Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hahaha, je plaatst wel de minst scherpe foto :lol:

Was zekers weer lekker en hopelijk volgende keer weer wat meer mannen. Tijdstip zal dan ook weer wat later zijn. ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
pff zitten we hier ff tegen een vent z'n hol aan te gluren.... :lol:

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Ik zie het. Kwaliteit foto minimaal. Kwaliteit sec maximaal😁.
Wellicht nog een foto plaatsen?

A

Anonymous

Guest
Beter langskomen de volgende keer...
Das leuker dan drooggeilen op een foto 😂😂😂

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Vandaag een mooie en geile gangbang gehad bij Alicia. Zij ging helemaal los en was niet te stoppen. Leuk aantal mannen en goede organisatie.
Misschien enige min puntje was dat Alicia regelmatig zich weer ging schoonnaken na de interne donatie

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het was afgelopen vrijdag best weer lekker.
Alicia was aardig zenuwachtig daar ze het nu voor het eerst alleen ging doen en de te verwachte aantal mannen die zouden komen.
Nou in de ochtend waren er een leuk aantal, weinig afmelders en ze kwamen niets tekort bij Alicia. Ze werd goed volgespoten en genoot er zekers van. Ze bleef doorgaan, 1 keer moest ze plassen dus moest ze het strijdtoneel even verlaten en 2x heeft ze zich even schoongespoeld want ja het begon wat te schuren met de sperma die opdroogde tussen haar benen ;) . Leuk was het ook weer dat er weer een paar bekenden van eerdere gangbangs bij waren. Ik kwam ook 2 x aan mijn trekken.
Voor de middag zou het een stuk drukker worden maar zoals zo vaak, eel aanmeldingen, een enkeling die afzegd en velen die niets meer laten horen. Ik snap dat niet maar goed ze zullen er lol in hebben. Het had wel tot gevolg dat de mannen die er waren meef dan genoeg aandacht kregen want Alicia wilde geneukt worden. Er was ook zowaar even een deepthroat sessie.
Niets was haar te dol. Ik zelf kwam nog 1 keer ;) .Nadat iedereen voldaan weg waren gegaan zat ze nog na te genieten. Dit gaat ze nog wel een keef doen maar misschien niet 2x op een dag.
De volgende keer zou wel sowieso met Vanessa zijn, de planning is dsn vrijdag 28 december. ;) .
Maar dat komt wel weer op sj te staan.

:)

Bas

Toogplakker
30 jun 2018
68
0
Ik was er laatst ook. Ik vond het heel leuk en relaxt. Goede organisatie. Alicia ziet er lekker uit en ik vond het geil om mijn zaad in haar te spuiten. Ik ga me volgend jaar meer richten op dit genre ipv 1 op 1. Het heeft wel wat neuken in andermans sperma en anderen bezig zien. De dame is ook geiler dan denk ik.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hier volgt een dienstmededeling.

Na een een geslaagde gangbang vandaag is er iemand zijn onderbroek vergeten.
De rechtmatige eigenaar kan zich melden na het doorgeven van de kleur en het model. ;) lol: :lol: :lol:

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
:lol: :lol:

Was je het nog even voor je het teruggeeft.

Hoe kun je die nou vergeten?? :D :D

Hooked

Terug
Naar boven