Gabi (vh Svetlana, Anita) - Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alles

Toogplakker
3 jun 2015
43
16
Waarom moet dat nu hier geschreven worden.
Zo stel je bij voorbaat de dame in een kwaad daglicht.
En daar is geen enkele reden toe naar mijn mening.
Als je een soa heb opgelopen bij der is dat vroeg genoeg om te melden.
Niet bij voorbaat al iets roepen is een aannamen waar je de dame schade mee doe brengt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik denk dat mottomotto het goed bedoelt, het kan één van de redenen zijn dat haar kutje
niet zo fris ruikt maar vaak genoeg is dat niet het geval bij een soa, dames merken er ook
soms echt niets van, dat kan heel goed.
Ik denk dat het niet zo frisse kutje gewoon komt doordat Anita zich nu tussendoor niet goed
schoonmaakt en het lopende band werk is.
Iemand schreef ook dat ze na afloop haar slip weer omhoog deed en op naar de volgende klant.
Daar wordt die muts na diverse klanten niet frisser van natuurlijk, dat is meer de reden lijkt mij.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Klopt inderdaad, het rook alsof ze tussendoor niet gewassen had. Geen stinklucht maar een sexlucht. Ik vind dat niet fris.

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
77
88
Edit moderatorteam: bericht verwijderd; bespreek geen 2 dames in 1 topic!

XXX

Laatst bewerkt door een moderator:

Jeroennh

Toogplakker
15 mei 2023
31
15
Hi
Zelf heb ik haar 2 wkn geleden bezocht rond lunchtijd. Parkeren makkelijk voor de deur. Bij binnenkomst direct naar boven en ontvangst in mooie schone kamer. 100 euro betaald ze vroeg nog met of zonder. Voor zonder gekozen😀
Uitgekleed en direct tongen. Lekker gebiedt en ze rook fris,, mss was ik de eerste die dag.
Daarna pzc en lekker geneukt zc.
Leuke ervaring, ga zeker nog een keer terug.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Van de week, aan t begin van de middag, nog eens voor een vluggertje geweest. Spontane raakt er wel van af. Tongzoenen en al te veel contact probeerde ze te vermijden. Mocht nog steeds ongehaast mn gang gaan, maar kreeg vooral een routineuze act. Niet getreurd, paar keer veel plezier voor weinig gevonden.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Is weer terug, zie link in #22. Helaas geen nzc meer in de opties. En bij navraag is het antwoord een kort "no". Jammer, was een lekker cumdump adresje voor die zes tientjes.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Ze bleef maar ongevraagd berichtjes sturen. Gisteren maar gezegd dat ik geen interesse heb en gevraagd om m'n nummer te wissen. Ik heb haar het beste gewenst.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En gaat nu door het leven als Gabi.
De derde naam inmiddels van deze dame.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Geen enkele reden om nog printscreens of aanvullende info te plaatsen. NZC is van de menukaart en bij navraag ook niet meer mogelijk. Dus lekker naar t archief, tot t tegendeel weer aangetoond is.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dame kennende zal het vast wel (weer) toegestaan worden.
Misschien heeft ze een recente soa gehad en nu even in de ruststand.
Na een infectie en een kuur daarvoor altijd een week rust in acht nemen.
Daarna vast wel weer alles zc lijkt mij.
Dame verslijt er ook velen op een dag, bizar.
Ze is overigens ook best lekker, heb haar al eerder beschreven hier.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dame van de week bezocht, nog steeds in Amsterdam maar nu weer andere locatie.
Ze had bezoek van haar dochter en nog een familielid dus ze gaf mij tijd door wanneer
deze naar dierentuin gingen, dan kon ik komen.
Ik zag ze op de galerij uitgebreid uitgeleide doen en ik zag dochter en een klein kind en
nog iemand uit de grote hal komen, liepen langs mijn auto.
Toen appte ze dat ik kon komen.
Dame is nog steeds zelfde: erg slank/mager zelfs en best leuk in de omgang.
De sex ook hetzelfde: ze doet lekker mee, veel kan en mag en ze doet het niet met tegenzin
of ze kan goed acteren.
Communicatie lastig, Engels lijkt nu iets beter maar blijft lastig.
Dame blijft nog een maand of twee zegt ze, dan zijn de drie maanden voorbij en moet ze
weer terug naar thuisland Moldavië.
Prijs/kwaliteit blijft gewoon goed en bekende klanten mogen blijkbaar gewoon zc want dat
was geen probleem, heb haar gewoon vol mogen spuiten.
Denk zelfs dat nieuwe klanten dat ook mogen, misschien vraagt ze dan iets meer.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Goed nieuws. En dank voor het uitzoeken of nzc nog mogelijk is. Zal ook weer eens een bezoekje wagen. Zit ze nog steeds in Noord?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wilde weer met haar afspreken maar dochter was er nog.
Dat maakt het lastig maar als het goed is dan is ze gisteren (zaterdag) vertrokken naar thuisland.
Dus hopelijk kan dame dan nu weer gewoon afspreken zonder gedoe, ben benieuwd en zal het de
komende week eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven