FKK Verena, Dortmund

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Afgelopen vrijdag maar 5 dames (Anais, Mimi, Daria, Julia en Ani) maar wie was nu die ene knappe dame die het nu met condoom deed?

Befbaas

Toogplakker
29 nov 2021
55
63
Als je op sofa plan van freiercafe kijkt dan zat ze geloof ik op 3. ze had een klein ventilatortje naast haar stoel. Ze heeft een bleke huid. wel roemeens maar geen gipsy. eerst had ik haar zonder geneukt voor de kerst en nu vroeg ze met condoom. Ik sprak een andere duitser zaterdag en die zei dat hij haar wel zonder condoom had geneukt afgelopen week. Misschien had ze iets tegen mij want die dame die naast haar zat deed ook moeilijk zaterdag tegen mij. Ach ja maakt me niet zoveel uit. Wij praten over de dames en zij praten over ons. Ik vond haar wel lekker dus volgende keer probeer ik het gewoon weer. Het zou me niet verbazen als er weinig concurrentie is dat de dames dan proberen om hun dienst met condoom aan te bieden en als er meer concurrentie is het wel weer zonder kan. Vrijdag avond zag ik ook een andere man bij haar weg gaan maar zaterdag weer niet.

Befbaas

Toogplakker
29 nov 2021
55
63
Ik kon het weer niet laten om naar Verena te gaan. Deze keer had ik toevallig wel een klein klusje maar eigenlijk ben ik speciaal voor Verena in de auto gestapt. Deze keer weer met Denisa naar de kamer gegaan. Ze was haar verlegenheid verloren en ze was wat spontaner. Ik had eigenlijk best veel geluk want ze was behoorlijk volgeboekt. Het voelde deze keer weer erg goed en ze was wat minder passief. Voor mij is het geen enkel probleem om geen GFE te hebben. Veel dames die je wel die ervaring willen geven komt het toch wat fake over voor mij. Daarna was ik na een enorm lange pauze weer een keer met Anais naar de kamer gegaan. Zij is wel wat cooler en afstandelijker. Toch kon ik wel lekker mijn gang gaan. Beide dames wel wat passief maar ja dat vind ik niet erg. Daarnaast hebben ze het ook erg druk dus kan me voorstellen dat de hele tijd naar de kamer gaan de sex drive wat afneemt.

Op de terug weg ben ik nog even een pitstop gemaakt bij Grimbergen. Emma deed de deur open en kreeg direct wel zin in haar. Daar was de stemming wat negatief onder de dames. Ben lekker met Emma naar de kamer gegaan. Ze heeft in vergelijking met de dames waarmee ik eerder kamerde een wat volwassener uiterlijk en dat spreekt me ook wel erg aan. Ze is wel actief en genoot ook van de sex. Ik ben vaak daar in de buurt dus ik denk dat ze me daar vaker gaat zien.

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Naive vraag, hoe betaal je, heb je €€€ cash bij je, en waar bewaar je dat?
Je krijgt twee sleutels, een voor een locker voor je kleren, een ander voor een kluisje in het zicht van de theek voor de veiligheid.

Je betaald de dame na de kamer.

Hoeveel je meeneemt? Nou, je hebt €30 voor entree nodig ( €20 mits vóór 12 uur), en €40 per half uur op een kamer. Dus minimaal €60/€70, maar de meesten doen uiteraard meer kamers.

Befbaas

Toogplakker
29 nov 2021
55
63
Tegenwoordig is het zelfs tot 13.00 20 euro. Vaak tussen 10.00 en 10.30 wordt wel een aanwezigheidslijst op freiercafe geplaatst. Als er dan een dame voor je bij zit en je direct aan rijd kun je nog op tijd zijn om om voor 13.00 binnen te zijn. De RTC s zijn wel erg basic en ja ok om 20 euro entree te betalen maar 30 euro niet echt. Opzich maakt het op het totaal budget niet veel uit maar ja voor die 30 euro krijg je weinig terug. Als de dame leuk is en gewoon goed is betaal ik wel 50 omdat ik ze dat wel gun. Maar goed dit is mijn gedachte.

kees999

Toogplakker
4 jan 2024
74
41
Dank voor de antwoorden.

Ik zie dat er een aantal fkk clubs die n die regio zijn. Lees veel over villa venus, en nog een paar. Hebben jullie voorkeur en waarom? Bieden de dames overal nzc?

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Je krijgt twee sleutels, een voor een locker voor je kleren, een ander voor een kluisje in het zicht van de theek voor de veiligheid.

Je betaald de dame na de kamer.

Hoeveel je meeneemt? Nou, je hebt €30 voor entree nodig ( €20 mits vóór 12 uur), en €40 per half uur op een kamer. Dus minimaal €60/€70, maar de meesten doen uiteraard meer kamers.
Juist in Verena krijg je 1 sleutel die op beide past.

Befbaas

Toogplakker
29 nov 2021
55
63
Dank voor de antwoorden.

Ik zie dat er een aantal fkk clubs die n die regio zijn. Lees veel over villa venus, en nog een paar. Hebben jullie voorkeur en waarom? Bieden de dames overal nzc?
RTC clubs zien er niet zo bijzonder uit. Dat is ok want je betaald er ook niet voor. Je komt daar voor de dames. Als je niet heel erg op je geld hoeft te letten dan zou ik gewoon een aantal bezoeken. Dan kun je zelf kijken wat je het leukste vind. Veel is op rijafstand. Op dit moment vind ik Verena het leukste. Daar komen naar mijn idee nu wat knappere dames. Ik was in grimbergen laatst met Emma en ja zij had wel een beetje alles. Je moet ook een beetje mazzel hebben.

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Tegenwoordig is het zelfs tot 13.00 20 euro. Vaak tussen 10.00 en 10.30 wordt wel een aanwezigheidslijst op freiercafe geplaatst. Als er dan een dame voor je bij zit en je direct aan rijd kun je nog op tijd zijn om om voor 13.00 binnen te zijn. De RTC s zijn wel erg basic en ja ok om 20 euro entree te betalen maar 30 euro niet echt. Opzich maakt het op het totaal budget niet veel uit maar ja voor die 30 euro krijg je weinig terug. Als de dame leuk is en gewoon goed is betaal ik wel 50 omdat ik ze dat wel gun. Maar goed dit is mijn gedachte.
De aanwezigheidslijst van Verena en Luderland wordt vaak een stuk later geplaatst. Dan moet je wel ongeveer aan de grens wonen om dat nog te halen, op de snelwegen in het Ruhrgebiet loop je nog wel eens wat vertraging op. Als je rond 12.00 in de buurt van Duisburg bent dan haal je de verst gelegen clubs ook nog wel.

Een beginner heeft niet zo veel aan een lijstje met namen, hooguit zegt het aantal dames dan iets over de kans dat er iets leuks bij zit. Gewoon een willekeurige club uitzoeken waar de afgelopen dagen veel dames werkten en een aantal clubs bezoeken. Op den duur krijg je dan wel een beetje een beeld waar je je het beste kun vermaken. Dan kun je ook wat beter inschatten wie hier obesitas als 'normaal' of zelfs 'slank' omschrijft. En ga er maar van uit dat je ook wat geld weggooit aan slechte sessies, dat overkomt zelfs de ervaren rotten hier.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Robbie rond 10.45 uur in Verena. Gabi was weer theke. Ik koos voor Verena want Turkse Leyla was sinds kort hier werkzaam en in Salome een geweldige kamer met haar en ook Alexia was na 3 maanden vakantie weer terug en sinds afgelopen dinsdag weer aanwezig maar gisteren en eergisteren stond ze niet op de AWL dus geen zekerheid dat ze er vandaag wel zou zijn. Toen de AWL verscheen geen Leyla maar gelukkig wel Alexia. Ik vroeg Gabi of Leyla er was en gelukkig werd dat bevestigd.

Best al veel mannen en Alexia zag ik ook al. Toen ik klaar was en in het zitgedeelte kwam zat er natuurlijk een gast op haar bank en Alexia zat even naast hem maar daarna liep ze weer weg met een dame die links van haar zat. Zag dat ze vaak met haar praatte en later vertelde ze dat het haar zus was en dat ze geen Duits kon en voor het eerst in Duitsland. Zag er niet verkeerd uit met goede kont maar wel neuken met condoom vertelde ze me nog. Ze zei trouwens 5 zussen te hebben maar had liever gezien dat jonge zus Raluca weer terug zou zijn want lees heel goede recensies over haar.

Opeens zag ik Leyla bij de thekebalie en ik had Gabi al gevraagd naar haar zitplek dus ging op haar bank zitten en al vlot zat ze naast me. Ze kwam lekker tegen me aan en we kletsten wat over haar uitstapjes en Mimi die er vlakbij zat praatte ook over Salome waar ze ook heeft gewerkt. We namen vervolgens kamernummer 3 met links van voren en rechts allemaal maar spiegel dus volop uitzicht. Was weer een geweldige kamergang. Haar kutje is zeker niet strak maar het is gewoon lekker neuken met haar en haar huid voelt erg lekker aan. Met Leyla is het echt gfe met ook zoenen erbij en uiteindelijk haar kurje goed gevuld. Leyla zei trouwens dat ze vaak wat later komt dus als ze nog niet op de AWL staat dan staat ze wel op de aangepaste die kort daarna volgt.

Daarna pauze genomen en ging ik in het rechter zitgedeelte zitten want de overige banken daar zaten de dames. 14 in getal met Jesika (nieuw), Alexia, Melissa, Leyla, Nikol, Mariana, Tanja, Mirella, Alexandra, Monika, Elena, Mimi, Denisa en Ola.

Op een gegeven moment waren bijna alle dames in het zitgedeelte en dan even later zie je geen enkele dame meer. Dat gebeurt hier wel vaker en dat betekent denk ik dat veel dames aan het kameren zijn of een pauze inlassen en/of de sauna ingaan.

Alexia was al een poos vrij dus ging naast haar zitten. Ze was behoorlijk opgemaakt zag ik en had nog wel een tijdje met haar op de bank willen zitten maar deze keer kwam het er niet van en kwam vrij snel de kamervraag. Vroeg nog wel voor een kamer met spiegel maar die waren helaas niet beschikbaar. Ze heeft best een strak kutje dus ik moest in het begin er niet gelijk diep ingaan maar je merkt vanzelf wel wanneer haar kutje wel klaar is om er volledig in te gaan. Seks was goed maar klaarkomen lukte niet. Alexia is nou ook niet bepaald een dame die openstaat voor zoenen en knuffelen dus gfe zoals met Leyla is er niet bij en ook de kamer was voor mij niet echt geschikt want geen spiegel te vinden. Ze zei nog wel dat het mijn tweede kamergang was dus ze heeft me goed in de gaten gehouden of het van een ander horen zeggen.

Ik wilde beslist nog een keer spuiten maar wilde wel voor zekerheid gaan. Monika is een aantrekkelijke meid die overigens weinig geboekt werd. Mimi had ik ook in gedachten want mijn enige kamer met haar was ook fantastisch. Zag nog een andere dame "Tanja" genaamd. Prachtige lichaam en goede kont en alleen haar borsten wat minder maar aangezien ik nog nooit met haar heb gekamerd en ik voor zekerheid wilde gaan haar niet genomen. Uiteindelijk koos ik voor Monika. Ze heeft geweldige borsten en pijpen kan ze goed. Met haar is het ook gfe met zoenen erbij en neuken ging ook weer erg lekker en ze doet lekker mee. Het kostte wat moeite maar haar kutje ook deze keer weer volgespoten.

Ik mistte nog enkele dames. Evelyn was nog op vakantie en Flori en Florichicka (ex Romantika) ook nog niet gesignaleerd. Laatstgenoemde heb ik nog nooit mee gekamerd want ik dacht altijd dat ze met condoom neukte maar in gesprek met een Duitser kwam ik erachter dat ze ook taboeloos was.

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Dit wordt een redelijk lang verhaal, dus als je alleen geïnteresseerd bent in de dames, dan kan deze post worden overgeslagen en de volgende worden gelezen.

Eenmaal aangekomen in Dortmund bij Verena, de auto makkelijk voor deur kunnen parkeren en aangebeld. Je word binnen gelaten door een volledig maakte dame, die vervolgens snel naar binnengaat om de jou te ontvluchten.

Bij binnenkomst was ik blij dat ik hier al wat adviezen had mogen ontvangen over hoe alles een beetje gaat in zo'n club. Na betaling van de entree werd er namelijk gewezen naar 2 handdoeken en een sleutel en dat was de enige introductie die ik hier kon verwachten. Maar met de kennis van het forum: omkleden, douchen, geld in het kleine kluisje, alsof ik een ervaren bezoeker was!

Toen even een rondje gelopen om de club te verkennen en dat was een heel kort rondje. Het is er niet groot en ik vind het ook niet echt een inspirerende omgeving (understatement). Met een bak koffie op een bank achterin plaats genomen en eerst eens van een afstandje gekeken hoe alles in zijn werk gaat. De dames zitten allemaal op hun eigen bank, veelal stil en er was weinig contact met de aanwezige mannen.

In een ooghoek zag ik wat mensen met sigaretten lopen en die dus even gevolgd naar het keukentje, wat ik eerder had gezien als private ruimte en dus geen aandacht aan had besteed. Hier mag je dus naar binnen om een sigaretje te roken. Vapen doen ze overigens wel binnen op de banken. Een leuke gesprek gehad met een Duitser die het hier eigenlijk niet vind en heel hoog opgaf van Penelope, veel meer vrouwen, mooier, continu lekker eten, 10 rittenkaart, en alles zonder condoom behalve neuken. Misschien een andere keer 😅.

Verder nog een half uurtje in de sauna gezeten, wat ook niet heel bijzonder is. En uiteindelijk met 3 dames gehamerd, welke ik in de volgende post zal bespreken.

Ga ik nog een keer terug? Ik ben hier nog niet uit. Het is goedkoop, de dames zijn geen super modellen, maar er zitten echt wel leuke dames tussen met goede service. Wat mij tegen zou houden is de sfeer/ambiance. Ik zou graag een paar tientjes meer betalen voor een betere omgeving en betere faciliteiten. Maar de combinatie van AO en een goede club met goede faciliteiten lijkt moeilijk te vinden.

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Dan de dames:

Eerst gekamerd met Mimi, toen ik met koffie aan kwam lopen, greep ze mn arm en plante me op haar bank. Er kwam wat onbegrijpelijk gebrabbel uit, maar ze zat al wel lekker met haar hand onder mn handdoek. En toen ze ficken zei, dacht ik, waarom ook niet. Mimi is een kleine dame, slank, met hangende flinke borsten voor haar frame. Pijpen was niet veel bijzonders, maar ze heeft wel een lekker poesje, al had ik liever de stoppels erop niet gehad. Dit was een korte sessie (eerste van de dag en de spanning van de eerste keer in zijn club), want binnen 5 minuten in missio hield ik het niet meer doneerde mijn lading in haar poesje. Daarmee nog een beetje halve massage, meer gebrabbel, tot ik aangaf te willen gaan douchen.

2e dame was Melissa, zij is lang, 1.80m, met een strak lijf, mooie stevige "perky" borsten lijkt in de woonkamer wat in aanspreekbaar, maar niets bleek minder waar. Op de kamer kwam ze best los, Engels is beter dan bij menigen en heb ook wel flink met haar gelachen. Pijpen een stuk beter dan Mimi en ze probeerde uit zichzelf al lekker diep te gaan. Toen ik vroeg of ze deep throat aan het oefenen was moest ze wel lachen en zei ja en of ik wilde helpen. Daar kon ik geen nee tegen zeggen en haar hoofd redelijk zachtjes verder naar beneden geduwd. Helemaal lukte niet, maar ze kwam best een eind. Daarna heeft ze me cowgirl bereden en toen ze moe werd haar in Doggy gezet, mooi kontje om tegen aan te stoten en uiteindelijk met flink gekreun van zowel mij als haar, mijn 2e lading in een poesje gespoten. Toen we naar de kluisjes liepen ging zij meteen even douchen en ik stond daar al even te wachten toen ze terugkwam met de mededeling dat ik wel erg veel kindjes in haar achter had gelaten, vandaar dat het even duurde 😅.

Laatste waar ik mee gekamerd heb was haar blonde buurvrouw Nikol. Voelde even vreemd om op haar bank te gaan zitten naast Melissa, maar Melissa brak het ijs door tegen Nikol te zeggen dat ik haar veel babies ging bezorgen 😂. Dat was meteen het teken om de kamer maar op te gaan zoeken. Nikol lijkt ook best lang, maar komt vooral door de enorme hakken waar ze op loopt. Zij heeft ook een superstrak lijf, redelijke borsten, die iets meer hangen dan die van Melissa. Kontje net iets ronder/ meer gevuld. Pijpen was goed, iets minder diep, maar wel lekker. Daarna eerst in missio, vervolgens gespooned, reverse cowgirl (wat een lekker kontje 🤤) en daarna Doggy. De derde keer binnen een paar uur was wel wat moeilijker, ben ik ook niet gewend, dus het half uur werd volgemaakt en zeker op het laatst in Doggy was het echt flink gas geven om nog klaar te komen. Wederom lekker het poesje gevuld, maar verwacht dat het wel wat minder babies waren. Toen we bezweet de woonkamer inliepen grapte Melissa dat ze dacht dat we uit de sauna kwamen 😅.

Conclusie, Melissa en Nikol zou ik wel herhalen als ik er nog een keer kom, Mimi waarschijnlijk niet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Robbie was ook vandaag weer wat later dan gebruikelijk vertrokken om onderweg mijn keuze te bepalen. In de villa 9 dames maar geen Melissa en Mira en villa Verena spande de kroon met dubbel zoveel dames oftewel 18 en dan nog te bedenken dat Mariana en Florichicka ontbraken en Ola gaat tegenwoordig als Anja door het leven in de villa.

Iets na 12.30 uur binnen en ik kreeg maar 1 handdoek want alles was op maar ik was allang blij dat ik naar binnen kon want voor hetzelfde word je niet meer binnengelaten wat in Arabella nog wel eens het geval is. Ontzettend veel mannen en veel dames waren blijkbaar bezig want zag er niet veel in het zitgedeelte. Heel veel dames met wie ik zou willen/kameren met o.a. Leyla, Alexia, Mimi, Tanja en Evelyn.

Ik was van plan om als eerste met Leyla te gaan kameren maar zag haar een poos niet en opeens zag ik haar met een gast een kamer opzoeken. Op de bank van Alexia zat een gast maar toen Alexia terugkwam en op haar bank plaatsnam gebeurde er niet zoveel. De man ging van de bank en liep vervolgens weg en ik liep naar Alexia met de vraag of ze vrij was en dat was het geval dus ging naast haar zitten want wilde niet te lang wachten want de druk moest eraf. Wat gepraat en er was nog een kamer vrij dus de pret kon beginnen. Ze pijpte me lekker en heb haar nog kort gebeft en daarna moest ik voorzichtig inloggen. Ze zat lekker aan mijn tepels en sloeg vervolgens geile taal uit en ik moest uiteraard haar kutje volspuiten. Nog een ander standje gedaan en vervolgens op haar verzoek haar "Musschi" gevuld.

Het werd een uur later en opeens komt Leyla naast me zitten. Ze was niet blij met zoveel dames want ze had geen bank om op te zitten en daardoor zou ze niet veel kamers gaan maken. Ze zat niet echt lekker in haar vel en zei ook stress te hebben. Eigenlijk was het voor mij te vroeg om voor een tweede kamergang te gaan maar ze zat toch al dicht naast mij en ze ziet er aantrekkelijk uit dus ik volgde haar en we liepen naar boven in een ruime kamer met 2 ramen en een grote spiegel. Ze rookte nog kort een sigaretje waarna we vervolgens seks hadden en dat was weer erg lekker maar klaarkomen lukte me even niet maar de kamergang was zeker geslaagd.

Ik wilde het ook niet te laat maken want met het mooie weer wilde ik niet te lang binnen vertoeven. Ik stond op een gegeven moment bij een tafel en het eten was net gearriveerd en verscheidene dames passeerden mij. Opeens een erg mooi meisje (voor mij onbekend) liep langs me en raakte me bewust aan. Ik dacht die moet ik de gaten houden. Tanja zag ik ook maar was weinig op haar bank. Las dat ze best selectief is met haar keuze voor mannen en haar service schijnt ook niet altijd hetzelfde te zijn. Mimi kwam pas 14 uur binnen en ze zat even met mij te flirten. Ik wist waar dat voor mij onbekende mooie meisje zat en ging op haar bank zitten. Een erg mooi gezicht heeft ze en ze had een goudkleurige neuspiercing. Haar naam Seraya en op freiercafe las ik Soraya maar ze noemde duidelijk Seraya en vlot erna 18 haar leeftijd. Erg jong dus en haar tweede dag in Verena. Nog geen topic over haar en communicatie alleen mogelijk in het Roemeens. Zat echt in dubio om haar te nemen maar dacht ik ken haar niet en ze is wel erg mooi ook qua lichaam maar als de service tegenvalt en mijn pik haar niet bevalt dan heb ik nog geen plezier aan haar beleefd dus ben van haar bank gegaan. Evelyn hield ik ook in de gaten en ze had niet echt veel te doen.

Ging naast haar zitten en we praten wat. Haar bovenarmen vond ik best wel fors en de rest van haar lichaam kon ik niet zien want ze bedekte haar lichaam wat veel dames overigens doen met een handdoek. We namen een kamer en ik moet zeggen dat ik met Evelyn een goede keuze heb gemaakt. Ze ziet er voor mij aantrekkelijk uit en doet lekker mee. In de missio doet ze haar benen lekker wijd zodat ik haar goed kan penetreren. Moest in het begin wel voorzichtig zijn bij het naar binnen gaan want een grote pik daar moest ze even aan wennen. On top wilde ze helaas niet doen maar plat doggy geen probleem en haar uiteindelijk goed volgespoten. Of ik Evelyn nog eens zal boeken valt te betwijfelen aangezien ze van plan is om in NL te gaan werken in een saunaclub want mannen hebben haar daarover verteld en ze wil wat nieuws proberen en bovendien geeft ze aan dat ze niet genoeg kamers maakt dus wellicht zal za Verena binnenkort gaan verlaten maar dames in dit vak zeggen wel meer en uiteindelijk komt er niks van terecht.

Het opvallende in deze club is dat nagenoeg alle dames op high heels (bewust beleid) lopen wat ik wel aantrekkelijk en sexy vind maar helaas geen enkele dame die sexy (zwarte) kousen droeg en dat vind ik dan weer jammer.
.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Volgens freiercafe, werkt een nieuwe dame Andra hier, is deze Andra zelfde Andra als die van Venus?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Lijkt mij zeer waarschijnlijk want geen Andra meer op de AWL van vv en opeens wel op de AWL van Verena.

Terug
Naar boven