lekker ding
Legende
- 1 apr 2015
- 2.513
- 832
- Topic starter
flipke zei:150 is beetje erg prijzig, vind je niet? Max 120 lijkt me meer marktconform![]()
Voor 2 meiden?.... teveel?
Goed lezen he, Vanessa en deze jonge dame.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flipke zei:150 is beetje erg prijzig, vind je niet? Max 120 lijkt me meer marktconform![]()
flipke zei:Wie zegt dat ik niet heb gezien dat het om 2 dames gaat? Staan regelmatig gangbangs op SJ of Redlight met 2 dames en daar is 120 de gangbare prijs.
goed zoCWP zei:Zo alle ONZIN reacties over drie tientjes verschil er maar weer uit gesloopt. Oeverloze discussie's over duur en niet duur, probeer dat maar op hookers. hier is daar geen plek voor Flipke.
Op naar de belevenissen van Vanessa en haar tijdelijke vriendin!
flipke zei:Nogmaals bewijs dat je hier geen eigen mening mag hebben.
Ja, het gaat in dit geval over 3 tientjes, maar de volgende keer komt er weer een paar tientjes bij. Zo zijn de prijzen langzaam opgedreven. Tijdje terug kon je voor 70 een half uur bare (en dan bedoel ik niet 20 jaar geleden), nu zie je al prijzen van 150.
Maar gewoon alles klakkeloos accepteren hoor, dat is schijnbaar het beleid hier.
Pinkeltje zei:Ik vondt het alleen jammer dat ze constant in het Pools aan het praten was met haar partner.
Verder een geslaagd feestje
Gr Pinkeltje
lekkerlikkenlassie zei:Pinkeltje zei:Ik vondt het alleen jammer dat ze constant in het Pools aan het praten was met haar partner.
Verder een geslaagd feestje
Gr Pinkeltje
Waarschijnlijk was er niemand anders waar ze Roemeens mee kon praten ..
Of kon jij dat gewauwel van haar verstaan ???
lekkerlikkenlassie zei:Diego38 zei:lekker ding zei:Zoals eerder gezegd, eventueel na een trio of gangbang wel.
Zie verder je pb.![]()
Waarom kan ik je niet replyen op je privébericht? Kan je me jou app of email per pb sturen alsjeblieft? App van Vanessa mag ook )
Omdat je een een nieuw account heb dus eerst hier moet posten ..
En als je kan lezen dan weet je dat je eerst samen met lekker ding bij de dame op audiëntie mag ..
Dus ga niet zo dom om haar nummer vragen .
Dat credit heb je hier nog niet verworven.