Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je krijgt twee sleutels, een voor een locker voor je kleren, een ander voor een kluisje in het zicht van de theek voor de veiligheid.Naive vraag, hoe betaal je, heb je €€€ cash bij je, en waar bewaar je dat?
Juist in Verena krijg je 1 sleutel die op beide past.Je krijgt twee sleutels, een voor een locker voor je kleren, een ander voor een kluisje in het zicht van de theek voor de veiligheid.
Je betaald de dame na de kamer.
Hoeveel je meeneemt? Nou, je hebt €30 voor entree nodig ( €20 mits vóór 12 uur), en €40 per half uur op een kamer. Dus minimaal €60/€70, maar de meesten doen uiteraard meer kamers.
RTC clubs zien er niet zo bijzonder uit. Dat is ok want je betaald er ook niet voor. Je komt daar voor de dames. Als je niet heel erg op je geld hoeft te letten dan zou ik gewoon een aantal bezoeken. Dan kun je zelf kijken wat je het leukste vind. Veel is op rijafstand. Op dit moment vind ik Verena het leukste. Daar komen naar mijn idee nu wat knappere dames. Ik was in grimbergen laatst met Emma en ja zij had wel een beetje alles. Je moet ook een beetje mazzel hebben.Dank voor de antwoorden.
Ik zie dat er een aantal fkk clubs die n die regio zijn. Lees veel over villa venus, en nog een paar. Hebben jullie voorkeur en waarom? Bieden de dames overal nzc?
De aanwezigheidslijst van Verena en Luderland wordt vaak een stuk later geplaatst. Dan moet je wel ongeveer aan de grens wonen om dat nog te halen, op de snelwegen in het Ruhrgebiet loop je nog wel eens wat vertraging op. Als je rond 12.00 in de buurt van Duisburg bent dan haal je de verst gelegen clubs ook nog wel.Tegenwoordig is het zelfs tot 13.00 20 euro. Vaak tussen 10.00 en 10.30 wordt wel een aanwezigheidslijst op freiercafe geplaatst. Als er dan een dame voor je bij zit en je direct aan rijd kun je nog op tijd zijn om om voor 13.00 binnen te zijn. De RTC s zijn wel erg basic en ja ok om 20 euro entree te betalen maar 30 euro niet echt. Opzich maakt het op het totaal budget niet veel uit maar ja voor die 30 euro krijg je weinig terug. Als de dame leuk is en gewoon goed is betaal ik wel 50 omdat ik ze dat wel gun. Maar goed dit is mijn gedachte.
Het antwoord is recent in het Venus topic gegeven.En nzc is in die RTC clubs de norm?
100 % genieten zonder ooit leergeld te betalen.... da's alleen weggelegd voor dagdromers...En ga er maar van uit dat je ook wat geld weggooit aan slechte sessies, dat overkomt zelfs de ervaren rotten hier.