Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisterenavond nog eens beide gaatjes krachtig gevuld:p. Bij het buitenwandelen kwam de volgende al aangewandeld.:sneaky:
Ontvangt in het gekende hotel.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisterenavond laat nog bericht gekregen dat ze terug in Belgie is. Ontvangt terug in het RB hotel aan het central station. Zojuist alle gaatjes terug probleemloos opgevuld, stond al nat van bij binnenkomen. Had ook gevraagd om het zaad van mijn voorganger te laten zitten. Zaad droop al van haar lange lippen en tijdens het beffen proefde ik dit ook. Stond daardoor retegeil en terug keihard terug doorgeneukt na deze lange periode van afwezigheid

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Zojuist terug bericht gekregen dat mn geile anaalslet in Hasselt zit :p .
Zal na mn geile middag in bij Lucia nog eens eerst mn reet laten uitlikken(y)..Je mag altijd meekomen hoor, barecock🤣🤣🤣

Den did nzc

Snuffelaar
17 mrt 2021
24
31
Net terug van bij Lira.
Is voor mij toch wel de beste die er is .
Heerlijk uurtje sex gehad en lekker in haar klaargekomen

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Dan moeten we ook Gina en Karina in Alhambra mijden en ... alle hoeren van de 214 andere adresjes in de A straat ??!!

Snap het niet meer..... graag objectieve verduidelijking 😒

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Er moet natuurlijk altijd een testkonijn zijn he Rumba. Doe objectief voort en laat ons weten wat het wordt

Laatst bewerkt door een moderator:

Karel37

Toogplakker
1 apr 2022
45
6
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Effe vraagje… waar zijn die beschuldigingen op gebaseerd? Heeft iemand hiv opgelopen?

robsterino

Toogplakker
7 feb 2022
46
22
Maand of vier terug eens bezocht, weinig communicatie maar daar komen we niet voor op bezoek. Haar dansje is inderdaad leuk om mee te starten, daarna beidje gaatjes gevuld. Vriendelijke dame.

Zoeker

Toogplakker
23 sep 2022
27
9
Edit moderatorteam: bericht verwijderd wegens schending van de forumregels.

- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
@ moderator

Dank je wel voor dit, heren kom op we weten toch waar we mee bezig zijn of niet dan.

Het is ieders vrije keuze en nogmaals vraag om prep bij je huisarts ik doe het nu ook het is niet gratis maar oh zo safe

Terug
Naar boven