Sabrina (vh Carmen, Rebeka, Sabina) - Rotterdam (vh Amersfoort, Leerdam)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Sabrina stuurde mij een sms, ze komt naar Rotterdam voor een week.
Waar heb ik dat meer gehoord? Zie topic andere dame.....
Ik wacht even want eerst zien en dan geloven.
Maar als het zo is dan zal ze mij zeker zien.
Helemaal mijn type: klein, tenger, kleine mooie tietjes en strakke poes.
Morgen dus even afwachten....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En ja, ze is er dus echt.
Kon om 18.00u terecht, vlakbij metro Dijkzigt en Eendrachtsplein.
Sabrina is nog steeds dezelfde kleine tengere dame van voorheen.
Pijpt erg lekker en met gevoel, zit daarbij zo naast je dat je overal bij kan, lekker.
In diverse standjes genomen, kan ze goed hebben.
Mooi gezicht zo`n kleine meid onder je waar je pik geheel in verdwijnt.
Interne donatie geen probleem.
Ze vraagt 60 voor half uur mc en 30 extra voor zc.
Vaste klanten lukt vast ook wel met 20 extra.
Als ze in Rotterdam blijft dan ziet zij me vaker.
Nette prijs en goede kwaliteit. Zuinig op zijn.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Mooi bericht kerel. Heb je ook een werkend linkje van haar ?
Heb haar geprobeerd te zoeken op Kinky a.d.h.v. haar foto's in dit item maar niet gevonden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Geen idee, niet mijn ding.
Anaal doet ze wel, kost extra.
Ook niet mijn ding maar goed.
Dit kleine ding kan best wat hebben.

A

Anonymous

Guest
Toch gek fisting staat aangevinkt maar dat doet ze niet en anaal staat niet aangevinkt en dat doet ze wel. Ik ben volgende week in Rotterdam maar de recensie staat bij Utrecht

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
gefikst zei:
Ik ben volgende week in Rotterdam maar de recensie staat bij Utrecht

Dat ze nog onder Utrecht staat komt omdat niemand tot nu toe op het Uitroepteken (Zie foto) heeft geklikt en het heeft gemeld bij de moderators.
De moderators kunnen ook niet alles zien altijd. Ik heb het net gedaan dus zal z.s.m. verplaatst worden naar Rotterdam de moderators kennende.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze blijft hooguit een paar dagen tot een week in Rotterdam.
Dus straks weer andere rubriek.
Keert weer terug naar omgeving Utrecht dan

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Vanmorgen nog maar eens bij Sabrina geweest, lekker dichtbij en leuke prijs voor een dame
die gewoon doet wat ze beloofd en er best lekker uitziet als je van klein en slank houdt.
Ze is een Bulgaarse dame, rond de 32 jaar en type zigeunermeisje: donkere huid en die ogen.
Mooie kleine ronde billen en ook de cup a tietjes staan haar goed en zijn nog stevig.
Ondanks dat ze een kind heeft gehad nog een flink strak kutje, mijn 19x5 kan ze hebben maar
niet meteen erin rammen maar even rustig aan doen.
Ze wordt ook best wel nat en dan geen probleem, doet ook lekker mee.
Ze vraagt 60 en voor alles zc 30 extra. Nette prijs, ik zie advertenties voorbij komen waar dames
voor alles zc rustig 120 of meer vragen voor half uurtje. Dat is voor mij te gek.
Zeker zolang er nog dames als Sabrina zijn :D

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En ze stuurde me een berichtje dat ze vanaf morgen weer een paar dagen in Rotterdam is.
Voor mij niet vervelend en ga er zeker weer heen.
Top dame voor die prijs (nzc 30 minuten 90 euro)en geen gezeur, doet wat ze beloofd.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat verklaart dat ik vanmiddag geen bericht krijg op de vraag wat haar adres is.
Ze komt morgen pas :lol: :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze reageert vaak niet op sms, gewoon bellen werkt beter.
Sms wordt ze overspoeld met allerlei rare vragen dus dat werkt bij haar niet zo.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
N.a.v. de berichten van @Cerato ben ik ook geweest.
Zonde van mijn geld waar ik hard voor moet werken. Had mijn geld beter kunnen besteden.

Positieve punten:
Vingeren ✅, Beffen en schoon kutje ✅, Kutje volspuiten ✅, lekkere tietjes ✅, lekker kontje ✅.

Wat wilde ze niet: (tong)zoenen ❌, Pijpen ❌.

Bij binnenkomst 3 zoenen op de wang. Oké dat is vrij normaal. Denk geef haar spontaan een zoen op de mond.
Trekt ze weg en zegt dat doe ik niet. Had toen eigenlijk al gelijk moeten omdraaien en wegwezen.

Ze vraagt: Hoe lang wil je blijven ? Ik zeg: Half uurtje alsjeblieft. Waarop zei zegt: Dat is € 60,00. Waarop ik zeg en graag alles zonder.
Ze zegt dan komt er € 30,00 bij dus totaal € 90,00. Waar op ik vrolijk zeg Alsjeblieft en geef haar € 90,00.

Ze gaat het geld weg leggen en ik kleed me alvast uit op mijn onderbroek na. Ze komt terug en heel relaxt kleed ze zich uit en ik mijn onderbroek. Kijkt ze en zegt ze gelijk wow groot met verbaasde ogen. Tja ik ben hem niet anders gewend maar zo verbaasd heb ik nog nooit iemand zien kijken.
Heb haar geholpen met bh uit doen en lekker achter haar gaan staan en haar heerlijke kleine tietjes zachtjes gaan kneden en zij begon met haar heerlijke kleine kontje te draaien. Dacht nou dat gaat lekker. Op een gegeven moment op bed gaan liggen naast haar en vraag Wat vind je lekker ? Wist ze geen antwoord op te geven. Lekker vaag voor een meid die het werk al een paar jaar doet. Ze begon te trekken aan mijn vriend. Deed ze niet onaardig maar enthausiast is een groot woord. En ook overdreven kreunen er bij.

Denk zal haar tietjes met mijn mond verwennen wat de meeste wel lekker vinden. Haal mijn mond even weg en ze veegt gelijk met haar hand haar borst af. En ik gebruikte niet eens speeksel. Haar maar wat liggen vingeren met 1 vinger want een tweede paste er niet eens in, en op een gegeven moment ben ik haar gaan beffen. Ze trekt gelijk haar benen op zo dat je niet eens goed kan beffen en de ruimte hebt. Uiteindelijk is ze volgens mij wel (bijna) klaargekomen want ik moest stoppen van haar.

Vervolgens ga ik langzaam omhoog en voor ik probeer hem er in te steken vraag ik nog: Wil je misschien boven op ? Nee nee dat wilde ze niet. Uiteindelijk maar voorzichtig geprobeerd haar te neuken maar meer dan 2 of 3 cm kwam ik er niet in. Ben maar snel klaargekomen deels in haar. Kreeg een vochtig doekje om mijn vriend schoon te maken en zij maakte haar kutje schoon en trok haar badjas aan.

Conclusie:
Zonde van het geld. Heb parkeergeld betaald van 24 minuten.
Hier vanaf gaat nog 8 minuten af voor heen en weer lopen en uit- en aankleden en haar betalen.
Ben effectief 16 minuten met haar bezig geweest.
Ik zeg € 90,00 weggegooid en zij heeft het tering snel verdient met een kut inzet.
Had toen ik de foto's zag op mijn onderbuik gevoel moeten afgaan en haar links laten liggen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Vervelend dat jij het zo hebt meegemaakt.
Ik tref altijd een enthousiaste meid aan die lekker mee doet en het half uur volmaakt.
Ze is erg strak/krap, maar rustig aan lukt het altijd.
Eenmaal goed nat doet ze flink mee en niets is te gek.
Maar wie weet heeft ze het heel druk nu, want ze wordt platgebeld omdat alle clubs dicht zijn.
En dat kan haar service wellicht niet ten goede komen.
Heb ik nog niet gemerkt gelukkig, volgende week erheen en dan eens zien hoe het verloopt.
Hoop niet dat ik ook slechter werk aantref, zal haar dan zeker op aanspreken.
Nou ben ik al lange tijd vaste klant, scheelt misschien ook?

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hey Cerato dat is allemaal goed bedoeld. Ik denk niet dat het handig is om haar op aan te spreken, omdat je niet bij de date was van beffer. Dit is de ervaring van beffer: teleurstellend en zeker aannemelijk. We kunnen het jammer voor hem vinden en daar is niets aan te doen. Ik lees jullie recensies graag.

Een uitgangspunt kan je aanhouden. En dat is discretie, m.a.w. een dvp wil niet over andere klanten spreken. Ik vind super voor je dat geniet en dat zie ik graag. Hopelijk gaat beffer de volgende een sappiger belevenis treffen.

Groetjes
CG

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik bedoel eigenlijk dat ik haar erop aanspreek als mijn volgende date ook zo zal gaan.
Ik verwacht het niet maar het zou kunnen en dan laat ik haar dat zeker weten.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Gisteravond weer bij Sabrina geweest.
Nog steeds in Rotterdam en voor mij bijna om de hoek.
Ik was benieuwd naar haar inzet want dat was bij een vorige recensie van een forumlid
minder, daar zit ik niet op te wachten natuurlijk.
Werd weer enthousiast ontvangen (ben inmiddels vaste klant)
Gewoon weer lekker half uurtje met gebruikelijke pzc en daarna nzc in meerdere standjes.
Gelukkig ging het weer als ik gewent ben.
Ze deed goed mee met alle standjes en ze werd zeiknat.
Uiteindelijk alles intern gedoneerd en even blijven liggen, ingelogd....lekker.
Daarna schoonmaken en weer op huis aan met een lege zak.
Toch fijn dat zoiets lekkers om de hoek zit :lol:

Terug
Naar boven