Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Is dus geen toeval, ondanks de goede verhalen hier :?
Als er nog meer van dit soort ervaringen bijkomen, is ze rijp voor de beerput zou ik zeggen :x

A

Anonymous

Guest
Ik heb het idee dat het een faker is die haar nummer en foto gebruikt want zij is echt niet zo! :(

A

Anonymous

Guest
Ik ben er al zeker 10x geweest de afgelopen tijd. Laatste keer was ongeveer 3 maanden geleden denk ik maar echt nog nooit gehad dat ze haar afspraak niet na kwam. Het niet reageren is voor mij niet herkenbaar.
Dan moet ze wel extreem veranderd zijn....
Vreemd

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Fake of extreem veranderd, ik weet het niet, in beide gevallen zeer onbeschoft en zielig om je zo te gedragen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Altijd even de dame aan het woord laten

Ik ken haar als perfect!

Bijlagen

• F383054F-1E2A-4851-A18F-582EB40647BF.png
    F383054F-1E2A-4851-A18F-582EB40647BF.png
    1,1 MB · Weergaven: 1.181

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Tijd is geld bij Fleur

Gewoon even laten weten dat je te laat bent kleine moeite, en die andere die de hele dag niks van zich had laten horen ja Fleur plant gewoon door en gelijk heeft ze.

A

Anonymous

Guest
Ik was er een half uur te vroeg. Allemaal onzin wat je zegt.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Iedereen heeft zijn plasje kunnen doen nu weer enkel recensies.
Al het overige zal verwijderd worden.

Mvg Moderatorteam

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Champ12 zei:
Ik was er een half uur te vroeg. Allemaal onzin wat je zegt.
Ik heb mijn zegje nog niet gedaan over het laatste, bij deze als het mag s.v.p.
Ook ik was netjes op tijd, 15 minuten voor het afgesproken tijdstip, afspraak was 1,5 uur van te voren gemaakt, de rest hebben jullie al kunnen lezen.
Voor mij een te mijden meid die de beerput in mag.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ze zat vandaag op een ander adres dan het hoge bed zullen we maar zeggen, wat zag ze er weer bruin, schoon, lekker, Geil uit

Altijd een steady date je weet bare is een zekerheid, tongzoenen, pijpen, creampie ook kortom volbloed, knappe, Nederlandse lady die zo in gtst mee zou kunnen spelen die looks heeft ze

A

Anonymous

Guest
Assterix zei:
Jeroenski123 zei:
Ze adverteerd ook als stel:

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kate-wil-afspreken100nl_7642045

Voor de liefhebbers van een toeschouwer erbij ;)

Hoe weet je zo zeker dat dit dezelfde dame is? Naam is anders, leeftijd is anders, foto is anders. Dus ben benieuwd hoe je dit zo zeker weet.

Uit eigen ervaring. Voorheen vaak met Tiffany/Fleur afgesproken, onlangs ook via de "Kate" advertentie. Profiel leek me al aardig overeen te komen vooraf, bij binnenkomst aangenaam verrast dat zij het was.

A

Anonymous

Guest
Dit pareltje is morgen weer aanwezig vanaf ongeveer 12.30 uur.

Doe er je voordeel mee heren, want ze is in mijn ogen een uitzondering.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Met haar whats app contact gehad. Kreeg alvast een heel positieve indruk. Mr toen ik de gps nakeek en zag dat ik 1u30 moest rijden kwam ik in tijdsnood. Heb dit allemaal gemeld en hazr gezegd dat ik haar zeer binnenkort eens bezoek als het beter uitkomt. Is deze meid echt 30j?

A

Anonymous

Guest
Janneman, als ik jou was zou ik niet gaan. Deze zaak cq dame is niet te vertrouwen. Ik heb ook 1,5 uur naar Den Haag gereden. Eenmaal in Den Haag geen reactie meer gekregen van de dame, app was geblokkeerd en nam ook de telefoon niet op. Trap er niet in en ga er niet heen.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Champ12 zei:
Janneman, als ik jou was zou ik niet gaan. Deze zaak cq dame is niet te vertrouwen. Ik heb ook 1,5 uur naar Den Haag gereden. Eenmaal in Den Haag geen reactie meer gekregen van de dame, app was geblokkeerd en nam ook de telefoon niet op. Trap er niet in en ga er niet heen.

Blijf het toch een vreemd verhaal vinden...4 pagina's niets dan lof en dan kom jij met dit verhaal. Herhaaldelijk ook nog eens, terwijl daar al iets over gezegd was. Maar ja, één slechte ervaring op 4 pagina's vol positieve lijkt me nog niet voldoende om haar als "niet te vertrouwen" te bestempelen.

A

Anonymous

Guest
Assterix zei:
Champ12 zei:

Blijf het toch een vreemd verhaal vinden...4 pagina's niets dan lof en dan kom jij met dit verhaal. Herhaaldelijk ook nog eens, terwijl daar al iets over gezegd was. Maar ja, één slechte ervaring op 4 pagina's vol positieve lijkt me nog niet voldoende om haar als "niet te vertrouwen" te bestempelen.
Dame is gewoon niet te vertrouwen. Deze hoort in de beerput.

Terug
Naar boven