Kinky.nl Geen advertentie met NZC optie te vinden

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Inmiddels iets wijzer. Waar vroeger de optie "Sex zonder condoom" was staat nu alleen "Sex" en er is een nieuwe optie "Neuken zonder condoom".
Het lijkt er op dat de beheerder de opties niet heeft overgezet en dus zijn er nog maar weinig dames met "Neuken zonder condoom".

Maar afwachten op de melding bij kinky iets gaat verbeteren :x

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
Ben zelf een groot voorstander van "if it ain't broke, don't try to fix it", dus ja.... Good job kinky.

Patrickpatrick

Toogplakker
13 jun 2022
75
39
Oral69 zei:
Inmiddels iets wijzer. Waar vroeger de optie "Sex zonder condoom" was staat nu alleen "Sex" en er is een nieuwe optie "Neuken zonder condoom".
Het lijkt er op dat de beheerder de opties niet heeft overgezet en dus zijn er nog maar weinig dames met "Neuken zonder condoom".

Maar afwachten op de melding bij kinky iets gaat verbeteren :x

True, "szc" noemen ze tegenwoordig "nzc".
Maar dan alsnog geen dame die het aanbiedt.

Prutsers bij Kinky... 🤫

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
KaiserParma zei:
Ben zelf een groot voorstander van "if it ain't broke, don't try to fix it", dus ja.... Good job kinky.

Niet mee eens, een hoop dames niet meer te vinden.
Gewoon weer een actie waarbij een developer niet stil kan zitten en ons er lastig mee valt.
Bare snapt een Oost-Europeaan nog wel, maar sex zonder condoom is een ander verhaal.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hier is het overzicht verloren gegaan.
Van sex zonder condoom naar neuken zonder condoom.
Ik denk dat het gros van de 2 pagina's dames.met deze nieuwe optie aan het echt menen. Maar ik ken genoeg profielen die het aan hadden staan maar bij contact aangaven niet aan bare sex te doen en staan er niet in voor bare seks. Al denk dat daar een paar aanzetten als lekker.

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Mocht er iemand van kinky mee lezen….

1. Super onoverzichtelijk met al die nieuwe opties/mogelijkheden.
'Sex zonder' heet nu 'Neuken zonder', 'Sex' is nieuw.
De weergave bij RedLights is vele malen beter.

2. Zet aub een limiet op de geldigheid van een advertentie.
Na een maand mag die echt wel weg. Anders kan de dame opnieuw de advertentie activeren.

3. Een groen lintje bij de advertentie mag gerust na 24 uur vervallen.
Er staat nu zoveel met een groen lintje dat je naar pagina 8 moet om de andere actieve advertenties te zien die dezelfde dag zijn geactiveerd.

Deze 3 zijn gratis.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Zoals eerder gezegd een ticket bij de kinky klantenservice aangemaakt en vandaag een antwoord gekregen:

Er is inderdaad een update geweest van de date type en de mogelijkheden die hierbij horen.
​Er zijn mogelijkheden bij gekomen en hernoemd. Ook zijn de mogelijkheden per date type nu verschillend en hierdoor kan het zijn dat er mogelijkheden bij een advertentie zijn vervallen en dat de adverteerder deze opnieuw moet aanvinken. Ik verwacht dit dit met een paar dagen wel weer is geupdate door de adverteerder.

Met vriendelijke groet,
Bart - Support Kinky
Midhold klantenservice

#Dit komt even tussen de discussie door hier in het topic, maar wilde hem zo snel mogelijk plaatsen :arrow:

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
relaxalex zei:
Ik verwacht dit dit met een paar dagen wel weer is geupdate door de adverteerder.

Met vriendelijke groet,
Bart - Support Kinky
Midhold klantenservice

Wat denk je zelf Bart. Dat al die dames bericht hebben gehad van jullie? En het wel even gaan bijwerken? Denk het niet. Zal nog heel lang duren schat ik in voordat alles weer up-to-date is :oops:

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
relaxalex zei:
KaiserParma zei:

Niet mee eens, een hoop dames niet meer te vinden.
Gewoon weer een actie waarbij een developer niet stil kan zitten en ons er lastig mee valt.
Bare snapt een Oost-Europeaan nog wel, maar sex zonder condoom is een ander verhaal.
"Good job" was sarcastisch bedoeld

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Het resultaat mag er wezen van die update 😅😅😅
Drie pagina's als je enkel zoekt op neuken zonder condoom 🤣🤣🤣. Goeie actie van midholt BV.
Fijn dat deze forum er is.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ik erger me sowieso dat ze de termen steeds veranderen bij Kinky:

- Intiem zonder condoom
- Bare sex
- Sex zonder condoom
- Neuken zonder condoom

Ze blijven maar prutsen bij Kinky.

Patrickpatrick

Toogplakker
13 jun 2022
75
39
Bareneuker zei:
Ik erger me sowieso dat ze de termen steeds veranderen bij Kinky:

- Intiem zonder condoom
- Bare sex
- Sex zonder condoom
- Neuken zonder condoom

Ze blijven maar prutsen bij Kinky.

En de nieuwste term die er nu bijstaat: "sex."

Wat zoek je anders hier op kinky?
Alsof ik iets anders zou zoeken op kinky 🤔

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dat wou ik ook aankaarten want het is zo'n generieke, nietszeggende term.

Dat moet waarschijnlijk 'intiem' vervangen.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
En wat mij lijkt op te vallen is dat bij nog niet aangepaste advertenties het hokje "Sex zonder condoom" het zelfde hokje was, dat daar de tekst is veranderd in "Sex". Dit zou resulteren dat wanneer je deze aanvinkt je de voormalige advertenties die wij zoeken kunt krijgen. Alleen bij nieuwe advertenties gaat die vlieger dan weer niet op en wordt het wel heel verwarrend allemaal :(

Patrickpatrick

Toogplakker
13 jun 2022
75
39
Oral69 zei:
En wat mij lijkt op te vallen is dat bij nog niet aangepaste advertenties het hokje "Sex zonder condoom" het zelfde hokje was, dat daar de tekst is veranderd in "Sex". Dit zou resulteren dat wanneer je deze aanvinkt je de voormalige advertenties die wij zoeken kunt krijgen. Alleen bij nieuwe advertenties gaat die vlieger dan weer niet op en wordt het wel heel verwarrend allemaal :(

Wat is het verschil tussen de termen:
- sex
- sex zonder condoom
- bare
- neuken
- neuken zonder condoom

Ik volg het niet meer, ik denk dat ik één van mijn eerdere contacten weer eens ga raadplegen 😜

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Ze zijn niet erg slim geweest deze keer, Sex Zonder condoom is nu vervangen door Neuken zonder condoom de oude optie is dus uit alle advertenties verdwenen.

Zie een nieuwe nutteloze optie "ontmaagding" die hoort niet op zo'n site, beter was geweest om sex zonder condoom te handhaven en een paar extra opties te plaatsen zoals

"klaarkomen in vagina"
"klaarkomen in kont"

Wij wilen toch ons zaad in de dames achterlaten zoals het hoort :) dus deze twee opties om die mooie openingen ook te mogen witten horen er eigenlijk wel bij.

Heb dit al eens gesuggereerd, wel antwoord gekregen maar men zou het niet doen en dan komen ze met optie "ontmaagding", alle meiden op kinky zijn toch al lang en breed geen maagd meer. Ze moeten dit maar gauw weer terug zetten want zo wordt het zoeken wel heel lastig zeker als de dames niet regelmatig hun ad controleren of laten controleren.

Grtz.
R.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Bscheffer zei:
Mocht er iemand van kinky mee lezen….

1. Super onoverzichtelijk met al die nieuwe opties/mogelijkheden.
'Sex zonder' heet nu 'Neuken zonder', 'Sex' is nieuw.
De weergave bij RedLights is vele malen beter.

2. Zet aub een limiet op de geldigheid van een advertentie.
Na een maand mag die echt wel weg. Anders kan de dame opnieuw de advertentie activeren.

3. Een groen lintje bij de advertentie mag gerust na 24 uur vervallen.
Er staat nu zoveel met een groen lintje dat je naar pagina 8 moet om de andere actieve advertenties te zien die dezelfde dag zijn geactiveerd.

Deze 3 zijn gratis.

Hi,

Nou ik weet toevallig van een van de dames die op kinky adverteerde (en nu helaas al een maand of 7 in haar thuisland zit) dat de dames moeten betalen voor de advertenties en dat dat niet echt heel erg goedkoop is naar mijn mening.

Aangezien zij geen dame is die overdrijft of zielig doet mag je er best vanuit gaan dat ze echt moeten betalen voor de advertenties. Weet alleen niet of dat per week of per maand of per jaar is.

Grtz.
R

Terug
Naar boven