Sabrina (vh Carmen, Rebeka, Sabina) - Rotterdam (vh Amersfoort, Leerdam)

viet

Toogplakker
15 mei 2016
37
3
Kom er net vandaan, heb alleen niet of de tattoo's gelet, maar dame leek wel op de dame van de foto. Vond haar alleen beetje suf overkomen, waarschijnlijk omdat ze moe is? Slecht geslapen zei ze.
Ik las ergens op een forum dat ze grapte van "first time" toen ik bij dr naar binnen wilde gaan. Blijkbaar doet ze dit vaker want tegen mij zei ze dat ze virgin was :lol:
Zoals eerder vermeld is deze dame van onder best strak :)

Engels kan deze dame niet zo goed dus aan de telefoon krijg je iemand anders aan de lijn.
80 euro neergelegd voor nzc met interne donatie. Voor de liefhebbers van CIM/TZ, dat kost bij deze dame extra.

Anyway, ze zei dat ze vanavond terug gaat naar Roemenië voor max een weekje, dus heeft ze haar trip waarschijnlijk verzet. Wel vreemd dat ze naam verwisseld inderdaad. Ze stelde haarzelf nog wel voor als Sabina

Leuk voor 1 keer

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Deze dame ben ik wel eens tegen het lijf gelopen toen ik bij Silvia was.
Toen heette de dame nog Sabina en was er geen sprake van nzc in haar advertentie.
Nu heet ze Monica en staat er nzc bij de opties:
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...--in-Rotterdam-zuid-/default.aspx?tab=profile
Silvia is overigens ook van naam veranderd en heet nu Ella:
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/549597-Ella-all-inclusive-/default.aspx?tab=profile
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=2030&p=19781&hilit=silvia#p18156

Als het goed is zit Simonne (geen nzc in advertentie) er ook, maar die ben ik nog niet tegengekomen:
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/529233-nieuw-in-Rotterdam-zuid-/default.aspx?tab=profile
Binnenkort toch maar even Sabina proberen. :D

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
samurai zei:
Stond ook nzc toen ze onder de naam Sabina ging.

Klopt, maar dat is niet zo heel lang geleden. Daarvoor stond er nooit nzc aangegeven.

Nu is er dan toch de vraag... zou Simonne ook nzc doen :?:

A

Anonymous

Guest
loper zei:
Klopt, maar dat is niet zo heel lang geleden. Daarvoor stond er nooit nzc aangegeven.
Ik geloof je. Ik begon deze draad pas paar dagen geleden te lezen en toen was haar naam nog Sabina. :)

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
loper zei:
Nu is er dan toch de vraag... zou Simonne ook nzc doen :?:

Hier kan ik sinds vandaag antwoord op geven. Nee, doet ze niet, of in ieder geval niet met mij op de eerste date. Je weet natuurlijk nooit wat er mogelijk is voor vaste klanten.

Zal jullie niet vervelen met een hele rubberrecensie, maar zal wel verklappen dat ik ondanks het rubbertje zeer waarschijnlijk nog wel eens bij haar op de stoep sta. :mrgreen:

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Vandaag ook maar eens bij deze meid geweest. Idd een heerlijke strakke poes. Had de nodige moeite om 'm erin te krijgen, maar eenmaal erin ging het prima. Ze is vriendelijk en doet de nodige moeite om het je naar de zin te maken. Had vandaag bijna overwogen om naar Tamara in Vlaardingen te gaan, maar heb nu waarschijnlijk net zo veel plezier gehad voor een fractie van de prijs die Tamara vraagt.

Ga d'r maar niet te vaak heen, want het kan verslavend worden.

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Ben afgelopen week ook bij haar geweest. Lekker klein meisje met een heel strak kutje.
zoenen doet ze een klein beetje. Wel een verlegen type, maar kwam later lekker los. Pijpen was best lekker maar weinig afwisseling.

In alle standjes haar lekker geneukt in dat strakke poesje, en haar lekker volgespoten. Ze deed lekker mee en kwam volgens mij zelf ook klaar.

wel verslavend zo een lekker klein meisje.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Ben ook maar even een bezoekje wezen brengen aan deze dame :D .

Om te beginnen vind ik haar in het gezicht iets ouder uitzien dan de opgegeven 22.. maar dat komt wel vaker voor dus heel verassend is dat niet, ik zou zelf 26-28 schatten. Maar who knows i could be wrong...

Verder beetje zelfde ervaring als hierboven wel, ze begint redelijk verlegen, was beetje eentonig pijpen en ze wilde gelijk al neuken.. Ik gaf aan geen haast te hebben en ze liet zich ook wel even verwennen. Toen ze goed nat was ben ik er maar ingegleden, inmiddels was ze zelf ook goed opgewarmd en begon ze echt wel meer mee te doen ook.
Zoenen moest ze op hetzelfde temp een beetje los mee komen, ze begint er zelf niet mee iig, maar als je aanstalte maakt slaat ze niet af.

En het mag nogmaals genoemd worden, maar wat een ongelooflijk lekker kutje heeft zij zeg!!!

Ik denk echter wel dat een uurtje bij haar wat moeilijker volmaken is, ik kreeg niet het idee dat ze een praatje maakt als je tussen 2 beurten door even een korte pauze neemt ofzo zeg maar.

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Ben een keer een uurtje bij haar geweest maar kan beter een half uurtje gaan. Was inderdaad niet erg in voor een praatje.

wel een erg lekker kutje.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Vandaag weer eens bij Sabina geweest. Ben een uur gebleven, maar dat is bij haar idd niet nodig. Ik moest na de eerste ronde zelf het gesprek op gang brengen, anders was ze waarschijnlijk in slaap gedonderd.
Die strakke poes van d'r draait volgens mij overuren want ze kan daar van onderen niet veel meer hebben. Heb 'r in dat uur wel 2x vol kunnen spuiten. Het blijft jammer dat ze niet tongzoent, anders was ze perfect geweest. Ik bef nooit dames die bare gaan, maar van haar poes kan ik met m'n tong niet afblijven :mrgreen:

icqvdv.jpg

A

Anonymous

Guest
Staat dat ze foto en film toelaten. Alleen onherkenbaar of ook met gezicht in beeld?

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Nee niet met gezicht in beeld. Ik had een hoop filmpjes op m'n laptop staan, maar door een synchronisatiefout ben ik daar de meeste van kwijtgeraakt :(

A

Anonymous

Guest
SS_Trunks zei:
Nee niet met gezicht in beeld. Ik had een hoop filmpjes op m'n laptop staan, maar door een synchronisatiefout ben ik daar de meeste van kwijtgeraakt :(
Moet je bijbetalen of is dit ook inbegrepen?

Ronaldz

Snuffelaar
30 apr 2015
8
0
Dame is een paar dagen onbereikbaar. En haar ad is ook niet meer online. Ben een keer Silvia geweest, ook op hetzelfde adres, het was een eenmalig iets. Wacht wel tot Sabina terug is, van vakantie hoop ik.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Volgens mij had haar tatoeage geen rood erin zitten. Ik heb het filmpje dat ik met 'r had gemaakt even bekeken en het lijkt toch echt anders te zijn

Terug
Naar boven