Het regent soa's momenteel

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Idealiter zijn er vanuit de dame gezien de volgende momenten:

A. besmet raken;
B dat weten;
C een passend antibioticum (bij die besmettingen waarbij dat helpt; niet bij genitale wratten bijvoorbeeld - zie #120 - en bij andere virusinfecties, waaronder HIV);
D genezen zijn en dan hopelijk niet meer besmettelijk zijn.

Tussen A. en B. zit tijd. De dame werkt door. Minstens tot aan fase B.

Erger: de dame merkt niets (bijvoorbeeld bij chlamydia zijn er soms geen klachten), weet niets en werkt dus gewoon door.

C. bij antibioticagebruik ben je niet ineens niet meer besmettelijk.

Ga voor uzelf eens na hoeveel rubberloze klanten zij kan bedienen voordat ze niemand meer kan besmetten met die ene opgelopen infectie.

Daarnaast: sommige romantici denken dat de dames hun werk doen om ons te plezieren. Nee, zij willen door middel van dat plezieren zoveel mogelijk geld verdienen. En dat leidt er wel eens toe dat ze zwijgen. Want tussen A. en D. zouden ze eigenlijk niet meer mogen werken.

Voetnoot: de meeste dames die ik heb ontmoet hadden geen academische opleiding genoten. Velen van hen denken heel primitief: als een klant maar netjes genitaal is geschoren, zich grondig heeft gewassen, aangenaam ruikt uit de mond - kortom: zich prima verzorgt, dan gebeurt mij niets.

De waanzin daarvan hoef ik u niet uit te leggen. Ook dagelijks keurig gewassen haren kunnen ongedierte vangen ... die "beestjes" hebben zelfs een voorkeur voor frisheid ...

Tot slot: de masculiene suprematie: eindeloos gaat het in deze rubriek over (het risico van)oplopen, zelden of nooit over geslachtsziekten doneren ... want van wie zou een besmette dame die besmetting nu doorgaans cadeau hebben gekregen ?

Zijn de rubberhaters niet net zo potentieel "gevaarlijk" als de bij hen geliefde dames ?

(Mij nóóit "likes" geven. Ik háát dat modieuze gedoe.)

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ik heb een tijd in Afrika gewerkt en daar veel zwangere tieners. Die kregen dan te horen dat ze met de eerste keer sex nooit zwanger konden raken.
Wat je zegt van hun opleiding klopt wel. Ze zijn handig met sex en klanten maar vaak een normaal gesprek met ze voeren is niet mogelijk.
Van alle shemales die ik ken zijn er maar twee die vrij ontwikkeld zijn. De rest is a dumb as shit. Kom ook niet voor een diepgravend gesprek maar bv die sluiting van de wallen waar veel over gepraat wordt zegt ze niks. Begin je erover dan is het " slimste" wat ik hoor dat ze dan wat anders voor ze moeten regelen. Over soa's begin ik maar niet eens.
Inderdaad de dames kunnen je goed bespelen en je het gevoel geven dat je speciaal bent maar dat doen ze om je als vaste klant te houden. Lekker makkelijk, kunnen ze elke keer hetzelfde kunstje doen.
Wat betreft de opmerking van Dirka. Die heeft wel een punt. Het is een dienstverlening en dan kan je verwachten dat alles in orde is. Ga ik naar een restaurant dan wil ik ook geen voedselvergiftiging oplopen.

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Dit is een copy/paste van een bericht van BigBenny, moderator van het girlsreview.nl forum, dd. 25 maart 2023, gepost in Gangbang BE --> Elle Naturelle :

-----------

"Iedereen beslist zelf of hij/zij aan een "bare" event deelneemt en als je de statistieken leest, zijn de kansen eerder klein.

MAAR ... die statistieken zijn cijfers over de ganse bevolking heen, dus inbegrepen babies, bejaarden, mensen in een strikt monogame relatie en iedereen die alleen met condoom aan vrijt.

Uiteraard zullen de cijjfers binnen de groep van de deelnemers aan "bare" events veel en veel hoger liggen. Hoe hoog? Ik zou het niet weten. Ik denk niet dat dit ooit werd onderzocht. In dit artikel wordt de kans op overdracht van een STD bij onbeschermde sex met een besmet persoon op 30% geschat. Helaas staat er geen verwijzing naar wetenschappelijke literatuur bij. En die 30% geldt enkel indien je partner besmet is. Maar niemand die weet hoe hoog de besmettingsgraad is binnen de groep "bare neukers" 1%, 5%, 10%; ... Het blijft Russische roulette maar je weet niet hoeveel patronen er in de revolver zitten.

Dit artikel geeft wat meer basis-cijfers. Er wordt in berekend (per type STD) hoeveel keer je gemiddeld onbeschermde sex moet hebben eer je die bepaalde STD oploopt. Hier zijn de cijfers gebaseerd op de algemene bevolking die sexueel actief is maar dus weer niet op de groep mensen die geregeld aan bare events deelnemen.

• Chlamydia: 33 keer
  • Gonorroe: 81 keer
  • Syphilis: 890 keer
  • HPV: 8 keer
  • Herpes: 18 keer
  • HIV: 332 keer (maar veel hoger risico bij anale sex)
  • Zwangerschap: 75 keer (Dit is natuurlijk geen STD, maar geeft een indruk van de tijdsperiode: een gemiddeld koppel komt aan dit aantal in ongeveer een jaar.)
Ik lees in heel wat recensies van deze "bare" feestjes dat het sperma er bij de dames uitloopt. Weet dan wel dat je elke keer dat je die dame op zulk moment onbeschermd neukt, eigenljk met al haar voorgaande partners van die avond sex hebt. Dus als de dame al vijf donaties heeft ontvangen en dan steek jij jouw pik er ook nog eens in, dan telt dat voor 5 keer in bovenstaande tabel. Als je dan in overweging neemt dat de kans dat er een besmette persoon rondloopt een stuk hoger is dan in de algemene bevolking, dan is het risico op herpes, HPV of chlamydia plotseling helemaal niet zo ver af meer.

En ja, er zullen commentaren komen van leden die zeggen dat ze al jaren en jaren onbeschermde sex hebben en nog nooit iets hebben opgelopen. Goed voor hen en ik hoop dat ze nog jaren in goede gezondheid verder mogen doen. Maar zoals er mensen zijn die regelmatig iets winnen op de lotto en anderen die nooit iets winnen, zo is ook het (on)geluk ongelijk verdeeld in de loterij van de STDs."

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
"Maar zoals er mensen zijn die regelmatig iets winnen op de lotto en anderen die nooit iets winnen (-)" (# 125)

Ook als iemand met door feiten geopende ogen (# 126) risico's neemt, dan worden die risico's niet minder.

Het is een uiterst vreemde loterij: als je verliest (de soa-prijs heb je niet) dan win je.

Win je de soa-prijs, dan heb je in zekere zin verloren.

Maar - menen velen hier - dat doet aan het bijzondere genot tijdens het spelen in die loterij niets af.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Maar ondanks al het filosofische gepieker blijven we nog steeds onze hobby lustig verder doen, en spuiten we de meiden vol met ons zaad… maar goed dat daden meer zeggen dan woorden 😂😎

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Wat een gezeik toch allemaal echt goed eten en drinken jezelf 4x per jaar laten testen en gewoon op je gevoel afgaan, en neuken en soa's komen en gaan so be it maar hier iedere keer die onheilstijding

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
En we kunnen altijd nog terecht bij zelfhulpgoeroes als Mark Manson, of toch niet? (Bedoeld als open vraag, niet als oordeel. Dan hoef ik zijn boeken en blogs niet zelf te lezen).

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Ik organiseerde in het verleden heel veel swingersfeestjes. Alles gebeurde condoomloos. Maar wij hadden één gouden regel.. nooit in het poesje klaar komen... En dit respecteerde iedereen... met als gevolg 0.0000 soa's. Wanneer ik echter naar Duitsland trok naar de befaamde FKK clubs.. had ik in 10 jaar tijd 2 x prijs... steeds onbeschermd..

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Klinkt heel bizar maar heb in jaren nog nooit wat opgelopen. En ben toch ook regelmatig in Duitsland geweest …

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik organiseerde in het verleden heel veel swingersfeestjes. Alles gebeurde condoomloos. Maar wij hadden één gouden regel.. nooit in het poesje klaar komen... En dit respecteerde iedereen... met als gevolg 0.0000 soa's. Wanneer ik echter naar Duitsland trok naar de befaamde FKK clubs.. had ik in 10 jaar tijd 2 x prijs... steeds onbeschermd..
Ik denk persoonlijk dat het wel of niet in sperma roeren niet zo heel veel verschil gaat maken in SOA-verspreiding. Je kan de meeste soa's ook krijgen van het vocht rond je eikel en in de vagina (de slijmvliezen) of voorvocht.

Ik denk dat het eerder zal afhangen van de frequentie waarmee de dames van je swingers feestjes het bare deden vs de professionele dames van de FKK club

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

De swingfeestjes deden we eens om de 3 weken... dames die in een FKK werken.. hebben dagelijks x aantal mannen die bare neuken..dat is natuurlijk een verschil

Laatst bewerkt door een moderator:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Als nou iiedereen zijn zeik inlevert en laat testen op gonorroe etc en daarna dit formulier opvraagt bij de huisarts weet je precies wat je hebt of niks en als je dat 3x per jaar doet ben je safe en al dat gezeik over 1 dame waarvan 133x gezegd wordt dat ze een dia heeft dan krijg je heel veel berichten die er niet toe doen

Pak je verantwoordelijkheid, testen op hiv hepatitis en soa's klaar

Bijlagen

• IMG_7355.jpeg
    IMG_7355.jpeg
    26,4 KB · Weergaven: 150

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Laat iemand zich driemaal per jaar testen (# 138) dan is zo iemand óók driemaal per jaar ongeveer vier maanden lang, - te beginnen meteen na de laatste test en tot aan de volgende - bij rubberloos seksen een potentiële prooi van virus (HIV) en bacteriën (de andere SOA's). Terwijl een "zeiktest" (# 138) onvoldoende is wat betreft een definitieve HIV-constatering.

Testen beveiligt niemand. Noch uzelf, noch uw partner(s), noch de andere "gebruikers" van die partner(s).

Hoe u sekst, dat is helemaal aan u en uw partner(s). Maar leef niet met de illusie, noch verspreid die, dat (driemaal per jaar) testen condoomloos seksen veilig maakt.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Zeiktest goed lezen die is er voor de reguliere soa's ik zeg helemaal niet dat die voor hiv of hepatitis is, lees nou gewoon wat ik schrijf. Maar goed dan test jij niet en ik wel ik wwwt wel nog nooit een soa of infectie gehad terwijl ik hem in veel kutjes en kontjes gehangen heb, misschien geluk, misschien wijsheid misschien misschien. En ga hem nog in veel kutjes en kontjes hangen dus komt goed met mij

Terug
Naar boven