Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

flipke

Toogplakker
22 dec 2017
32
0
Wie zegt dat ik niet heb gezien dat het om 2 dames gaat? Staan regelmatig gangbangs op SJ of Redlight met 2 dames en daar is 120 de gangbare prijs.

A

Anonymous

Guest
Ik zou ook niet weten waarom voor 2 meiden die de moeite waard lijken te zijn EUR 150 TEVEEL zou zijn? Zo groot is de opkomst meestal niet en die meiden mogen er toch ook wel leuk centje aan overhouden? Kom op, jongens! Tis hier niet het "Neuken Zonder Centen" -forum.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
flipke zei:
Wie zegt dat ik niet heb gezien dat het om 2 dames gaat? Staan regelmatig gangbangs op SJ of Redlight met 2 dames en daar is 120 de gangbare prijs.

Ik betaal ook nooit graag teveel maar 150 voor 2 meiden lijkt mij reëel.
Maar voor Vanessa alleen die 100 vraagt p.p. Had je ook al niet gereageerd. En de meiden gaan bare en de gangbangs die ik ook tegenkom zijn al vaak 100 p.p. maar dan zelfs met condoom.
Maar goed ieder zijn ding en voor niets gaat de zon op. ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo alle ONZIN reacties over drie tientjes verschil er maar weer uit gesloopt. Oeverloze discussie's over duur en niet duur, probeer dat maar op hookers. hier is daar geen plek voor Flipke.

Op naar de belevenissen van Vanessa en haar tijdelijke vriendin!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De belevenissen gaan dus a.s. vrijdag plaats vinden.
Daar er nu plots 2 dames beschikbaar zijn is er ook dus de mogelijkheid dat er wat extra mannen bij kunnen komen.
Dus wie komt deze 2 lieverds Vanessa (halfbloedje 30 jaar) en Eva (21 jaar) van half 11 tot half 1 lekker onbeperkt volspuiten voor in totaal 150 euro.

Meer info via PB.

groet,
LD :)

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
CWP zei:
Zo alle ONZIN reacties over drie tientjes verschil er maar weer uit gesloopt. Oeverloze discussie's over duur en niet duur, probeer dat maar op hookers. hier is daar geen plek voor Flipke.

Op naar de belevenissen van Vanessa en haar tijdelijke vriendin!
goed zo

flipke

Toogplakker
22 dec 2017
32
0
Nogmaals bewijs dat je hier geen eigen mening mag hebben.
Ja, het gaat in dit geval over 3 tientjes, maar de volgende keer komt er weer een paar tientjes bij. Zo zijn de prijzen langzaam opgedreven. Tijdje terug kon je voor 70 een half uur bare (en dan bedoel ik niet 20 jaar geleden), nu zie je al prijzen van 150.
Maar gewoon alles klakkeloos accepteren hoor, dat is schijnbaar het beleid hier.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
flipke zei:
Nogmaals bewijs dat je hier geen eigen mening mag hebben.
Ja, het gaat in dit geval over 3 tientjes, maar de volgende keer komt er weer een paar tientjes bij. Zo zijn de prijzen langzaam opgedreven. Tijdje terug kon je voor 70 een half uur bare (en dan bedoel ik niet 20 jaar geleden), nu zie je al prijzen van 150.
Maar gewoon alles klakkeloos accepteren hoor, dat is schijnbaar het beleid hier.

Jij kan echt niet lezen, 2 meiden 2 uur 150 uur lekker bangen.
was Vanessa alleen geweest was het 100, vind ik echt niet te veel hoor. :eek:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heren er is nog plaats morgenochtend om deze 2 heerlijke meiden vol te spuiten. ;)
Dus schroom niet en meld je aan. Dit zal niet zo gauw een 2e keer voorkomen in het Rotterdamse. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik zal morgen of zaterdag wel schrijven hoe het geweest is, maar ja dat is dan net zoiets als de slager die zijn eigen vlees keurt. ;)
Dus hoop ik dat anderen die komen ook wat willen schrijven. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou het was een gezellig feestje. Vera deed aardig haar best en is echt en petit meisje met petit borstjes en Vanessa deed van alles tegelijk, pijpen, trekken en neuken.
Ze wist niet meer hoe vaak ze klaargekomen was, ik 4x :roll: :lol: .
Het was een leuk clubje mannen die het ook naar hun zin hebben gehad vertelde ze ons.
Iedereen was al uitgeteld nog voordat de tijd om was ;)
Ja de kutjes werden goed gevuld.

Groet,
LD :)

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Ik was wat later maar kon toch nog naar binnen toe.
Ze waren dus al lekker bezig en kon gelijk meedoen met het geile spel.
Vanessa is zeker een leuke en vriendelijke vrouw deed goed haar best en luste er zeker pap van.
Vera is een leuke meid met kleine tietjes en een mooi strak kutje.
Ik vondt het alleen jammer dat ze constant in het Pools aan het praten was met haar partner.

Verder een geslaagd feestje

Gr Pinkeltje

31 aug 2016
1.194
112
Pinkeltje zei:
Ik vondt het alleen jammer dat ze constant in het Pools aan het praten was met haar partner.

Gr Pinkeltje

Waarschijnlijk was er niemand anders waar ze Roemeens mee kon praten ..

Of kon jij dat gewauwel van haar verstaan ???

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
lekkerlikkenlassie zei:
Pinkeltje zei:

Gr Pinkeltje

Waarschijnlijk was er niemand anders waar ze Roemeens mee kon praten ..

Of kon jij dat gewauwel van haar verstaan ???

De medewandelaar die haar meenam kon goed met haar converseren. En vertaalde dan ook het een en ander. ;)
En nee tis anders niet te verstaan. :roll:

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Het was inderdaad een lekker feestje. Met vanessa blijft het gewoon top. Iedereen kwam ruimschoots aan zijn trekken. En helemaal weer leeg het weekend in. Voor herhaling zeker vatbaar.
En voor wat betreft die lekkere andere meid. Niet lullen maar lekker vullen!

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
Ik kan niet anders dan me aansluiten bij de positieve berichten hierboven. Het was een unieke gelegenheid om een bare gb met 2 dames mee te maken. Vanessa is een heerlijke meid die er echt lol in heeft, en nog wel een tijdje door had willen gaan had ik het idee. Vera is inderdaad onverstaanbaar, alleen via haar vriend, dus wat minder klik mee maar wat een heerlijk lijfje en ze lag zo lekker met haar beentjes uit elkaar terwijl het zaad van 3 mannen uit haar stroomde. Nog nooit zoiets in levende lijve gezien. Het was een bijzondere ochtend.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Kijk dat zijn nog eens leuke reacties, bedankt mannen vooral ook namens Vanessa.
Wie weet tot gauw weer. ;) :) op een gb maar jullie kunnen inmiddels dus ook 1 op 1 ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
lekkerlikkenlassie zei:
Diego38 zei:
lekker ding zei:
Zoals eerder gezegd, eventueel na een trio of gangbang wel.
Zie verder je pb. ;)

Waarom kan ik je niet replyen op je privébericht? Kan je me jou app of email per pb sturen alsjeblieft? App van Vanessa mag ook )

Omdat je een een nieuw account heb dus eerst hier moet posten ..

En als je kan lezen dan weet je dat je eerst samen met lekker ding bij de dame op audiëntie mag ..

Dus ga niet zo dom om haar nummer vragen .

Dat credit heb je hier nog niet verworven.

Nog even voor de duidelijk en speciaal voor Diego38 die wederom nu via pb vraagt om haar gegevens.
Je kan eventueel pas 1 op 1 wanneer je op een gb van haar bent geweest of een trio heb gedaan met haar en ondergetekende.
Anders zal ze het zeker niet doen met je..
Gegevens vragen aan anderen die inmiddels wel kunnen afspreken met haar kan je doen. maar dat heeft ze gauw door en dan is die ander ook niet meer welkom.

Dus Diego38, hopelijk weet je nu wat je doen staat. :)

Groet,
LD

Terug
Naar boven