Philipijnen - Angeles City

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Zit er over na te denken om in November 2 weekjes te gaan, als ik het zo lees is het mogelijk om amateur meiden te regelen. Hartelijk dank voor de tips

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Ik kwam dit lekkere 19 jarige popje tegen op hier 34 kg echt mijn ding… en dit op een maandag
Het beste is heb er nu nog steeds contact mee… ze is zelfs ermee gestopt en wil blijkbaar beter leven ga haar in september nog eens bezoeken.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Het beste is heb er nu nog steeds contact mee… ze is zelfs ermee gestopt en wil blijkbaar beter leven ga haar in september nog eens bezoeken.
34 kg en 19 jaar. Dat is toch wel veel te dun hoor. Wel een beetje afhankelijk van hoe groot, maar een kg of 49 a 50 zou nog steeds heel slank zijn.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
She looks really good Hotboy I will also be there in the middle of September to hook up with my little hot friend again .
Bareboy

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
34 kg en 19 jaar. Dat is toch wel veel te dun hoor. Wel een beetje afhankelijk van hoe groot, maar een kg of 49 a 50 zou nog steeds heel slank zijn.

Dat is vooral je mening :)
Voor vele Aziatische frames is dat gewoon slank en petite tenzij ze echt lang zou zijn. Google maar naar '150cm 34 kg' bijvoorbeeld om te zien hoe dat eruit ziet. Gewoon strak en petite, niet ongezond dun. Bij veel van dit soort meiden zouden ze er bij 50 KG juist opgeblazen uitzien.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Dat is vooral je mening :)
Ja klopt inderdaad. Is mijn mening. Voor mijn gevoel is dat ook bij 1.50 nog aan de lage kant qua kilo's.

Ik heb het ook even nagezocht.

Met een lengte van 1.50 meter en een gewicht van 34 kg is de BMI (Body Mass Index) 15.1. Dit betekent dat je ondergewicht hebt.

Interpretatie:

Een BMI tussen 18.5 en 24.9 wordt als gezond beschouwd. Een BMI onder de 18.5 geeft aan dat er sprake is van ondergewicht.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Dit klopt maar gaat vooral om de bovengrens bij ons is boven 25 overgewicht voor Aziaten boven 23 BMI al.
Ondergrens is nog steeds 18,5 en met 15,1 zit je daar toch wel fors onder. Ik blijf erbij dat zij toch behoorlijk aan de lichte kant is.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Dat mag je vinden, maar dat is geen mening waar iemand anders iets aan heeft. Mijn Nederlandse ex van 170cm was al 50KG en gewoon atletisch slank. Als je een korte Aziaat bent is je frame nog kleiner, dus draag je je gewicht anders.

1753791452940.png

Ik vind het prima, en anderen waarschijnlijk ook. Maar als ze te dun is voor je, dan sla je haar toch lekker over? Heeft weinig zin om je morele sausje erover te gooien en haar naar de McDonald's te sturen :)

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Heeft weinig zin om je morele sausje erover te gooien en haar naar de McDonald's te sturen :)
Dit is een vreemde opmerking hoor over een moreel sausje.
Ik zeg heel duidelijk dat het mijn mening is en ik motiveer ook nog waarom.

Dat we verschillende meningen hebben hierover is duidelijk en dat is verder prima.
Maar om te praten over een moreel sausje vind ik raar.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Komt vermoedelijk omdat je het de medische kant op trekt (met BMI etc.). Het klinkt anders als je alleen had gezegd "iets te dun voor mijn smaak".

Dat gezegd hebbende: ik kan geen foto's vinden van iemand van 150 cm en 34kg.
De foto's die Hotboy van haar onderkant heeft gedeeld zien er yummie yummie uit, maar ik kan het niet helpen om me af te vragen hoe haar bovenkant eruit ziet? Is dat dan met uitstekende schouderbotten, en elleboog- en kniegewrichten die er ook nogal uitsteken?

Het zou sneu zijn als ze inderdaad ondervoed zou zijn. In het Westen hebben we dames die aan annorexia lijden. Dat is niet mijn smaak en bovendien gevaarlijk, maar bovenal is het (meestal) ook een eigen keuze (weliswaar door mentale disorder, maar toch...). Het zou bijzonder sneu zijn als de Filipina uit geldgebrek niet voldoende gevoed is en om die reden 34 kg weegt...

Anyway... ik ben geen medisch deskundige, I'm just wondering... (want nogmaals: de foto's van haar onderkant zien er echt heel goed uit, niets mis mee! ;-p)

Laatst bewerkt:

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Dit is een vreemde opmerking hoor over een moreel sausje.
Ik zeg heel duidelijk dat het mijn mening is en ik motiveer ook nog waarom.

Dat we verschillende meningen hebben hierover is duidelijk en dat is verder prima.
Maar om te praten over een moreel sausje vind ik raar.

Zoals Sklaas zegt; je gooit je morele sausje erover door het te hebben over haar zogenaamde gezondheid op basis van BMI. Je weet helemaal niks van haar gezondheid en je suggereert daarmee dat ze ondervoed is. Je zet het ook nog meerdere keren kracht bij door haar bijvoorbeeld ' toch wel veel te dun' te noemen. Ze is niet te dun, jij vindt haar op basis van enkel het aantal kilos (want je weet helemaal niks meer dan dat) te dun. Ik heb het idee dat je niet eens weet hoeveel Aziaten je voorbij loopt in Thailand en de Filipijnen die net zo weinig wegen en er prima uitzien. Het staat immers niet geprint op hun t-shirt :)

Als je haar niet aantrekkelijk vind, kan je haar gewoon overslaan. Je hoeft niet perse duidelijk te maken dat iemand's gewicht afwijkt van je wensen, en al zeker niet als je het naar het objectieve probeert te trekken met BMI o.i.d. Dat voelt moreel aan.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ze is niet te dun, jij vindt haar op basis van enkel het aantal kilos

Ik ga nog een keer reageren op basis van bovenstaande uitspraak. Jij hebt de wijsheid in pacht want je zegt heel stellig ze is niet te dun. Dit is dus ook iets wat jij vind. Niet iets wat je 100% effectief kunt zeggen. Jij vind haar niet te dun en ik misschien wel en daarover worden we het niet eens. Dat is ook prima. Laten we het daarbij laten. Veel plezier met haar en dat gun ik je voor de volle 100%.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Zij zien er inderdaad allebei prima uit. Als ze de waarheid spreken over lengte en gewicht dan is dit blijkbaar voor Thaise dames toch prima.
Dat geef ik dan ook wel weer toe op basis van wat ik nu zie.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Ik ga nog een keer reageren op basis van bovenstaande uitspraak. Jij hebt de wijsheid in pacht want je zegt heel stellig ze is niet te dun. Dit is dus ook iets wat jij vind. Niet iets wat je 100% effectief kunt zeggen. Jij vind haar niet te dun en ik misschien wel en daarover worden we het niet eens. Dat is ook prima. Laten we het daarbij laten. Veel plezier met haar en dat gun ik je voor de volle 100%.

Nogmaals, jij bent degene die een opmerking maakt over dat ze te dun is :). Ik zeg dat je dat helemaal niet kan weten op basis van alleen het aantal kilos. Dat is geen mening, maar een feit. Misschien is ze te dun, maar de stelling die je moet maken is dat jij haar te dun vindt (op basis van enkel een los-staand kilo getal en foto's van een poes). Want zoals je ziet in de Tiktoks en ook de door mij geposte foto is dat zelfs jij van gedachte kan veranderen als je ziet hoe de kilos eruit ziet op een ZO-Aziatisch frame.
Gelukkig kan je misschien je filters wat uitbreiden nu en hoef je dames niet af te wijzen als ze minder dan 50KG zijn ;)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Zware discussie hier :p.
Ik had vorig jaar in Pattaya een meisje die 142cm en 38kg was, volgens haar profiel in Thai Friendly. Haar BMI was dus nog net goed (18,8) en haar lichaam zag er ook normaal uit, alleen wel erg klein natuurlijk.
(Ik wilde een foto van haar toevoegen, maar ik krijg het bestand niet onder 1 MB.)

Stef1984

Toogplakker
22 okt 2024
61
60
Num num😍 die TikTok meiden zijn heerlijk. Precies mijn smaak. Daar zou ik niet over twijfelen. Toch maar eens een tripje naar ph zien te plannen. 🤤

Terug
Naar boven