. Ik denk dat Susi mij op die manier ook de service onthoudt die ik verlang. Ik ben ook zeer benieuwd welke service de mannen bij Susi kunnen verwachten want dames zeggen wel meer en doen dan wat anders. Die indruk krijg ik van Susi. Een ontzettend lekker wijf. Op een Duits forum werden 6 dames genoemd waaronder Susi en allen zouden katholiek zijn op Elena na m.a.w. pijpen en neuken zonder. Ik denk dan ook dat Cherry de oorzaak is van haar beperkte service bij mij.
Ik heb trouwens nog gekamerd met Suzi want ik wilde wat meer weten over haar service. Ik zei dat ik het raar vond dat ze met haar "beperkte" service zoveel mannen trekt maar ze ging er verder niet op in en ik wou de sfeer niet verpesten dus uiteraard alles met condoom en weer niet klaargekomen bij haar.

Niet al te lang na Susi daarna bij Cherry op de bank gaan zitten en wat gepraat en gezoend met haar en daarna gekamerd. Ik was geil en ze zei dat ik haar eerste klant was na een paar uur op de bank te hebben gezeten. Ik heb het best te doen met Cherry waarom ze haar allemaal negeren en de mannen moeten ook niets van haar hebben gezien het weinige aantal kamers wat ze maakt.

Nb: jammer genoeg recenseert er bijna geen hond van dit forum over villa verena want ik ben toch hardstikke benieuwd wat de service van Susi nu daadwerkelijk is.
Ze zit vanaf de theke gezien helemaal naar achteren onder de tv. Ze heeft een rose strik in haar haar en 3 sterrentattoos op haar onderbuik en verder een navelpiercing en een pukkel bij haar mond (ala Cindy Crawford) en draagt sexy zwarte kousen.

Hopelijk hoor ik wat van iemand over Susi's service en anders verneem ik het wellicht t.z.t. op het ao-bordell.com forum.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Hoi Robbie de Suzi van einde augustus 2021 heb ik zonder cd genomen. Moest je nog eens gaan vraag is hoe lang ze er werkt, of ze er einde augustus 2021 ook was en Suzi noemde. Voor mij was het niet zo'n aantrekkelijke dame maar line up viel me toen tegen en had weinig keuze. Kan ook zijn dat er ondertussen een andere Suzi is, je ziet vaak dezelfde namen terugkomen en dat zijn dan soms toch andere dames.

Ik kan me nog herinneren dat ze niet de magerste was, slappe borsten had en ik vond haar ook ouder uitzien dan de leeftijd die ze vermelde.

Ben sindsdien niet meer geweest in Verena en heb ook niet meteen plannen om er nog eens terug te gaan. Ik ben meer voor jongere slankere dames en die heb je hier minder (afgaande op de paar bezoeken in 2021)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
De Susi waar ik het over heb is juist een aantrekkelijke meid en ze had geen slappe borsten en zag er zeker niet ouder uit dan haar leeftijd. Ze werkte volgens mij in villa Romantika in die tijd vorig jaar dus dit moet wel een andere Susi zijn.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Een half jaar geleden in Villa Romantika waren er maar 3 vrouwen en vroeg ik Susi om een kamergang nadat ze net met een klant terug was.
Ze fluisterde in m'n oor dat haar kutje nog vol zaad zat en of dat oké voor me was.
Heb haar laten douchen en daarna de eerste ronde zelf volgespoten. In de tweede ronde klaargekomen in haar mond. Blaast nog een paar minuten relaxt door nadat ik haar mondje had gevuld. Vindt haar niet super attractief, maar kan goed pijpen, alleen daarom zou ik haar weer boeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Maar is dit nou de Susi die nu in villa verena werkt met een rose strik in haar haar en 3 sterrentattoos op haar onderbuik, navelpiercing en een pukkel bij haar mond?

Een mooie meid derhalve met normaal postuur en mooie billen en borsten en in de verena altijd op de bank onder de tv recht tegenover de balie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik was iets iets na 10.30 uur weer in de verena. Jammer genoeg niet die leuke theke aanwezig die ik zaterdag tegenkwam. Bij binnenkomst keek ik recht vooruit en zag bij de tv een lege bank. Susi zit daar altijd maar vandaag niet aanwezig. Ik was daar wel blij mee want het blijft telkens in mijn hoofd malen dat ze zoveel kamergangen maakt met een hele beperkte service waar ik geen verklaring voor kan vinden of het moet zijn dat ze mij bedonderd doordat ze denkt dat ik Cherry goed ken en mij daarvoor straft.

Ik zag in ieder geval Nicoletta. Beslist een mooie meid voor mij met een flinke kont en best mooie tieten en haar tepels waren echt hard. Verder Cherry, Elena, Emma, Monica en Adriana. Elli de Bulgaarse met geweldige kont zou er ook zijn maar was denk ik net bezet. Ik telde dus 7 dames. Ik nam direct plaats naast Nicoletta. Even gekletst en gelijk een kamer opgezocht. Prima sex maar klaarkomen ging niet lukken. Ze is best ruim namelijk maar ik zat er verder niet mee want hierna wilde ik beslist Elli neuken.

Uiteraard even gepauzeerd en daarna plaats genomen op de bank van Elli. Ze is klein van stuk maar haar lichaam daar is weinig mis mee. Die kont van haar vind ik onweerstaanbaar. Borsten vind ik wat minder belangrijk en zijn ook niet echt mooi. In het begin was ze weer strak maar na een poosje kwam ik makkelijker in haar. Het was een lekkere neuksessie en gelukkig een grote spiegel in de kleine kamer zodat ik mezelf in actie kon zien. Veel standjes met haar gedaan en echt lekker klaargekomen.

Na deze tweede kamergang was het nog vroeg in de middag. Ik zag opeens een dame die ik nog niet had gezien. Haar naam bleek ook Elli te zijn maar deze was wat forser maar zeker niet dik. Ze zat wat verveeld op de bank en was stil en praatte weinig met de andere meiden. Niet veel later zag ik Dilara waar ik in vv in Duisburg en ll in Leverkusen mee heb gekamerd. Ik schrok me rot toen ik haar zag. De coronakilo's zijn er bij haar heel duidelijk bij gekomen. Ze was nu gewoon dik en voor mij niet aantrekkelijk. Een buik had ze ook en daar knap ik dan op af. Er waren dus in totaal 9 dames aanwezig.

Het was niet echt druk met mannen en het viel me op dat er maar weinig mannen in zitgedeelte waar de dames zaten plaats namen. Als er een man naast een dame ging zitten was dat meestal maar kort want de vraag Zimmer kwam snel te gehore denk ik. Ik wilde eigenlijk nog een derde kamergang maken. Adriana en Dilara vond ik niet aantrekkelijk. Cherry had ik zaterdag al geneukt en Monika is prima maar is ruim en ook onlangs geneukt. De forsere Elli kon ik nemen maar ze zat er zo ongeïnteresseerd bij daar had ik geen goed gevoel bij. Elena vond ik heel aantrekkelijk maar neukt met condoom had ik gelezen dus die werd het ook niet. Bleef over Emma. Daar wist ik niets van want heb haar nooit aangesproken en zag er niet verkeerd uit hoewel ik Elena beslist aantrekkelijker vond. Best wel spannend om met haar een kamer te nemen want ik wist niks over haar service. Op de bank ging het praten niet echt vlot dus snel maar een kamer genomen. Aangezien Adriana vlakbij haar zat kon ik op de bank moeilijk vragen of ze zonder condoom zou neuken dus werd het een gok of ze zonder zou gaan.

Het werd een beetje voorzichtig aftasten maar al snel begon ze mijn pik oraal te verwennen. Gelukkig zonder condoom en ze deed het zeker niet verkeerd. Ik mocht niet in haar mond klaarkomen zei ze erbij maar dat was ik toch al niet van plan. Daarna mocht ik haar beffen en dacht al na wat ik hierna met haar zou gaan doen. Ik kon bijvoorbeeld boven op haar gaan liggen en haar proberen te zoenen om vervolgens mijn pik langzaam in haar kut te duwen maar ik dacht ook dat ze het wellicht alleen met condoom zou doen dus wachtte ik af. Toen ik haar wilde neuken gebeurde er iets waar ik al bang voor was en pakte ze een condoom waarop ik uiteraard vroeg of het niet zonder kon maar ze zei dat ze 3 kinderen had dus helaas werd het dus neuken met condoom. Toen ik doggy wilde schrok ze een beetje van mijn pik want die was groot zei ze. Ik stelde haar gerust en zou voorzichtig zijn. Heb de tijd volgemaakt maar klaarkomen ging niet lukken. Moet zeggen dat haar gekreun behoorlijk fake overkwam.

Ben nu driemaal in korte tijd hier geweest en voorlopig laat ik villa verena even met rust want heb de dames nu wel gezien en bovendien vergt het veel reistijd met het OV.
Een groot minpunt vind ik dat er geen banken zijn in de buurt van de kamers waar je je kunt afzonderen en wat sexgeluiden kan opvangen want daar kik ik wel op. De kamers op zich zijn ook niet echt ruim maar vooral het ontbreken van spiegels op veel kamers vind ik een gemis.

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Robbie zei:
@freek12000

Welke dames heb je dan bezocht en met welke service?

Patricia en Susi. Patricia gaf echt een superservice, werkt normaal gesproken in Arabella, maar is nu geloof ik weg. Susi is er nog en levert ook een prima service.

Terug
Naar boven