Het geheim houden van Nzc vrouwen

Gabbertjwz

Snuffelaar
13 jun 2022
23
11
Ik weet niet wat hier gebeurt. En wie dit uiteindelijk dan beslist.
Maar er zijn duidelijk een paar vrouwen die gewoon hier niet genoemd mogen worden en geheim gehouden worden door "iedereen".

Wanneer er een post geplaatst wordt voor een dame die letterlijk met meerdere mensen Nzc heeft gedaan maar niet als optie heeft staan...
Wordt ze zoo hard gegatekeeped.
Zonder enige confirmation van andere users wordt het bericht dan gewoon verwijderd.

Wat is het nut dan van het forum als je andere niet kan laten weten wie wel en wie niet Nzc doet.
Alleen een paar "slechtere" dames mogen dan wel hier staan of de dames die wel Nzc in hun advertenties hebben staan??

Los Hermanos Pollos

Snuffelaar
29 aug 2024
22
58
Ik denk eerder dat het de dame zelf is die contact opneemt om te zeggen dat er geen reviews van haar mogen worden geplaatst.
Ik ben geen jurist, maar als zo een dame legaal opereert snap ik niet waarom er hiermee ingestemd wordt.
Als de dame niet legaal opereert heeft ze al helemaal geen poot om op te staan.
En dames die niet adverteren met NZC en het wel doen zijn waarschijnlijk selectief en doen het niet met iedereen of altijd.

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
wanneer er niet openlijk door de dame mee wordt geadverteerd lijkt het mij niet verstandig geen recensie te plaatsen over bare.
Uit ervaring weet ik dat de dame dan plat gebeld wordt door leden die gelijk behoorlijk dwingend over bare beginnen . Ze begrijpen niet dat bare een keuze van de dame is. Helaas dit soort leden zijn er ook.

Gabbertjwz

Snuffelaar
13 jun 2022
23
11
Aaah oke oke dat kan ik een beetje begrijpen.
Maar dan zouden de mods wel dat mogen zeggen bij de notitie wanneer ze een comment of post verwijderen. Ipv "verkeerde rubriek, geen Nzc dame etc etc.."

Zeg dan gewoon van.. dame niet toegestaan op site.... Of zo iets.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
De dames die openlijk adverteren met neuken zonder condoom worden hier wel degelijk besproken.

Ik heb indertijd ook eens een dame bezocht, ze adverteerde nmc, ik had zodanig veel zin en ging er vanuit dat ik een rubber ging moeten gebruiken. Eens ter plaatse vond ze het zelf ook veel geiler om zonder condooms te neuken en volgeschoten te worden.

Als er niet openlijk mee wordt reclame gemaakt is nzc vaak een 'overeenkomst' tussen de dvp en de klant en zoiets moet je dan ook niet publiceren op een forum.

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
wanneer er niet openlijk door de dame mee wordt geadverteerd lijkt het mij niet verstandig geen recensie te plaatsen over bare.
Uit ervaring weet ik dat de dame dan plat gebeld wordt door leden die gelijk behoorlijk dwingend over bare beginnen . Ze begrijpen niet dat bare een keuze van de dame is. Helaas dit soort leden zijn er ook.
Dit dus. Sommige vinden het gewoon niet fijn platgebombardeerd te worden. Zeker als je dit maar is sporadisch doet..

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Het uitwisselen van dames die nzc doen en er niet openlijk mee adverteren cq mee te koop lopen vormde de de belangrijkste ontstaanreden van dit forum cq zijn voorganger. Fijn of niet voor de dame.
Voor alleen recenseren van dames die er wel mee te koop lopen zijn er mogelijkheden genoeg. Ingeval van kinky zelfs rechtstreeks bij de advertentie.

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
De kneusjes, en dat zijn er hier ontzettend veel van, hebben het verpest voor zichzelf. Dus zoals veel leden, bespreek ik dit enkel met een select gezelschap van echte mannen. En daar bedoel ik mee dat ze discreet zijn, niet gaan zeggen tegen een dame dat een ander zonder mag, maar zelf ondervinden hoe ver ze kunnen gaan na een tip.

Daarnaast zijn het geen zielige figuren die hem maar in elke cumpdump of hobbit steken waar hier paginas vol mee staan. Puur alleen om te kunnen neuken zonder. Totaal geen hygiene zelfrespect hebben.

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
26
28
Denk dat het meer wederzijds respect is. Denk dat er soms een klik tussen beide is en er dan gewoon meer kan. Stel dat je dat dan hier gaat posten dan schept dat verwachtingen terwijl de dame daar helemaal geen zin in heeft.

NoCondom

Toogplakker
16 jul 2021
53
168
Ik bezoek inmiddels zo'n 4 vrouwen die geen nzc aanbieden in de advertentie maar het na een paar dates met condoom nu wel zonder doen. Ik peins er niet over om de namen hier te delen en wel om de eerder genoemde reden dat ze dan plat gebeld/geappt worden met de vraag of ze zonder doen, soms zelfs met screenshots van dit forum.

Ik ben niet achterlijk genoeg om te denken dat ik de enige ben waar ze het zonder mee doen, maar mocht dat bij 1 wel het geval zijn dan is het ook wel heel makkelijk naar mij te herleiden mocht ze ineens veel van zulke vragen krijgen.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Denk dat het meer wederzijds respect is. Denk dat er soms een klik tussen beide is en er dan gewoon meer kan. Stel dat je dat dan hier gaat posten dan schept dat verwachtingen terwijl de dame daar helemaal geen zin in heeft.
Het is in elk geval een fijn gevoel, een te koesteren illusie, dat een dame iets alleen met jou doet (dat jou bedoel ik niet persoonlijk) omdat er zo'n klik is. Zeker niet aan twijfelen!
Heerlijk, een (lieve) dame van wie hier al sinds het begin pagina's vol staan, (en daarvoor ook al in hookers) over haar nzc specialiteiten, zegt zo nu en dan nog wel eens tegen me dat ik het tegen niemand moet vertellen, want dat ik de enige ben met wie ze het doet. Dan lach ik even lief naar haar, en dan lacht ze terug, omdat ze zich realiseert dat we het in onze gesprekjes ook al eens hebben gehad over iemand die erover gepost had , en dat ik hem verzocht had dat niet te doen ivm verhuurders. Toen lachte ze, vond het lief, maar het was niet nodig, want het kon ook wel voordeel hebben als het bekender was...
Het is een schat, ze vertelt heel veel over haar leven en dromen, praat mee/adviseert over het mijne, maar een klein leugentje om je extra aan haar te binden is toch niet weg, of laten we positief omdenken: het pleasen zit haar in het bloed en haar wezen.
Onthou: wat een dvp met jou doet doet ze waarschijnlijk ook met een ander. En des te eerder naarmate die meer betaalt dan jij. Klik is fijn maar de klik die een working girl het liefst hoort is de klik van de knip, de portemonnee. Daarom is ze niet slecht, ook niet minder, het is gewoon iets waar je mee te dealen hebt als wandelaar.. Ze neukt niet (alleen maar) voor de lol, maar met een doel. Klik is heerlijk en kan ook best heel oprecht zijn vanuit de dame, maar je moet niet van de dame verwachten dat ze daar ook maar enige consequentie aan verbindt als het op haar inkomsten / werk aankomt en dus wat ze met anderen doet. Ondanks dat menen ze aan die klik vaak toch dingen te kunnen ontlenen, zoals geheimhouding, niet genoemd of gereviewd worden. Zodat ze daar in elk geval controle over houden. Niet zelden komt op een gegeven moment ook het verzoek om even wat geld te lenen. Maar goed dat is wat ver off topic.

Laatst bewerkt:

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
De kneusjes, en dat zijn er hier ontzettend veel van, hebben het verpest voor zichzelf. Dus zoals veel leden, bespreek ik dit enkel met een select gezelschap van echte mannen. En daar bedoel ik mee dat ze discreet zijn, niet gaan zeggen tegen een dame dat een ander zonder mag, maar zelf ondervinden hoe ver ze kunnen gaan na een tip.

Daarnaast zijn het geen zielige figuren die hem maar in elke cumpdump of hobbit steken waar hier paginas vol mee staan. Puur alleen om te kunnen neuken zonder. Totaal geen hygiene zelfrespect hebben.
Wat fijn dat we hier zo'n topper als Diamond in ons midden hebben. Heerlijk als mensen zo naast hun schoenen lopen en zelf voldaan zijn.
Het is hier of op een voorganger ook al eens voorgesteld en zelfs geprobeerd, een aparte afdeling voor VIP-leden, zeg maar de paar niet kneusjes die je kon vertrouwen en alleen voor kwaliteit gingen.
En ook toen al gemotiveerd met dat broodje-aap verhaal van de dames die een recensie onder hun neus geduwd kregen. Als het al een keer echt gebeurd is, behoorde het waarschijnlijk tot de dingen waar de dames onderling het smakelijkst om gelachen hebben, om de naiviteit, en onschuldigheid, vergeleken met wat ze allemaal te verduren krijgen van klanten die proberen hun zin te krijgen of menen die te moeten opeisen.

Laatst bewerkt:

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Openlijk adverteren, gewoon recenseren. Niet openlijk adverteren en al een recensie, ook recenseren. Niet openlijk geadverteerd en je wil nog eens terug? Dan recenseer ik niet. Heb t al eens voor mezelf verpest doordat de dame daarna een stormloop kreeg van vragen om bare waar ze niet van gediend was. En ik dus toch die ene uitzondering bleek. Daardoor wist ze ook meteen dat ik degene was die haar recenseerde en kon ik t verder vergeten. Daarnaast is de hoeveelheid idiote en debiele privéberichten die je hier krijgt als je een dame benoemt die niet met bare adverteert, maar t wel deed, ook een reden om terughoudend te zijn.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Wat fijn dat we hier zo'n topper als Diamond in ons midden hebben.
Overigens kan ik het met Diamond's regels voor 'net wandelaarsgedrag' -zoals ik het dan zou noemen, of gentlemangedrag in plaats van echte mannen-, alleen maar roerend eens zijn hoor.
Het is dat neerbuigende toontje, de terminologie ("echte mannen", "kneusjes", "select") en de conclusie om dan maar een subgroepje van kenners, mensen die weten hoe het heurt te vormen dat me triggert....
Maar ja, je noemt jezelf ook niet voor niks "Diamond". Dan moet je je naam ook eer aandoen, adel verplicht en zo...

Laatst bewerkt:

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Openlijk adverteren, gewoon recenseren. Niet openlijk adverteren en al een recensie, ook recenseren. Niet openlijk geadverteerd en je wil nog eens terug? Dan recenseer ik niet.
Eigenlijk is dat ook mijn beleid. Plus niet recenseren als ik een adres van een collega heb en hij mij verzocht heeft het niet aan de grote klok te hangen (voor zolang er ook nog geen andere recensies zijn). Het komt ook wel voor dat iemand juist wel vraagt om er dan ook een recensie van te schrijven. Die vraag gaat er bij mij in als Gods woord in een ouderling.
Anders dan hierboven geadviseerd schrijf ik juist vrijwel alleen over goede ervaringen, of neutrale. Slechte ervaringen hooguit als ik het echt een risico vind voor anderen en ik mezelf ook recht in de ogen durf te kijken dat ik niet toevallig zelf wat onhandig geopereerd had of een chagrijnige dag had. Ik kan me echter geen voorbeeld herinneren dat ik een dame heb afgekraakt of een trap na heb gegeven, of uberhaupt met een dik negatief oordeel toch heb beschreven. (O ja, in 2007 een keer een raamdame die me direct bij binnenkomst al begon uit te schelden, nog voordat ik ook maar iets verkeerds had kunnen doen of zeggen. ) . Misschien goede voorselectie voordat ik bij een dame binnen ga, of-waarschijnlijkee- gewoon puur geluk.
Overigens kom ik door een change van vooral raamdames naar vooral barebangs al een tijdje meer zo toe aan nieuwe ontdekkingen. Oeps, laat Diamond het niet horen want barebangs dat zit weer dicht tegen cumdumps aan, ook daar voelt bovengenoemde diamond zich ver boven verheven. Geen hygiëne en zo🤔😁 En bij gb's speelt veel meer dat je elk risico van ontdekking van het speeladres wilt voorkomen...

Laatst bewerkt:

secretinjector

Toogplakker
19 dec 2023
43
47
Dat er debielen hier zitten die dingen gaan eisen verbaasd mij niets en is iets wat ik vaker gelezen heb. We hebben hier gewoon trollen. Helaas kan ik niet nmc anders zou ik zelf op zoektocht uit zijn. Heb nu contact met 1 nymfo die ik voor mezelf hou, mooiste zou zijn als het een beetje wisselwerking is.

Terug
Naar boven