Hoeveel vrouwen heb je bij benadering geneukt? Doe een gok!

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
In het begin hield ik bij, ik ben er nu 38 en ermee bezig van mijn 22, nu probeer ik soms een samenvatting te maken en denk ik ja en die en die ben ik vergeten, ben constant op de baan voor werk ook dusja…. Nu ben ik wel zindelijker geworden ik haal er enkel nog Vlaamse/Nederlandse dames/studentes uit bij voorkeur zonder condoom dus de frequentie zakt serieus.. soms uren aan een stuk op redlights tot er plots een profieltje opduikt met een foto die ik nog niet kende 😂.

Soit ik ben mijne tel kwijt ik denk tegen de 250 a 300

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Tja, vroeger vooral acitef met vriendinnetjes, dus geen wandelaar, eigenlijk pas de laatste 6 jaar omdat ik zonder relatie ben.

Eens zien

Neuken met condoom is voor mij niet meer een optie, is een complete afknapper. Wel belangrijk is dat ze schoon zijn en lekker fris. Vragen of ze de pil gebruiken doe ik niet en interne donatie is een voorwaarde anders ook afknapper.

Aan vriendinnetjes:
8 vriendinnetjes waarvan 6 alleen bare geneukt (waarom condoom gebruiken als je een "relatie" hebt)
1 zus van een klasgenoot na een feestje (gewoon spontaan en bare tot het einde toe)
4 dames die ik als kennis/maatje beschouw 3 daarvan met de blanke sabel (2 daarvan regelmatig).
1 Collegaatje (ook bare)

Sinds de wandeltijd (vanaf 2015 niet wekelijks of maandelijks)
Zeker een stuk of 30 waarvan 10 stuks bare (dat vooral de laatste 3 jaar)

Dus totaal 44 stuks. Misschien niet megaveel maar zo is het nu eenmaal.

Grtz,
R.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Ben ook es gaan tellen en kom op 140 ongeveer. Meestal bare, vooral naargelang het cijfer steeg. En uiteraard met verschillende dames meer dan eens. :idea: de kaart van Belgie of bepaalde Antwerpse en Brusselse stratenplannen helpen je wandelgeheugen mooi vooruit.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zeker rond de 1200 vrouwen en zc.
Met wel 20 of meer nationaliteiten.
Velen zonder betaling, anderen met betaling soms weinig soms veel.
Voorkeur Aziatische dames: China, Vietnam, Laos, Cambodja, Indonesië, Philipijnen,Thailand, Taiwan
Dames uit Venezuela ook prima en die op Aruba genoeg gehad.
Daar ook diverse Chinese dames en dames uit Philipijnen.
Ben daar ruim twee jaar geweest en genoeg te beleven als je wat tijd investeert.
Nu wat rustiger aan, de bedragen worden ook astronomisch soms, niet normaal meer.
Daar doe ik niet aan mee.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
in de tijd van de Duitse Pauschalckubs ca 5 per dag , 1x per week, gedurende 5 jaar, nooit meer dan 2 x met dezelfde dame, dus dat zijn er al ca 600. En dan in de laatste 3 jaar 2 vrouwen per week, ook nooit meer dan 2 x dezelfde, dat zijn er dus ook 150. En dan van mijn 14de tot mijn 40ste ook nog zo'n 50 (nooit betaald)

dus kom ik op ca 800, waarvan ca 50 x bare.

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Meer dan 600, niet allemaal zonder condoom. Ben begonnen in het Schipperskwartier, 30 jaar geleden. Maar daar werd toen zelfs niet zonder condoom gepijpt. Laat staan geneukt. Maar heb wel heel wat lekkere meisjes kunnen neuken. Nadien voor mijn activiteiten uitgeweken naar Brussel. Eerst buurt Aarschotstraat (bijna allemaal met condoom), later de tippelzone in Brussel-Noord. Daar heb ik er verschillende kunnen volspuiten.
Nadien heb ik advertenties geplaatst en vaak met studentes afgesproken. Meestal kwam er geen condoom aan te pas. Maar als ik op de voorbije 30 jaar terugblik zijn het er zeker meer dan 600 waar mijne kerel heeft ingezeten.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik was er vroeg bij maar de aantallen per jaar gingen pas tellen vanaf een jaar of 17.

Dus zo'n 30 jaar. Normale weken: minstens twee hoertjes per week (conservatief). In het buitenland (gemiddeld zo'n 2 maanden per jaar), minstens 1 per dag (vaak meer). Ik neuk NOOIT met. Dit is exclusief niet commerciele dates. Dus dat is 30j x 44w x 2 + 30j x 8w x 5d x 1 = 3840 x bare hoertjes geneukt.

Nou is de vraag hoe vertaal ik dat terug naar aantal dames. Er zijn natuurlijk dames die ik aan de lopende band vol spuit. Maar hele grote aantallen zijn maar 1 keer.

Ik denk dat ik elk sletje maximaal gemiddeld 3 keer neuk (op vakantie bijna altijd maar een keer). dus 3840 / 4 = 960. Dus rond de duizend klinkt wel OK. Daar kunnen we dan nog zo'n 100 bare niet-commerciele "vriendinnen" bij optellen, dan kom ik uit 1100 als ondergrens. Waarschijnlijk meer.

Voormalig lid 15415

Toogplakker
2 feb 2020
28
13
Best veel vrouwen geneukt zo door de jaren heen. Wat me wel bezig heeft gehouden is ofdat het wel allemaal vrouwen van origine waren. Ik kijk wel naar signalen als adamsappel en voetmaat en gespierde armen en zo maar kan me voorstellen dat er weleens een enkeling door de selectie heen is geglipt

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
In het vriendinnetje one night stand gebruren of dponane sexdate heb ik zonder condoom sex gehad met 15? Met condoom iets meer. Van de dames van plezier een stuk of 20

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Deze maand neuk ik precies 10 jaar zonder condoom en hou een logboekje bij. Hier mijn data: Ik heb 15 verschillende vrouwen 164 keer zonder condoom geneukt. 63 keer ben ik in haar klaargekomen. Van die 63 keer was zij 12 x volledig onbeschermd en heb ik mijn zaad toch naar binnen gespoten. 2 dames meegemaakt die ook miskramen hadden en 1 abortus. Verder 1x chlamydia gehad. Dit jaar staat de teller op 2 dames en 7x neuken zonder condoom en 2x naar binnen gespoten.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Tsja, eens voor gaan zitten. Kom tot een kleine 100. Waarvan 80 dames van plezier. Groot gedeelte wel met condoom. Denk dat ik op 40 zonder zit.
Ik heb een bestandje gemaakt. Maar ben daar niet echt zorgvuldig in geweest dus ik kan er een paar vergeten zijn.
Maar ik kom ongeveer op dezelfde cijfers. Een kleine 100. Waarvan 90 DVP. Een aantal dames heb ik heel vaak bezocht. Dus buiten mijn gewone relaties en vriendschappen met benefits.
Met die 90 DVP heb ik tussen de 250 en 300 keer afgesproken. Vond ik toch wel redelijk veel. Een jaar bijna iedere dag neuken!
Ik heb trouwens maar heel weinig dames zonder condoom geneukt. 4 of 5 dvp's. Dit doe ik toch niet zo snel met iedereen.

Terug
Naar boven