Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

A

Anonymous

Guest
Ehm, op meer dan 1 woord zoeken? Iets als, Vanessa gangbang? Als ik enkel op 'bare' zoek krijg ik ook een dergelijke melding.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nog diepere zucht.... vanessa gangbang of het ad nummer?

Ness

Snuffelaar
6 aug 2018
3
0
Aanstaande vrijdag voor mij de eerste keer dat ik deelneem aan de bare gangbang bij Venessa. Ben benieuwd ... Ik lees dat sommige mannen geen DP durven maar ik zeg kom maar op ;) .
Ik zal zeker laten weten hoe ik het ervaren heb maar ik kijk ernaar uit !

waterman1972

Snuffelaar
30 apr 2016
14
0
Ik ben laatst ook bij Laura geweest. Was voor mij een heerlijke ervaring. Zelfs een dp met haar mogen doen. Echt geweldig

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Ik ga voor het eerst naar Vanessa. Ik houdt van een creampi. Dus mannen....loos je lading in haar en dan wil ik graag.
Tot vrijdag.

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Rob...we kunnen ook een dptje doen. Alleen....wie ligt onder en wie boven..... :lol: Vanessa ligt tussen ons klem. Lol

31 aug 2016
1.194
112
Ik had graag bij Vanessa gbfeestje geweest.
Maar heb andere verplichtingen van wege deze hobby !!
De 2maandelijkse gang naar de GGD .

A

Anonymous

Guest
doeke zei:
Rob...we kunnen ook een dptje doen. Alleen....wie ligt onder en wie boven..... :lol: Vanessa ligt tussen ons klem. Lol

Gaan we doen, om en om!

berry_beekie

Snuffelaar
25 jul 2018
4
0
Morgen ga ik voor de eerste keer naar de GB van Vanessa. Heel benieuwd, leuk om de positieve reacties hier te lezen. Hou van creampie, tot morgen voor de mensen die er ook bij zijn!

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Kan er deze keer helaas niet bijzijn. Balen. Hoor graag de reacties. Vorige keer was de gb zeer sucsexvol

A

Anonymous

Guest
Vanessa was in topvorm! Super sexy en lief als altijd liet ze weer haar beste kant zien. De heren ook. Maar niet allemaal, de nieuwkomer was al na 10 minuten vertrokken. Des te meer voor de overblijvers! En het werd nog gezelliger toen een tweede dame wat schuchter er toch maar bij kwam en toen helemaal los ging op de harde pikken. Na 2 uur feest en 3x te hebben gespoten kwam het tot een mooi einde onder de douche. Snel weer wat mij betreft, hmmm!

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Tja....de nieuwkomer...haha. Was wel wennen. Vanessa is een geweldig lieve meid. De andere dame overigens ook.
Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij.
Sorry rob....geen dptje gedaan. :mrgreen:

Ness

Snuffelaar
6 aug 2018
3
0
Sluit me hier helemaal bij aan. Venessa weet van wanten. Is echt een toppertje. De mannen die iet wat verlegen aan de kant bleven staan gaf ze echt aandacht dus iedereen kwam aan de beurt en aan zn trekken. En dan de bonus ... ineens kwam de organisatie .. wat een lekker ding haha met een extra vrouw op de proppen. Wat een feest !!! Top geregeld allemaal. Eigenlijk zouden we dit allemaal niet moeten vertellen maar lekker voor ons zelf houden. Nee hoor mannen. Zoek je echt wat leuks en actiefs ... here it is. Grtz René

Terug
Naar boven