Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nee helaas. Ze kan zelden tot nooit in de avond. Een zaterdag overdag zou nog weleens kunnen in de middag als daar animo voor is.

Groet.
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heren voor a.s. Vrijdag de 16e is er nog plaats. Wie heeft er tijd en zin om dat kutje te vullen of haar te laten genieten van 2 pikken tegelijk in haar kutje. ;)

Groet,
LD.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hoi,

Wie komt er morgen of volgende week vrijdag dit kutje van Vanessa lekker volspuiten? ;)
Lekker 2 uur gangbangen voor 100 euro p.p.
verdere info via PB.

Bijlagen

• thumbnail_20180126_115950.jpg
    thumbnail_20180126_115950.jpg
    17,4 KB · Weergaven: 433

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Helaas kan ik morgen niet komen ivm werkzaamheden.
Maar volgende week kom ik zeker weten hoor.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Pinkeltje zei:
Helaas kan ik morgen niet komen ivm werkzaamheden.
Maar volgende week kom ik zeker weten hoor.

Dat wordt dan ook zeer gewaardeerd en je weet inmiddels wat je te wachten staat. :D
Tot volgende week.

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Morgen gaat dat sowieso dan niet lukken, maar ik ga kijken hoe dat volgende week is, en zal tijdig melding doen.
Dank voor je reactie in ieder geval, ik had er overheen gelezen.

Terzijde: is de locatie goed bereikbaar met OV?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou voor vandaag wel animo geen animo uiteindelijk komt er eentje maar die mag lekker alleen met Vanessa zijn ding doen zo meteen, hebben we afgesproken. En dat wil ie heel graag. Hij is ook al eerder geweest. ;)

Maar de 23e gaat zekers door daar zijn al een aantal aanmeldingen voor ook van mannen die al eerder zijn geweest en die komen ook echt. Dus dat wordt een geil feestje.
Maar aanmelden kan nog steeds via pb. :)

31 aug 2016
1.194
112
lekker ding zei:
Nou voor vandaag wel animo geen animo uiteindelijk komt er eentje maar die mag lekker alleen met Vanessa zijn ding doen zo meteen, hebben we afgesproken. En dat wil ie heel graag. Hij is ook al eerder geweest. ;)

Yeap ochtendseks met dit wulpse schatje is heerlijk .

Het uur was voorbij voor we beide erg in hadden .

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Over zo een 23 uur zijn we lekker bezig met een heerlijke gangbang met Vanessa. Indien er nog liefhebbers zijn via pb krijg je meer info.
Vanessa zorgt ook nog voor een hapje en drankje. :)

Groet,
LD :D

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De griep heerst dus helaas ook afvallers,
Maar Vanessa is nat en heet van der zelf.
Dus liefhebbers ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik mag wel zeggen dat het heel gezellig was vanochtend en dat we allemaal meer dan voldoende aan onze trekken zijn gekomen. En 2 pikken tegelijk in een flamousje is toch wel een magisch gevoel ;) :cool: zowel voor Vanessa als voor de mannen. :D

A

Anonymous

Guest
Ik merk nu pas dit topic op, veels te laat! Mocht er nog een gangbang met vanessa worden georganiseerd, dan zou ik graag v/d partij zijn. Na al eerder een DP ervaring te hebben meegemaakt, lijkt me een Dubbele vaginale penetratie ook loeigeil.

Moet ik lekkerding hiervoor een PB sturen? ik heb in de rubriek bij sexjobs die met grote regelmaat check, niks gezien over een gangbang van deze Vanessa.

deurkruk

Toogplakker
27 mei 2015
30
0
Mede Wandelaars,

Ik had vanochtend het buitengewone genoegen deze gangbang mee te maken.
Vanessa is echt een pareltje om zuinig op te zijn!!!

De neuk!

Gr. Deurkruk

Terug
Naar boven