Saunaclub (byNight) - Tönisvorst

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Net even gegoogeld dit huis lijkt naats Planet happy Garden te liggen PHG heeft huisnummer 41 deze club 43.

Komt er misschien een doorgang? :lol: :lol: :lol:

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Die doorgang was er ooit een keer. Dan kon je vanaf de tuin/terras naar wat nu heet 'by NIght' lopen. Daar waar bij 'by NIght' nu het restaurant is, daar was vroeger de verblijfsruimte. De eigenaren van 'by Night' hebben fiks geïnvesteerd in een verbouwing.

Bij aankomst, met de auto, rij je idd de parkeerplaats op van PHG en daarna kom je bij 'by NIght'. Ligt tegen elkaar.

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
dit is geen ao tent.
De lelijke drommels zullen het wel stilletjes aanbieden want anders geen clandizie.
En dan nog tegen meerprijs.
Dit is een nette club in startfase net zoals Heaven 7, iets verderop,twee jaar terug.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Inderdazd geen AO tent maar dat is Bernds ook niet, al heb ik daameedtal zonder geneukt.
Momenteel ben.ik hier nu. 1 dame gehad die wel nzc deed jammerlijk genoeg gern TZ. Toch leuke seks gehad geen.meerprijd voor NZC wel voor intern doneren, zr vroeg 20 extra maar uiteindelijke liet ze het voor 10 euro toe.
Het is duidelijk dat het hier kan, maar je krijgt uitdrukkelijk de vtaag om hun naam niet of te nimmer te vermelden.
Het is bijna onmogelijk dat de uitbater het niet weet, het is wel mogelijl dat hij het niet wil weten.
Op de lockers na is alles hier mooi en nieuw. Met 20 of 25 euro inkom zal het jaren duren eer ze hun invedteting terug hebben vreed ik. Maar een ander zijn.rekening mag je natuurlijk niet maken.
20 euro inkom zonder badjas. 25 met badjas. Het is gen geld.............

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
In duurdere clubs moet u vaak meeraals om een drankje vragen soms lijkt het zelfs bedelen.
Hier komen ze het constant vragen als je ergens zit zonder drankje......

De drank is bijzaak, net een Bulgaarse gehad, pzc kon echt niet, nzc was geen prpbleem zonder meerrijs met intern doneren.

Zoals zo vaak bij Bulgaartjes een echte GFE. Dus 1 uur op kamer geweest.

Moest deze meid pzc doen, dan was ze de perfectie zelf.
Pmc was beter dan bij de meeste die het zonder doen.
Sex was wouw ze neukt lekker mee, likt je nek oren en het TZ is subliem..... Als ze straks vrij is......... Wie weet.

Het valt wel op dat de meeste meiden ouder en minder knap zijn dan in de doorsnee saunaclub.
Maar daar kan ik mee leven, ik laat de knapste meestal voor wat ze zijn.... De service is meestal toch maar zus en zo

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ben nu een aantal malen bij deze club geweest en ik moet zeggen dat ik mij niet heb verveeld want het heeft meer te bieden (meer leefruimte/comfort(ligbanken, douches e.d.), bar en uitgebreid onbeperkt eten en drinken), dan een AO-club zoals Arabella en villa venus. Bovendien lopen de dames er niet geheel naakt rond maar lichtjes gekleed zodat het wat aan de verbeelding overlaat en dat heeft mijn voorkeur. Het is geen AO club want met nagenoeg alle dames was het standaard nmc en alleen met toeslag gaan er velen overstag maar wel met het verzoek je mondje dicht te houden waar ik mij uiteraard aan houdt. In de meeste gevallen is het zonder interne donatie. Slechts in 1 geval was het nzc zonder toeslag maar wel zonder id en er zijn nog een paar dames die zover gaan maar die zijn dan ook minder aantrekkelijk en het is voor mij niet doorslaggevend en zeker niet bij een eerste kamergang.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Op een andere forum heb ik gelezen dat Arzu, op vraag, "diensten aanbiet die niet toegelaten zijn". Over welke diensten het gaat is volgens mij duidelijk.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
2 dames bare geneukt. 1 met en 1 zonder interne donatie...... 20 euro extra wel steeds de vraag om te zwijgen, ook op de fora, het mag hier niet.
Ze zullen wel weten dat het gebeurt, en zolang het niet openlijk op het www gesmeten wordt....... Wzy niet wery niet deert..... De zaak moet draaien weet je...... Sssssssst. geen namen noemen 🙊🙊🙊🙊

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Aftasten tusen de regels lezen een je kan 4 op 4 halen...... Vandaag bewezen steeds zelfdr vraag, zwijgen.

bjorn600

Toogplakker
7 apr 2015
63
56
Is het dan toch te moeite deze zaak eens te bezoeken? Zijn er ook wat mooie, jonge meiden aanwezig. Of al de oudere garde 😀

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Het is een goedkope saunaclub want entree tussen 11 en 13 is maar 20€ en anders 30€ (inclusief badjas vsn 5€). Als je later komt zo tegen de avond krijg je ook korting. Aantal dames meestal rond 10 tot 12. Er zijn aantrekkelijke dames als Dorina/Julia, Vanessa, Monica, Melek en Sofia maar das puur persoonlijk aangezien ik van wat steviger dames houd maar voor elk wat wils en een kamergang van 30 minuten kost maar 25€ inclusief pzc, beffen en vaak (tong)zoenen.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
En voor NZC betaal je meestal 20€ extra met de uitdrukkelijke vraag om hun naam zeker niet op het internet te zetten en het stil te houden, zodat de baas het niet te weten komt. Of ze met de baas de uitbater bedoelen of de andere baas, daar ben ik niet kunnen achterkomen.
Sommigen zouden het zelfs voor 10 extra doen.....

elvenas

Toogplakker
16 jan 2019
53
11
Afgelopen weekend mijn eert bezoek aan deze club, helaas was de aanbod beperkt dus niet heel lang gebleven daar. Eerst een beetje rondlopen en de ruimtes verkennen, prima tent, netjes schoon met mss te hard muziek. Verder was mijn eerste sessie met een jong bulgaarse klein mooi lichaam met de juiste rondingen maar omdat ik geen duits spreek en zij gen engels kon was de communicatie bijna zero. Niet erg want ze pijpt wel lekker en diep, jammer te kort en ze wilde zsm mij laten ontploffen heb ik het idee. Omdat het de eerste keer daar was, heb ik niets gezegd of gevraagd toen ze een cd er om deed. Ze voelde wel lekker strak dus zonder was mss veel een veel kortere sessie geweest. Na misio en cowgirl heb ik haar mooie rondingen van achter bewonderd en ipv jasje met alleen muts erop haar lekker gepenetreerd, na een paar minuten was de druk eraf. Snel douchen en afronden. Toen we naar buiten lieken vroeg ik aan haar of ook zonder mogelijk was, geen enkel probleem zegt ze, en toen zei ik mss de volgende keer.

Daarna in het buffet ruimte gezeten , lekker eten en drankjes gehad. De bediening is heel attent en snel, dus veel betere service dan VV of CLL, vooral voor die prijzen.

Tweede lading ging naar een roemeense van ogv 26, heel mooi gezicht en ietsjes voller prachtig meisje. Een veel betere clic met haar en dat merkte ook aan haar lichaamstaal: tz , strelen en knuffelen. Na een heerlijke 69 heb ik toch gevraagd of het AO kon, twijfelend antwoordde ze "dat kost wel 40 extra, dus beter met". Ik had echt zin in zei ik dus de helft aangeboden en dat was geen probleem. Lekker diep van al die ribbeltjes binnen genoten in misio, waarna ik haar vroeg om cowgirl een beetje te sporten, dit deed ze heel goed in de juiste snelheid en na 20min ogv bezig te zijn vond ik het tijd om haar doggie te vorzien vaan een extra dosis dna. Toen het bijna zo ver was vroeg ik niet in haar kon komen, tja, ik was al zo tevreden met de sessie dat ik dat geen probleem vond. Daarna vertelde ze dat ze die avond met maar 6 oostblok dames waren maar dat in het algemeen ook even veel duitse zitten. Mss iemand die dat kan constateren.

Kortom, een zeer geslaagde avond en ik ga zeker wat vaker over de grens naar deze tent.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@elvenals

Noem aub geen namen van de dames die zonder gaan. Hrt is niet toegestaan in de club en dames kunnen daardoor in de problemen komen. Vaak krijg je van een dame te horen "mondje dicht". Op die manier blijft het mogelijk om zonder te blijven gaan.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Dat schreef ik eerder ook al, zwiigen over balen en zelfs de beschrijving summier houden.
Wie interesse heeft kan altijd contact opnelen via PB.
Daar kan nalen delen wel vind ik.

elvenas

Toogplakker
16 jan 2019
53
11
Robbie zei:
@elvenals

Noem aub geen namen van de dames die zonder gaan. Hrt is niet toegestaan in de club en dames kunnen daardoor in de problemen komen. Vaak krijg je van een dame te horen "mondje dicht". Op die manier blijft het mogelijk om zonder te blijven gaan.
Oei, mijn excuses hiervoor, alleen , waar zit de "edit" functie?

Terug
Naar boven