Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Vreemde opmerking van niemand heeft haar zonder condoom geneukt. 10 pagina's. Tja Ben zou toch eerst de pagina's eens doorspitten en lezen voor je brult.

Heb haar voordat ik hier weer lid werd gewoon zonder condoom kunnen neuken. Geen probleem. Gewoon leuke vrouw en prima date.

Waar jou mening op gebaseerd is, is mij een raadsel. Meerdere en ook zoals ik lees betrouwbare lezers geven terdege ook de info over nzc en jij hebt het over 10 pagina's vol met nmc.
Erg laf om iemand af te zeiken zonder zelf goed te lezen

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Het klopt wat stoutert zegt ook ik heb deze dame een paar keer mogen volspuiten en ze drinkt ook maar wat graag sperma. Heerlijk om te zien!

SirOsiris

Toogplakker
3 mei 2020
35
33
Ook al is het een tijdje geleden, maar moet de rest verdedigen!
Ze doet absoluut NZC met dat lekkere lichaam van haar.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Fleur/Tiffany lijkt mij wel een leuke dame. App contact verloopt iig prima. Hopelijk komt het binnenkort tot een date met haar. Toekomst zal het uitwijzen. Zal dan hier berichten.

Voormalig lid 29017

Toogplakker
3 mei 2022
97
42
Meteen maar weer geweest en ooooooh wat is ze nog steeds lekker. Heerlijk hoe ze zoent. Nat pijpt en zich laat likken. Lekker klaar gekomen. Daarna nog even een lief gesprekje gevoerd. Het is echt een schat. Mooi.... zeer lief.... spontaan.... open en gevoelig. Mooi mensje.

Rekruut

Snuffelaar
18 okt 2021
5
0
Paar keer bij deze lieve dame geweest. Ze stelt je gelijk op je gemak en is open over alles. Laaste keer klaar gepijpt en slikte alles geil door: "Lekker!" Gesprekje achteraf, dus je word niet gelijk buiten gezet.

Platje

Snuffelaar
5 apr 2020
5
14
Zeker bare is geen probleem. Ze slikt ook en laat zich goed volspuiten. Ik kom zo nu en dan bij haar en ze heeft idd een geweldig lekker kutje
Ik hou het nooit lang vol en spuit meestal na een paar minuten haar geile kutje vol met mijn zaad, heerlijk

Ze is ook gewoon vriendelijk en doet wat ze belooft
Ontvangstlocatie is niet super discreet tussen de rijtjeshuizen maar dat mag de pret niet drukken
Ze is niet goedkoop maar absoluut het geld waard wat mij betreft

Richardr

Toogplakker
2 feb 2022
50
15
Vandaag voor het eerst bij deze lieve dame geweest.
Ze ziet er echt fantastisch uit en er is veel mogelijk bij haar.
Bare is geen probleem en je mag haar heerlijk volspuiten.
Alles gaat lekker relax en je voelt geen tijdsdruk bij haar.
Ze is prijzig maar dan heb je ook wel een heerlijke date.

wackojackie

Snuffelaar
23 aug 2021
18
20
Ik schrijf normaal niet zoveel omdat ik ook niet vaak wandel, kies de dames dan ook met zorg uit.
Wilde graag met Fleur afspreken omdat ze mij op de foto's behoorlijk aanspreekt, ze heeft het volgens mij redelijk druk dus het duurde even voordat we konden afspreken. Ik ben niet zo van de details maar ik vind het echt een mooie dame met een daarbij behorend figuur iemand die goed voor zichzelf en haar lichaam zorgt. Dat kan je goed aan haar zien, ik kom gauw weer eens langs.

Rodri333

Snuffelaar
20 feb 2023
6
3
Echt een topper, kijkt inderdaad geen klok, mooi lijf en gezicht, pijpt goed, praat leuk en neukt ook nog eens goed. Een van de betere als het niet de beste is in NL

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Iemand nog contact met haar gehad? ik kan haar al eventjes niet meer bereiken.....

Pinkeltje82

Toogplakker
15 feb 2022
31
104
Ze heeft borst vergroting laten doen. Ze zei dat ze er 2 maanden niet zal zijn dat is nu 4 weken geleden.

Dannybinair

Toogplakker
22 dec 2023
27
23
Ook een Fleur een aantal keer mogen bezoeken. Altijd een top ervaring. Weet dat ze een borstvergroting ging doen en zou midden december weer aan het werk gaan. Heeft iemand haar al weer bezocht?

Terug
Naar boven