Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

ivan69x

Snuffelaar
30 aug 2023
24
17
Nee ik kan ook niet wachten. Ben benieuwd naar de nieuwe Tiffany, aangezien ik dol ben op neptieten

Riri

Snuffelaar
27 okt 2019
9
1
Heren iemand eenig idee of zij ooit nog terugkomt ze.blijft nu wel heel lang weg helaas

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Is Fleur/Tiffany nu zoveel aangekomen of zie ik dat verkeerd?
Als ik de huidige foto`s zie lijkt dat wel zo.
Wel eerlijk trouwens van haar om foto`s te plaatsen conform de waarheid.

Dannybinair

Toogplakker
22 dec 2023
27
23
Is Fleur/Tiffany nu zoveel aangekomen of zie ik dat verkeerd?
Als ik de huidige foto`s zie lijkt dat wel zo.
Wel eerlijk trouwens van haar om foto`s te plaatsen conform de waarheid.
Jeetje wat een borsten 😊 maar inderdaad Cerato ze is wat aangekomen. Was de laatste keer dat ik haar zag al zo. Ze zei zelf dat klanten haar daar vaak op attendeerde dat ze er niet uitzag confirm foto. Ze heeft mij wel eens foto's van vroeger laten zien toen was ze nog een stuk voller 😅,maar het blijft een top meid super aardig en haar service is goed.

ivan69x

Snuffelaar
30 aug 2023
24
17
Hadden jullie ook dat jullie haar niet konden bereiken vandaag? Ik kreeg enkele vinkjes bij whatsapp

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
de tweede keer stond haar oude nummer in haar advertentie..... had namelijk hetzelfde

Pinkeltje82

Toogplakker
15 feb 2022
31
104
Afgelopen dinsdag Tiffany weer bezocht voor een half uurtje.
Voor haar operatie kwam ik er al elke week wanneer zij er was.

Ze is inderdaad wat aangekomen maar dat mag de pret niet drukken. Liever iets teveel dan te weinig (smaken verschillen natuurlijk )
Man... wat een tieten staan er nu op.

Helaas was ze gevoelig van onderna zo'n lange tijd afwezig dus moest het wat rustiger aan.

Voor mij was het ook lang geleden dus heb ik haar kinderkamer dubbel gewit na een minuut of 20 na een lekkere natte pijpbeurt.
Dat bleek wel na de hoeveelheid doekjes die ze moest gebruiken om het allemaal netjes op te ruimen

Altijd top bij Tiffany.

ivan69x

Snuffelaar
30 aug 2023
24
17
Ik afspraak gemaakt voor woensdag maar niks meer gehoord . Was balen, stond op springen en ben t niet van haar gewend..

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Niets bijzonders, een maatje en ikzelf hebben dezelfde ervaring gehad, voor niets naar de opgegeven straat gereden in Den Haag, ze vraagt foto van de straat, netjes gestuurd en dan is het opeens stil. Zonde van de tijd, deze dame is niet te vetrouwen, als het aan mij lag, enkeltje beerput, we hebben niets aan de recensies van een paar vaste klanten, als ze nieuwe klanten voor niets laat opdraven en dan niets meer laten horen.

Dannybinair

Toogplakker
22 dec 2023
27
23
Niets bijzonders, een maatje en ikzelf hebben dezelfde ervaring gehad, voor niets naar de opgegeven straat gereden in Den Haag, ze vraagt foto van de straat, netjes gestuurd en dan is het opeens stil. Zonde van de tijd, deze dame is niet te vetrouwen, als het aan mij lag, enkeltje beerput, we hebben niets aan de recensies van een paar vaste klanten, als ze nieuwe klanten voor niets laat opdraven en dan niets meer laten horen.
Inderdaad! Jammer genoeg doen dit soort dames dat vaker. Neemt een vaste klant contact op kom jij mooi voor Jan lul. Gelukkig zijn er altijd alternatieven en zo bijzonder is ze nou ook weer niet.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Inderdaad, de 1e keer dat ik had afgesproken, was er zogenaamd iets tussendoor gekomen, heel vreemd zo op het laatste moment, maar goed voordeel van de twijfel. Paar dagen later, inhakend op hetzelfde app bericht, of ze tijd had, ja hoor, ander adres in dezelfde buurt, daar aangekomen vraagt ze een foto van de straat, na het sturen van de foto blijft het stil. Wat mij betreft, topic sluiten of in de beerput, genoeg berichten dat de dame in kwestie gewoon niet betrouwbaar.

Voormalig lid 29017

Toogplakker
3 mei 2022
97
42
Ik begrijp echt niks van bovenstaande berichten. Tif reageert altijd. Als ze geen tijd heeft zegt ze dat ook gewoon. Ik ben nog nooit voor niks naar dat hofje geweest en ben er al tig keer geweest. Zelfs al vanaf haar lokatie met het hoge bed.

Terug
Naar boven