Hotboy8001
Ervaringsdeskundige
- 10 feb 2018
- 336
- 157
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het beste is heb er nu nog steeds contact mee… ze is zelfs ermee gestopt en wil blijkbaar beter leven ga haar in september nog eens bezoeken.Ik kwam dit lekkere 19 jarige popje tegen op hier 34 kg echt mijn ding… en dit op een maandag
34 kg en 19 jaar. Dat is toch wel veel te dun hoor. Wel een beetje afhankelijk van hoe groot, maar een kg of 49 a 50 zou nog steeds heel slank zijn.Het beste is heb er nu nog steeds contact mee… ze is zelfs ermee gestopt en wil blijkbaar beter leven ga haar in september nog eens bezoeken.
34 kg en 19 jaar. Dat is toch wel veel te dun hoor. Wel een beetje afhankelijk van hoe groot, maar een kg of 49 a 50 zou nog steeds heel slank zijn.
Ja klopt inderdaad. Is mijn mening. Voor mijn gevoel is dat ook bij 1.50 nog aan de lage kant qua kilo's.Dat is vooral je mening![]()

Dit is een vreemde opmerking hoor over een moreel sausje.Heeft weinig zin om je morele sausje erover te gooien en haar naar de McDonald's te sturen![]()
Dit is een vreemde opmerking hoor over een moreel sausje.
Ik zeg heel duidelijk dat het mijn mening is en ik motiveer ook nog waarom.
Dat we verschillende meningen hebben hierover is duidelijk en dat is verder prima.
Maar om te praten over een moreel sausje vind ik raar.
Ik ga nog een keer reageren op basis van bovenstaande uitspraak. Jij hebt de wijsheid in pacht want je zegt heel stellig ze is niet te dun. Dit is dus ook iets wat jij vind. Niet iets wat je 100% effectief kunt zeggen. Jij vind haar niet te dun en ik misschien wel en daarover worden we het niet eens. Dat is ook prima. Laten we het daarbij laten. Veel plezier met haar en dat gun ik je voor de volle 100%.Ze is niet te dun, jij vindt haar op basis van enkel het aantal kilos
Ik ga nog een keer reageren op basis van bovenstaande uitspraak. Jij hebt de wijsheid in pacht want je zegt heel stellig ze is niet te dun. Dit is dus ook iets wat jij vind. Niet iets wat je 100% effectief kunt zeggen. Jij vind haar niet te dun en ik misschien wel en daarover worden we het niet eens. Dat is ook prima. Laten we het daarbij laten. Veel plezier met haar en dat gun ik je voor de volle 100%.