Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Grimberg strasse en ik denk nummer 12. In ieder geval tussen de Lidl en de Star diner (Amerikaanse thema restaurant). Vlakbij de parkeerplaatsen van Zoom Erlebniswelt.

Kathy zit er echt al tijden, maar geeft meestal goede service. Is ook geen domme meid en spreekt goed Engels.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Vandaag weer eens geweest als cadeautje voor mezelf ;)

Wat een mooi dag leek te worden eindigde in een klein drama. Na 2 uur sturen zonder file kwam ik begin vd middag aan bij de Grim. Weinig autos dus voor de deur parkeren. Prima! dacht ik nog en mondkapje op. De nodige verhandelingen, 30 euro entree en wat papierwerk later zat ik aan een welverdiend kopje koffie. Helaas was ik wat op de klok dus had niet alle tijd van de wereld. Even een praatje met de Theke (ze kende me nog).

Er waren 9 dames - oa Bonny, Alexia, Cosima, Sabrina, een oudere blonde dame. Zeker een aantal dames die interessant waren, meerendeel (behoorlijk) slank. Helaas Cathy niet gezien ( all time favorit destijds samen met Lilly - wat konden die meiden lang en intens tongen in de good old days)

Na de koffie gekozen voor Cosima, kleine blonde dame in de 20. Leuk koppie en vrolijk. Gezellige babbel gehad en wat gelachen - zelfs wat roemeens geoefend. Zimmer vroeg ze en na de vraag of ohne mogelijk was en ze instemmend klinkte liepen we naar de kamer. Mooi kontje schudden op de trap en ik was helemaal opgeladen. Wat een afknapper op de kamer. Nergens aan mogen komen, niet zoenen, zielloos pijpen en toen ik aan dr borsten zat draaide ze weg. Wat een afknapper. Sfeer was goed en ik altijd fris en goed, zelfs mondwater gebuikt als nietroker... ze had er gewoontotaal geen zin in. Even gepenetreerd maar t ging totaal niet. Ik heb toch echt wel wat feeling en zoenen nodig om op te starten maar er was nix. Ik was er klaar mee en bedankt voor de eer - terug naar beneden en met enig pijn in mijn buik 30 euro afgetikt.

Inmiddels wel zin in een lekkere wip en na een glaasje cola naast de mooie 20 jarige Alexia op de bank. Lang, super slank, kleine punttietjes echt wel een plaatje om te zien. Na gezellig gekletst te hebben en wederom wat Roemeens geoefend te hebben en flink gelachten kwam de vraag. Zimmer? Wel met pijpen zonder maar neuken met. Ik nog pretty please gevraagd maar ze wist van geen wijken - er moest een Pirelli om, zonder was not done. Ook deze gepassed - daar was ik immers niet voor naar Duitsland getogen. Inmiddels flink wat pissig een een halve illusie armer liep mn beschikbare tijd wel door. Mijn oude stam FKK was m'n oude stam FKK niet meer. De tijden dat we diep gepijpt werden en een bare wip maakte op de bank heftig tongend waren al passe.... nu is de rest dus ook op. Dus aangekleed en met alle moed van de wereld maar naar de bakermat getogen... de legende...Club La Luna in Moers. Daar lees je m'n avontuur vandaag verder.... en er zit nog een twist in het verhaal aan te komen!

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
Ai, comholio, dat was pech, mijn bericht hieronder kwam net te laat voor je. Die Cosima is idd niks. Ik mocht gelukkig wel aan haar tieten zitten.
@ Robbie: 100% zeker ben ik het niet, ze kwam immers pas rond half twee aan, terwijl ik al onderweg was naar beneden om me terug om te kleden. Ik hoorde wel iemand ironisch "Gute Morgen Kathy!" roepen. Toen ik de sleutel ging afgeven zat Magda al op haar plaatsje in het kamertje links en stond bij de bank ernaast een zwartharige meid met een flinke kont met de rug naar me toe gebukt in haar handtas te rommelen. Ik heb haar dus niet frontaal gezien, maar neem aan dat zij het was. Om zeker te zijn kan je de club mss best eens bellen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Vandaag voor het eerst sinds de opening medio juni naar de Grimbergsauna te Gelsenkirchen afgereisd. Voor mijn doen was ik laat gearriveerd want rond 12 uur was ik er pas terwijl ik meestal rond 10 uur al een club betreedt. Carmen was de theke en aan haar gaf ik mijn paspoort en vaccinatiebewijs. Ik keek wat om me heen en zag geen Magda want alleen zij is nog van de oude garde maar helaas vernam ik dat ze dit weekend vrij had genomen.

Er waren zo'n 9 dames hoorde ik later; te weten: Melissa, Seri, Nadia, Mady, Cosmina, Bonny, Sarah, Alissia en Sabina
Hoe ik aan de namen kom? Een slanke jonge meid kwam opeens naast me zitten en ik moest van haar alle namen opschrijven van de aanwezige dames. Carmen zag dat ook en kwam naar me toe en zei of ik het op internet ging zetten maar niet op een boze toon of zo. Ik had mijn antwoord gelijk klaar en zei dat ik bij een goede kamer dan weet hoe de dame heet zodat ik bij een volgend bezoek eerst even bel naar haar aanwezigheid. Trouwens eerste 4 genoemde dames zijn wat voller qua bouw dan de rest dus echt mijn smaak. Mady was de meest stevige zeg maar met flinke kont en wat buik. Beetje te vergelijken met Sissy die nu op vakantie is.

Het werd een prachtmiddag en heb 3 uitstekende kamers gemaakt met in de juiste volgorde Seri, Mady en Nadia.
Van alledrie heb ik de service genoten die ik verwacht in dit soort clubs.

Bij binnenkomst in het zitgedeelte werd ik gelijk aangesproken door een lange blondharige Seri genaamd (Turks/Bulgaars). Ze wilde dat ik bij haar kwam zitten wat ik ook deed. Geen knap gezicht met wat goud in haar tanden maar wel een lekker lijf voor mij want flinke kont en goede tieten. Voorspel op bank kon/mocht net zoals bij andere dames ondanks de coronamaatregelen en dat was verdomd
lekker want volop tongzoenen en aanelkaar zitten en voelen terwijl ze mijn pik onder handen nam. Wel eerst gevraagd of het ohne was met reinspritzen en dat was geen probleem.
Op de kamer kwam ik erachter dat ik ook haar Musschi mocht verwennen voor 20€ extra. Heb het niet gedaan maar misschien een andere keer. Ze zei wel een paar om het rustig aan te doen oftewel langzaam want mijn pik was groot zei ze nog. Diverse standjes en in missio haar goed volgespoten. Toen ik uit haar ging zag ik mijn zaad in haar zitten; geil gezicht is dat toch. Na afloop zei ze wel dat de jonge meisjes minder service bieden dus een waarschuwing van haar kant naar mij. Had ze niet hoeven doen. Ook claimde ze me een beetje omdat ik een mooie man was en ze vroeg toen ik weer terug was in het zitgedeelte weer naast haar te komen zitten. Ze zat weer gelijk aan mijn pik maar ik zei nog twee andere dames te nemen want ik was nieuwsgierig en weer Seri vind ik dan niet spannend/opwindend meer. Toch wilde ze weer een kamer met me maar heb haar bedankt en gezegd dat ik ergens anders zou gaan zitten want anders zou het haar klanten dus geld gaan kosten als ik naast haar bleef zitten.

Een kleine twee uur later wilde ik naast Nadia gaan zitten maar ze zei dat ze al geboekt was dus bezet dus nam ik haar overbuurvrouw Mady. Leuk met haar op de bank gepraat en mooi gezicht en best aantrekkelijk lichaam met flinke kont en tieten. Ik vroeg op de bank weer even naar de service en dat zat goed. Kamer was geweldig. Ik mocht haar zelfs vingeren tijdens het beffen. Tongzoenen geen probleem en lekker van haar genoten in diverse standjes en uiteindelijk volgespoten. Hele aardige meid met wie je goed kan praten.

Weer bijna twee uur later naast Nadia aangeschoven. Ze is klein maar met een beste kont en prima kont. Wat aparte meid die met je dolt en in is voor een geintje. Ik werd niet teleurgesteld. Heb haar eerst gemasseerd en ze gaf me wat olie zodat ik mijn gang kon gaan. Op de kamer viel mij op dat ze zichzelf vingerde terwijl ik haar penetreerde. Heel apart en op een gegeven moment kwam ze klaar en ging haar vinger weg waardoor ik haar diep kon neuken. Het was heel relaxed neuken met haar en daardoor kwam ik toch nog voor een derde keer klaar met wel beduidend minder zaad wat bij haar naar binnen kwam. Trouwens Nadia en Mady kunnen het goed vinden samen en doen graag ook trio's.

Buiten kon je lekker zitten en een Duitse man sprak mij opeens aan met de vraag of in NL nog alles dicht was. Ik zei hem dat we in NL al rond 19 mei opengingen en in Duitsland was dat medio juni wist ik hem te vertellen. Hij vertelde me ook dat ie van een dame niet mocht volspuiten maar toch deed. Was ik het uiteraard niet mee eens maar hij beweerde dat als een meid zonder neukt dit kan verwachten en hij zei ook dat ie niet de controle had met het moment van klaarkomen. Je kunt beter op de bank over de service beginnen om op de kamer niet voor verrassingen komen te staan.

Ik vond het een zeer geslaagde middag. Had nog graag gekamers met Melissa maar ik vond drie kamers wel genoeg geweest en mijn zaad was ook al bijna op.
Ik kwam rond 12 uur binnen en ben rond 17.15 weggegaan.

Ik maak me trouwens best wel zorgen over de "inzidenzwert" waar in Duitsland over wordt gesproken.
Veel plaatsen in NRW zitten nu al 2 dagen boven de 35 en Gelsenkirchen al 3 dsgen. Als de waarde 8 dagen boven de 35 blijft dan zal de club de dsg erop moeten sluiten ben ik bang dus ik vrees voor het volgend weekend. Het zou zonde zijn als de clubs weer dicht moeten na nog geen 2 maanden open te zijn geweest dus veel onzekerheid derhalve en vooral dus voor de dames. Laten we hopen dat het niet zover komt.

Nb: Flori waarmee ik op 11 juli in Arabella heb gekamerd schijnt hier daarna ook te hebben gewerkt. Waar ze nu echter werkt; ik heb geen flauw idee dus als iemand het weet dan hoor/lees ik het graag. Nogmaals ze is 1.5 m klein met lange zwarte haren en grote tieten en ook bekend van Freude39

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Vandaag voor het eerst sinds de opening medio juni naar de Grimbergsauna te Gelsenkirchen afgereisd. Voor mijn doen was ik laat gearriveerd want rond 12 uur was ik er pas terwijl ik meestal rond 10 uur al een club betreedt. Carmen was de theke en aan haar gaf ik mijn paspoort en vaccinatiebewijs. Ik keek wat om me heen en zag geen Magda want alleen zij is nog van de oude garde maar helaas vernam ik dat ze dit weekend vrij had genomen.

Er waren zo'n 9 dames hoorde ik later; te weten: Melissa, Seri, Nadia, Mady, Cosmina, Bonny, Sarah, Alissia en Sabina
Hoe ik aan de namen kom? Een slanke jonge meid kwam opeens naast me zitten en ik moest van haar alle namen opschrijven van de aanwezige dames. Carmen zag dat ook en kwam naar me toe en zei of ik het op internet ging zetten maar niet op een boze toon of zo. Ik had mijn antwoord gelijk klaar en zei dat ik bij een goede kamer dan weet hoe de dame heet zodat ik bij een volgend bezoek eerst even bel naar haar aanwezigheid. Trouwens eerste 4 genoemde dames zijn wat voller qua bouw dan de rest dus echt mijn smaak. Mady was de meest stevige zeg maar met flinke kont en wat buik. Beetje te vergelijken met Sissy die nu op vakantie is.

Het werd een prachtmiddag en heb 3 uitstekende kamers gemaakt met in de juiste volgorde Seri, Mady en Nadia.
Van alledrie heb ik de service genoten die ik verwacht in dit soort clubs.

Bij binnenkomst in het zitgedeelte werd ik gelijk aangesproken door een lange blondharige Seri genaamd (Turks/Bulgaars). Ze wilde dat ik bij haar kwam zitten wat ik ook deed. Geen knap gezicht met wat goud in haar tanden maar wel een lekker lijf voor mij want flinke kont en goede tieten. Voorspel op bank kon/mocht net zoals bij andere dames ondanks de coronamaatregelen en dat was verdomd
lekker want volop tongzoenen en aanelkaar zitten en voelen terwijl ze mijn pik onder handen nam. Wel eerst gevraagd of het ohne was met reinspritzen en dat was geen probleem.
Op de kamer kwam ik erachter dat ik ook haar Musschi mocht verwennen voor 20€ extra. Heb het niet gedaan maar misschien een andere keer. Ze zei wel een paar om het rustig aan te doen oftewel langzaam want mijn pik was groot zei ze nog. Diverse standjes en in missio haar goed volgespoten. Toen ik uit haar ging zag ik mijn zaad in haar zitten; geil gezicht is dat toch. Na afloop zei ze wel dat de jonge meisjes minder service bieden dus een waarschuwing van haar kant naar mij. Had ze niet hoeven doen. Ook claimde ze me een beetje omdat ik een mooie man was en ze vroeg toen ik weer terug was in het zitgedeelte weer naast haar te komen zitten. Ze zat weer gelijk aan mijn pik maar ik zei nog twee andere dames te nemen want ik was nieuwsgierig en weer Seri vind ik dan niet spannend/opwindend meer. Toch wilde ze weer een kamer met me maar heb haar bedankt en gezegd dat ik ergens anders zou gaan zitten want anders zou het haar klanten dus geld gaan kosten als ik naast haar bleef zitten.

Een kleine twee uur later wilde ik naast Nadia gaan zitten maar ze zei dat ze al geboekt was dus bezet dus nam ik haar overbuurvrouw Mady. Leuk met haar op de bank gepraat en mooi gezicht en best aantrekkelijk lichaam met flinke kont en tieten. Ik vroeg op de bank weer even naar de service en dat zat goed. Kamer was geweldig. Ik mocht haar zelfs vingeren tijdens het beffen. Tongzoenen geen probleem en lekker van haar genoten in diverse standjes en uiteindelijk volgespoten. Hele aardige meid met wie je goed kan praten.

Weer bijna twee uur later naast Nadia aangeschoven. Ze is klein maar met een beste kont en prima kont. Wat aparte meid die met je dolt en in is voor een geintje. Ik werd niet teleurgesteld. Heb haar eerst gemasseerd en ze gaf me wat olie zodat ik mijn gang kon gaan. Op de kamer viel mij op dat ze zichzelf vingerde terwijl ik haar penetreerde. Heel apart en op een gegeven moment kwam ze klaar en ging haar vinger weg waardoor ik haar diep kon neuken. Het was heel relaxed neuken met haar en daardoor kwam ik toch nog voor een derde keer klaar met wel beduidend minder zaad wat bij haar naar binnen kwam. Trouwens Nadia en Mady kunnen het goed vinden samen en doen graag ook trio's.

Buiten kon je lekker zitten en een Duitse man sprak mij opeens aan met de vraag of in NL nog alles dicht was. Ik zei hem dat we in NL al rond 19 mei opengingen en in Duitsland was dat medio juni wist ik hem te vertellen. Hij vertelde me ook dat ie van een dame niet mocht volspuiten maar toch deed. Was ik het uiteraard niet mee eens maar hij beweerde dat als een meid zonder neukt dit kan verwachten en hij zei ook dat ie niet de controle had met het moment van klaarkomen. Je kunt beter op de bank over de service beginnen om op de kamer niet voor verrassingen komen te staan.

Ik vond het een zeer geslaagde middag. Had nog graag gekamers met Melissa maar ik vond drie kamers wel genoeg geweest en mijn zaad was ook al bijna op.
Ik kwam rond 12 uur binnen en ben rond 17.15 weggegaan.

Ik maak me trouwens best wel zorgen over de "inzidenzwert" waar in Duitsland over wordt gesproken.
Veel plaatsen in NRW zitten nu al 2 dagen boven de 35 en Gelsenkirchen al 3 dsgen. Als de waarde 8 dagen boven de 35 blijft dan zal de club de dsg erop moeten sluiten ben ik bang dus ik vrees voor het volgend weekend. Het zou zonde zijn als de clubs weer dicht moeten na nog geen 2 maanden open te zijn geweest dus veel onzekerheid derhalve en vooral dus voor de dames. Laten we hopen dat het niet zover komt.

Nb: Flori waarmee ik op 11 juli in Arabella heb gekamerd schijnt hier daarna ook te hebben gewerkt. Waar ze nu echter werkt; ik heb geen flauw idee dus als iemand het weet dan hoor/lees ik het graag. Nogmaals ze is 1.5 m klein met lange zwarte haren en grote tieten en ook bekend van Freude39

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Met in de veronderstelling dat eerdaags het doek valt voor de saunaclubs wilde ik toch weer terug naar de Grim gezien mijn zeer geslaagde bezoek van vorige week zaterdag.
Zo'n 10 dames aanwezig en nu was Magda wel van de partij.

Een meid vertelde me dat Carmen in het weekend de theke is en Justina doordeweeks maar vandaag zag ik Justina. Een best aardige en aantrekkelijke dame en heb de indruk dat de meiden haar wel mogen.

Heb eerst gekamerd met Mady wat weer prima verliep. Ze gebruikt vrij veel glijmiddel en in combinatie met een niet al te strakke kut duurde het voor mijn doen lang om mijn zaad in haar te loodsen.

Daarna koos ik voor een trio met Melissa en Magda. Melissa kwam zelf met het voorstel voor een trio en ik accepteerde het want zo sla je 2 vliegen in 1 klap. Melissa had ik vorige week al gezien en ze ziet er goed uit met flinke kont. Magda is qua uiterlijk wat minder maar haar service is geweldig. Ze zijn goed opelkaar ingespeeld en dat maakt het gebeuren nog geiler. Magda kust lekker en haar kut is ook lekker strak. Aangezien ik Melissa nog niet heb volgespoten deed ik dat dus bij haar. Met Melissa wil ik zeker de volgende keer gaan kameren.

De meiden waren gezellig en vooral Sarah viel op met haar plaktattoos die ze ook bij enkele beren wilde zetten. Nadia is ook een lekkertje en ondeugend. Ze heeft voor mij een aantrekkelijk postuur. Ik moest haar kussen op de ene bil en toen op de andere en daarna tegen haar spleetje. Nadia wordt het zeker de volgende keer.

Had buiten nog een leuk gesprek met een Duitser die goed bekend was met de saunaclubs. Hij denkt dat de sluiting niet al te lang zal duren. Laten we het hopen want na 2 maanden in bedrijf te zijn geweest wil ik niet weer vele maanden te moeten wachten op een heropening.

antonio145

Snuffelaar
9 jul 2021
6
0
Vandaag ben ik langs geweest in de Grimbergen sauna. het was er erg druk. Ik hoorde Duitsers praten over sluiting vanaf morgen. Ik heb me er niet in verdiept. Had wat anders te doen ;)

Heerlijk geneukt zonder condoom. Eerst met Bonny reinspritzen. Daarna een sauna genomen. Even pauze. Daarna met Sara naar de kamer. Het bijzondere van deze RTC is dat nzc echt de standaard is. Op de bank met Sara had ik het niet over gummi of AO. Ik nam een half uur voor 40 euro. Op de kamer valt het woord gummi niet eens. Ze pijpte eerst lekker zc. Daarna mocht ik er in zonder condoom. Verschillende standjes. Ik kwam helaas niet meer klaar, maar ze haalde alles uit de kast om toch te komen. Prima ervaring. Tijdens het neuken vroeg ik of ze al door andere mannen geneukt was. Ja, was het antwoord. Natuurlijk had ze nog sperma in die muschi, zei ze.

Jammer dat ze waarschijnlijk nu weer even dicht gaan. Was 100 euro kwijt voor 20 + 30 minuten.

De theke is heel formeel en ik moest de uitslag van een recente pcr test laten zien + een ID bewijs. Daarna mocht ik aan de gang.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Gisterochtend naar de Grim afgereisd met in de veronderstelling dat de club eerdaags hun deuren zal moeten sluiten ivm de alsmaar stijgende "Inzidenzwert".
Al om 7.30 uur in de bus vanaf Arnhem naar Oberhausen ivm werkzaamheden aan het spoor in Arnhem en Duitsland over het traject Emmerich-Oberhausen. Een busrit van bijna 2 1/2 uur en vervolgens de trein naar Gelsenkirchen hbf en nog de tram naar ZOOM Erlebniswelt en nog zo'n 5 tot 10 minuutjes lopen om rond 11.00 uur de club binnen te treden. Nadia deed open en gaf me 2 handdoeken. Justina was nu de theke. Ik gaf haar mijn vaccinatiebewijs en paspoort. Na betaling de sleutels en me beneden uitgekleed en gedouched om plaats te nemen in het zitgedeelte.

Dezelfde samenstelling als een week terug met dienverstande dat Magda nu wel aanwezig was. Ze zat weer op haar vertrouwde plek naast Melissa. Die laatste moest ik zeker neuken want haar lichaam zag er goed uit en haar kont groot en vol waar ik wel van hou. Helaas zat er al iemand naast haar. Seri riep me om naast haar op de bank te zitten om wat te praten maar ze begint toch weer met dingen te noemen wat ze met me zou gaan doen. Ze had me min of meer opgeeist of dat dacht ze. Ze heeft het altijd over die jonge meiden die slechte service geven en zelfs neuken met condoom. Ze is niet zo geliefd in de groep merk ik op en blijkt ook wat ik hier later schrijf.

Ik ging naast Mady zitten want ze is lief en ziet er prima uit. Na wat voorspel op de bank met haar gekamerd. De volle 20 minuten gebruikt want moest hard werken om klaar te komen. Ze gebruik veel glijmiddel en in combinatie met een niet te strakke kut hou je het lang(er) vol.

Een poos later wilde ik naast Melissa zitten. Ze zei of ik een trio wilde maar aangezien ik Melissa nog niet ken ging ik liever 1 op 1 en toen zei ze opeens dat ze pauze ging nemen en ze kon me niet vertellen voor hoelang. Vreemd vond ik dat. Na zo'n 10 minuutjes dacht ik laat ik toch maar voor een trio gaan want dan sla ik twee vliegen in 1 klap en als ze goed opelkaar zijn ingespeeld kan het best wel een geile sessie worden dus ik vraag Magda voor een trio met Melissa en gelijk nemen we de kamer naast de balie op de bgg. Het begon veelbelovend. Lekker (tong)zoenen met Magda en Melissa zat lekker aan me. Toen mijn lul begon te groeien deed Melissa opeens zo'n rode condoom om mijn lul. Ik denk wat krijgen we nou. Hier wordt geneukt zonder en ik krijg zelfs pijpen met. Ik vroeg kan het niet zonder maar kreeg geen antwoord. Daarna neukte ik Magda met condoom en vervolgens Melissa. Ik baalde enorm. Melissa begon me daarna af te trekken maar ik zei dat ik nooit klaarkom daarvan alleen met neuken. Magda zei opeens dat ik geneukt zou hebben met Seri. Ik zei resoluut nee Magda ik heb alleen naast haar gezeten op de bank omdat ze daarom vroeg. Ik heb gekamerd met Mady zei ik nog. De twee keken elkaar aan en opeens begon Melissa mij te pijpen zonder. Vervolgens kon ik Magda in missio blank inloggen en toen wilde ik Melissa nog neuken en dat ging nu ook zonder condoom om haar vervolgens vol te spuiten. Door een verkeerde veronderstelling dat ik Seri geneukt zou hebben zou ik dus een slechte service krijgen. Ik weet niet wat ze tegen haar hebben maar wel dat Seri niet populair is in de groep maar dat ik alsware wordt gestraft voor sex met Seri vind ik raar. Ze mogen haar dus niet of vinden het een vies wijf joost mag het weten maar waarom ze zo reageren blijft voor mij dus niet te verklaren. Toch jammer want ik heb maar kort kunnen genieten want zonder condoom duurde niet lang. Dit betekent dus wel dat een neukbeurt met Seri niet door genoemde dames wordt gewaardeerd.

Een paar jaar terug wilde ik eens met Kathy kameren maar ze zei botweg nee. Van Magda vernam ik dat ze dachten dat ik bij een man hoorde die mij aansprak en ben met hem in gesprek gegaan. Blijkbaar was dat niet zo'n geliefde gast maar om mij daarvoor te steaffen gaat wel ver. Die meiden houden je dus goed in de gaten niet alleen met welke dames je omgaat maar zelfs ook met welke ijsbeer je praat of omgaat. Ik zei uiteraard dat ik alleen was en niet bij die man hoorde maar het kwaad was al geschied.

Buiten was het lekker toeven. Ik moest Nadia de tattoo op haar linkerbil kussen en vervolgens de tattoo op haar rechterbil en daarna haar spleetje. Ze zegt ook alrijd over de Hollanders kijken, kijken en niet kopen. Ik mag haar wel een brutaaltje en ondeugend maar ook een aantrekkelijk lichaam wat ze heeft. Ook Sara was leuk bezig met plaktattoos op haar lichaam te plakken maar ook op lichaamsdelen van mannen. Ik raakte ook nog in gesprek met een Duitser die veel in saunaclubs komt en hij gaat ervan uit dat de club maar kort zeg 5 dsgen op slot gaat. Ik hoop dat hij gelijk heeft/krijgt maar ik ben er niet zo zeker van.

Ik had 90€ uitgegeven voor 2 kamers waarvan 1 trio en vond het welletjes. Ik wilde op tijd naar huis want had nog een lange rit voor de boeg. Bij het verlaten nog een zoen vol op de mond van Magda en Melissa. Hoop ze de volgende 1 op 1 te kunnen nemen en dan gewoon zoals het hoort. Na 3 1/2 uur reizen weer terug op mijn eindbestemming en helemaal gaar van die busrit van 2 1/2 uur lang. Hoop dit niet weer mee te maken maar ik wilde perse nog gaan voor de dreigende sluiting. Hopelijk keren dezelfde dames weer terug en dan zal ik Magda, Melissa en Nadia gauw weer zien en voelen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
antonio145 zei:
Daarna met Sara naar de kamer. Het bijzondere van deze RTC is dat nzc echt de standaard is. Op de bank met Sara had ik het niet over gummi of AO. Ik nam een half uur voor 40 euro. Op de kamer valt het woord gummi niet eens. Ze pijpte eerst lekker zc. Daarna mocht ik er in zonder condoom. Verschillende standjes. Ik kwam helaas niet meer klaar, maar ze haalde alles uit de kast om toch te komen. Prima ervaring. Tijdens het neuken vroeg ik of ze al door andere mannen geneukt was. Ja, was het antwoord. Natuurlijk had ze nog sperma in die muschi, zei ze.

Shit dan heb ik pech gehad bij mij gaf Sarah op de kamer aan dat het ficken mit gummi ging worden. Ik was gisteren voor het eerst in Grimberg. Eens omgekleed waren er enkele dames vrij ik koos voor de knapste. Dit bleek de 21 jarige donkerharige gipsy achtige Sarah slank, mooie tieten maar helaas wat hangende. Toch wel een knappe dame naar mijn smaak. Ondanks dat ze met gummi wou wel een goede kamergang, pijpen was maar gewoontjes maar fijne meid om te neuken. Een uurtje op de kamer geweest. Toen ik vertrok zag ik nog enkele mooie dames, ik kom zeker terug wanneer ze terug open kunnen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Heb vandaag gebeld en gevraagd naar het aantal dames.
7 kreeg ik te horen waaronder Magda. Melissa was er helaas niet. Denk dat ik morgen hier naartoe ga. Magda is altijd top en als een van de volgende dames (Nadia, Mady, Sara of Seri) er ook zijn mag ik niet klagen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Zou mooi zijn als Sara inderdaad ook vandaag erbij is want leuke en mooie meid. Zit nu in de trein om de Grimbergsauna te bezoeken. Ben benieuwd naar het aantal en welke dames aanwezig zullen zijn. Als de reis goed verloopt ben ik er al rond 10 uur.

In de loop van de dag zal ik ook nog contact opnemen met twee andere saunaclubs namelijk de ene in Leverkusen en de andere in Bochum.

Eind van de dag volgt natuurlijk weer mijn verslag van hopelijk een dag pret in Gelsenkirchen.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
we zien er naar uit

kun je ind e tussentijd de dames even bijpraten over het positieve effect van een vaccin
want in de oostblok landen ligt de vaccinatie graad erg laag

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Zou mooi zijn als Sara inderdaad ook vandaag erbij is want leuke en mooie meid. Zit nu in de trein om de Grimbergsauna te bezoeken. Ben benieuwd naar het aantal en welke dames aanwezig zullen zijn. Als de reis goed verloopt ben ik er al rond 10 uur.

In de loop van de dag zal ik ook nog contact opnemen met twee andere saunaclubs namelijk de ene in Leverkusen en de andere in Bochum.

Eind van de dag volgt natuurlijk weer mijn verslag van hopelijk een dag pret in Gelsenkirchen.

Zijn alle dames al vanaf 10 uur aanwezig? Dat zijn dan wel lange dagen er vanuit gaande dat ze 22u30 sluiten zoals andere RTC clubs.

Benieuwd naar de bezetting vandaag. Ik overweeg morgen te gaan als er positieve geluiden zijn over de bezetting.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
5 dames zaten er al vanaf 10 uur en 2 (Sara en Seri) kwamen ongeveer een half uur later. Overigens mocht ik Sara zonder condoom neuken en volspuiten.

Mady;
Nadia;
Magda;
Cosmina;
Sabina;
Sara;
Seri

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Vanmorgen al om 10 uur in dw Grimberg met 7 dames om mee te vermaken te weten:
Mady, Nadia, Seri, Magda, Sabina, Cosmina en Sara

In het begin viel het nog mee met het aantal mannen maar in de middag werd het teveel voor mijn gevoel.

Heb al eerste gekamerd met Nadia. Ik vind haar een erg leuke meid. Ze praat makkelijk, brutaal en is grappig.
Op de bank is ze niet echt intiem en zeker niet zoenerig maar ze praat leuk met je. Ze neemt wel de tijd met bepaalde dingen dus als je naast haar zit op de bank kan het even duren dat ze daadwerkelijk met je kamert.
De kamergang met Nadia was prima. Heb maar 1 standje gedaan de missio maar dit voelde zo lekker dat ik haar maar bleef neuken in dit standje. Je merkt dat ze haar kutspieren goed gebruikt want af en toe kneep ze waardoor mijn lul er bijna uitfloepte. Ja ze is klein maar fijn en ze zegt vaak kijken kijken maar niet kopen die Hollanders.

Ik had ook Sara op het oog. Een jonge meid met opvallende dreadlock kapsel. Het stond haar leuk. Ze werd veel geboekt dus toen ik haar zag vroeg ik haar gelijk om een kamer.
Op de kamer bleek dat ze maar weinig Duits en Engels kon. Roemeens gaat haar wel goed af maar mij niet. Ze vroeg ook of ik spaans sprak maar dat beheers ik helaas ook niet. Derhalve was er niet zoveel conversatie. Ik had gelezen dat Wellens pech had met haar want zij ging toen met condoom maar ik kon er gelukkig blank in. Ze had een piercing in haar kut dus dat voelde war vreemd maar ze voelde wel lekker en uiteindelijk volgespoten.

Ik hoorde wat mannen praten over creampie en wat mannen kenden elkaar klaarblijkelijk en zaten naast elkaar op de bank om soms langdurige gesprekken te voeren.

Als laatste ging ik toch weer voor Seri. Ze is niet echt populair bij de mannen. Ik denk dat haar gezicht veel mannen niet zal aanspreken. Niet echt aantrekkelijk. Daarentegen haar lichaam kan mij wel bekoren. Flinke kont en stevig qua postuur. Onder de meiden is ze ook niet zo geliefd heb ik de indruk. Tijdens mijn kamergang met haar haar begon ze ook nu weer slecht te spreken over de jonge meiden die slecht en kort zouden pijpen. Nergens voor nodig. Een vervelende eigenschap van haar is dat ze je aanklampt. Ze probeert mannen voor zich te winnen maar doet dat op een foute manier. Sex is goed met haar maar het lukte me helaas niet om haar kutje vol te spuiten.
.
Ik was er om 10 uur en ben tot 17 uur gebleven. Lang zat dacht ik zo maar aangezien ik minstens 2 uur pauze neem tussen elke kamergang blijf ik meestal wel een poos in een saunaclub zo ook deze keer dus.

Peter1314

Snuffelaar
30 aug 2021
1
0
Het is jaren geleden dat ik hier voor het laatst geweest ben. Toen was nzc standaard. Is dat nog steeds zo?
Wat zijn de prijzen tegenwoordig om te kamperen met een dame?
Ik ben van plan om binnenkort weer eens te gaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Dit weekend wil ik weer naar de Grim. Welke dag hangt af van de aanwezigheid van bepaalde dames van die andere club in Bochum. Hoop zeker Nadia aan te treffen want de sex is uitstekend met haar en het is een leuke en spontane meid. Melissa is met vakantie maar misschien is ze dit weekend wel weer terug. Ik hoop het want ik vind haar aantrekkelijk qua uiterlijk. Ze is gevaccineerd heb ik van een dame gehoord dus dat is geen probleem.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Vandaag weer naar de Grim afgereisd. Ik was voor mijn doen aan de late kant want iets voor 13.30 uur was ik er.
7 dames weer aanwezig waaronder Nadia, Mady, Cosmina, Sara, Sabina, Seri en Magda. Één dame vertelde mij dat Sissi morgen weer zou terug zou keren van Arabella.

Ik heb twee kamergangen gemaakt namelijk met Nadia en Mady en deze dames staan garant voor prima service. Jammer dat Melissa nog steeds ontbreekt vanwege vakantie.

Ik verliet de club ook weer vroeg want van de overige dames was hun voorkomen niet altijd even aantrekkelijk hoewel Cosmina en Sara er best mogen wezen maar communicatie met Sara is lastig en Cosmina heeft niet zulke goede recensies dus daar pas ik voor. Bovendien wilde ik niet laat vertrekken ivm staking van de Deutsvhe Bahn en ik was er niet gerust op dat mijn terugreis probleemloos zou gaan verlopen dus iets na 16 uur de club alweer verlaten.

Terug
Naar boven