Mona / Lisa ( Roe ) Vingerlingstraat 07/1. ( vh Den Haag, Doubletstraat 79 K6, Mona

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Mona laatst gespot op nummer 1 (rechts van Roxanne). Leuke Poolse die niet moeilijk doet.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Ze wisselt wel eens van kamer. Afgelopen weken had de eveneens Poolse Nikol 40 k4 ingenomen.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Zij zat gisteren op de Achterdam in Alkmaar, A23k2.
Verplaats haar topic niet, denk dat ze binnenkort weer gaat opduiken in Den Haag.

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Had op voorgaande forums over Poolse Mona geschreven. Ik bezocht haar vaak en met plezier in de Doublet. Maar is nu uit mijn gezichtsveld verdwenen. Helaas mag ik wel zeggen. Iemand haar recentelijk nog ergens gezien of informatie of en zo ja wanneer ze terug komt? Zou ik blij mee zijn....

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Mona gespot op de Achterdam op 23k2. Even een babbeltje gemaakt (had mijn kruit al verschoten). Ze gaat verder in Alkmaar onder de naam Lisa. Vind ik wel humor. Dienstenpakket is onveranderd en ze waardeerde het dat ik wat ruchtbaarheid aan haar verhuizing zou geven.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Inmiddels ook eens op bezoek geweest bij deze Lisa, in Alkmaar, Achterdam, zoals Befaap al doorgaf.
Was erg nieuwsgierig naar haar. Lisa is Roemeense, vertelt ze... ;) Ik moet zeggen, qua uiterlijk komt dat heel plausibel over. Al zou ik ook een beetje Hongaarse gelaatstrekken in haar gezicht zien, iets in de ogen. De plaats waar ze zegt vandaan te komen ligt echter niet in het Hongaarse deel van Roemenië. Enige associatie met Polen had ik eigenlijk niet, maar dat is ongetwijfeld anders als de haarkleur lichter is, nu dus echt donker.
Ik kon natuurlijk testen of ze echt Roemeens sprak, maar ach, wat maakt het uit?

Lisa is een aardige, lieve dame. Leuk vriendelijk uitnodigend gezicht. Praat gezellig en rustig, informeert vriendelijk naar je achtergronden (niet op een vrijpostig manier hoor), vertelt desgevraagd over zichzelf. Normaal van figuur, lieve fijne tietjes, maatje B, waarmee ze je lichaam en lul streelt en teaset tijdens het voorspel. Mijn pakket was knuffelen, zij lekker over me heen met haar bovenlichaam, zoentjes op mijn borst, buik, pikje, teasen met haar borsten zoalsw gezegd, daarna vrij goed pzc, wat mij goed in stelling bracht, iets wat niet iedere dame lukt zonder mijn eigen hulp. Beffen, -dat niet superlang- (rimmen bij haar hield ze niet van). Vervolgens in doggy haar kontje een aardig en aangenaam tijdje geneukt, idem in haar poesje (na een tussentijdse cleaning van mijn lid door haar). Haar poesje was best vrij strak, voelde eigenlijk weinig verschil met kontje (wat ik wel even gecheckt had). Niettemin uiteindelijk op mijn verzoek weer anaal doggy en gefinished.

Hoewel het een goed bezoek was, had ik na afloop niet meteen een klikgevoel van 'dit wordt een nieuwe vaste dame'. Daarvoor kwam ze iets te geroutineerd over, het ging iets te vlug -hoewel ze nergens tot spoed maande. Ik ben inmiddels ook iets meer inspraak gewend, vragen naar mijn wensen tussendoor. Maar het kan best zijn dat ik dat gewoon zelf had moeten vragen, de ene klant wil graag dat de dame zelf het voortouw neemt en houdt, de ander wil graag wat overleg, en weer een ander wil bij wijze van spreken een gedienstige slavin. Ik zit een beetje in het midden... Bij een eerste keer is het voor de dame ook even aftasten... En mijn verzoek om terug te gaan naar anaal werd direct en probleemloos ingewilligd. Ik ga in elk geval nog wel eens terug naar Lisa, zeker nu het aantal nzc dames zo klein is geworden in Alkmaar.

aloe

Toogplakker
16 jun 2015
28
6
69lover zei:
Inmiddels ook eens op bezoek geweest bij deze Lisa, in Alkmaar, Achterdam, zoals Befaap al doorgaf.
Was erg nieuwsgierig naar haar. Lisa is Roemeense, vertelt ze... ;) Ik moet zeggen, qua uiterlijk komt dat heel plausibel over. Al zou ik ook een beetje Hongaarse gelaatstrekken in haar gezicht zien, iets in de ogen. De plaats waar ze zegt vandaan te komen ligt echter niet in het Hongaarse deel van Roemenië. Enige associatie met Polen had ik eigenlijk niet, maar dat is ongetwijfeld anders als de haarkleur lichter is, nu dus echt donker.
Ik kon natuurlijk testen of ze echt Roemeens sprak, maar ach, wat maakt het uit?

Lisa is een aardige, lieve dame. Leuk vriendelijk uitnodigend gezicht. Praat gezellig en rustig, informeert vriendelijk naar je achtergronden (niet op een vrijpostig manier hoor), vertelt desgevraagd over zichzelf. Normaal van figuur, lieve fijne tietjes, maatje B, waarmee ze je lichaam en lul streelt en teaset tijdens het voorspel. Mijn pakket was knuffelen, zij lekker over me heen met haar bovenlichaam, zoentjes op mijn borst, buik, pikje, teasen met haar borsten zoalsw gezegd, daarna vrij goed pzc, wat mij goed in stelling bracht, iets wat niet iedere dame lukt zonder mijn eigen hulp. Beffen, -dat niet superlang- (rimmen bij haar hield ze niet van). Vervolgens in doggy haar kontje een aardig en aangenaam tijdje geneukt, idem in haar poesje (na een tussentijdse cleaning van mijn lid door haar). Haar poesje was best vrij strak, voelde eigenlijk weinig verschil met kontje (wat ik wel even gecheckt had). Niettemin uiteindelijk op mijn verzoek weer anaal doggy en gefinished.

Hoewel het een goed bezoek was, had ik na afloop niet meteen een klikgevoel van 'dit wordt een nieuwe vaste dame'. Daarvoor kwam ze iets te geroutineerd over, het ging iets te vlug -hoewel ze nergens tot spoed maande. Ik ben inmiddels ook iets meer inspraak gewend, vragen naar mijn wensen tussendoor. Maar het kan best zijn dat ik dat gewoon zelf had moeten vragen, de ene klant wil graag dat de dame zelf het voortouw neemt en houdt, de ander wil graag wat overleg, en weer een ander wil bij wijze van spreken een gedienstige slavin. Ik zit een beetje in het midden... Bij een eerste keer is het voor de dame ook even aftasten... En mijn verzoek om terug te gaan naar anaal werd direct en probleemloos ingewilligd. Ik ga in elk geval nog wel eens terug naar Lisa, zeker nu het aantal nzc dames zo klein is geworden in Alkmaar.

Wat betaal je voor zo'n sessie? Ben voornemens ook eens een kijkje te gaan nemen, dan weet ik wat ik kan verwachten. Thx!

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Ik betaal eur 80 voor het complete pakket en wat extra tijd.

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Anderhalve week geleden speciaal voor haar naar Alkmaar gegaan. En gelukkig ze was er. Was lang geleden dat ik zo lekker heb geneukt. Ook met haar namelijk... Kan haar echt alleen maar aanraden. Geluksvogels daar in t verre noorden. Op hookers staat trouwens het vermoeden dat ze Doublet afwisselt met Alkmaar. Gezien het verhaal dat ze me vertelde waarom ze naar A is gegaan zou ik dat niet verwachten. Maar je weet niet. Mocht iemand haar (doordeweeks) zien in de Doublet, dan hoor ik dat graag. Dan ga ik namelijk vliegensvlug daar heen...

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
En gisteravond en vandaag weer werkzaam in de Doublet op 40k5. Ze lijkt het dus inderdaad af te wisselen.

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Ah net te laat. En volgende week helaas onmogelijk voor me. Jammer. Maar goed te weten. Hopen dat ik haar dan de week daarop ook weer in de Doublet kan vinden...

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Net op zoek geweest. Geen Mona... Helaas. Dagje vrij misschien. Weet iemand of ze er de afgelopen week wel was? Dan probeer ik het donderdag of vrijdag zekër weer.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Harus01 zei:
Net op zoek geweest. Geen Mona... Helaas. Dagje vrij misschien. Weet iemand of ze er de afgelopen week wel was? Dan probeer ik het donderdag of vrijdag zekër weer.
Deze week nog niet gezien.. :?

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Bedankt. Is intussen helemaal goed gekomen. Ze blijft hier voorlopig ook.... en ik ben er blij mee.

Terug
Naar boven