Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Lira zit al aan de prep en ze neemt preventief dagelijks onderhoudsdosis breedspectrum antibiotica.

Dan is het voor ons toch ook veilig gezien ze niks kan oplopen. Of zie ik dit verkeerd ?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
ja dat denk ik ook rumba, maar hier in het topic ging het geheel de verkeerde kant op.

Nou zijn er nog recensies over lira?

sniper68

Toogplakker
20 feb 2023
31
16
Van hetgeen ik hier allemaal lees lijkt het er op dat een bezoek aan deze dame meer en meer lijkt op Russische roulette. Met dat verschil dat de 6lader niet gevuld is met 1 kogel maar met meerdere. Jammer want de dame ziet er wel best OK uit, maar ik ben nog niet klaar voor een suicide mission

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars, diverse berichten werden verwijderd daar deze niet stroken met de forumregels.
Gelieve de volgende gedragsregels van dit forum nog een goed door te lezen en toe te passen in jullie volgende 'liefst voornamelijk recensies'.
- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.
- Forumgebruikers brengen in hun berichten en privéberichten respect op voor ieders persoon en mening, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, religie en seksuele voorkeur.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Na de verwijderde recensie :oops: van de mod. hier de beschaafde versie van mijn bezoek..(y) Lira ontvangt in het hotel aan de theaterzaal. Haar kutje bewerkt met meerdere vingers:sneaky: en haar aarsje ietwat ruwer gepaald terwijl ze luidkeels meekraaide😛...mijn volledige lading gelost in haar nauwe bruine uitgang:D.

spooky76

Toogplakker
13 aug 2021
64
238
Lira zit al aan de prep en ze neemt preventief dagelijks onderhoudsdosis breedspectrum antibiotica.

Dan is het voor ons toch ook veilig gezien ze niks kan oplopen. Of zie ik dit verkeerd ?
Totaal onwaar, zelf zal ze betere bescherming hebben maar als jij rechtstreeks in het zaad van een geïnfecteerd iemand neukt dan ben je zelf toch de pineut

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Vandaag Lira nog eens lekker creampie voorzien in haar beide gaatjes 😛 . Ontvangt terug in het gekende hotel aan centraal station. Ze zei me dat het misschien 1 van de laatste keer was dat ze in Belgenland zou zijn.:(:( ...we zullen zien :oops:.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
In welke Landen is die nog actief als bare hoer ? Reist die Europa rond, pok Dubai?

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Vandaag Lira nog eens lekker creampie voorzien in haar beide gaatjes 😛 . Ontvangt terug in het gekende hotel aan centraal station. Ze zei me dat het misschien 1 van de laatste keer was dat ze in Belgenland zou zijn.:(:( ...we zullen zien :oops:.
Amai, hoeveel dates heb je met haar in totaal gehad? Je bent precies een vaste klant. ;p

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Ik ben idd vaste klant, net als bij zoveel andere hoeren en tranny´s. ;). Geef altijd nog iets extra´s, dan mag je iets meer ook, en blijven ze nog wat napraten(y). Bij Oosteuropese hoeren heb je het voordeel als je nog eens wat Russisch kan praten, want Engels kunnen ze maar zeer matig:(. Heb enige tijd in Oost-Europa en Rusland gewerkt en veel geneukt ook:ROFLMAO::ROFLMAO:, zoals Lira.

Terug
Naar boven