livingwild94
Toogplakker
- 27 sep 2021
- 31
- 19
- Topic starter
Ik heb zin om vandaag een kutje uit te likken! Iemand die samen een dame wil bezoeken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een soort van biologische kringloopwinkel dus?Vroeger en dat zal nog steeds wel gebeuren gingen er mannen langs de ramen en kochten de volle condoom van de dvp's om leeg te drinken
Hoorde dat verhaal van een ex vriendin van mij die daar heeft gewerkt, ging bijna over mijn nek toen ik het hoorde en geloof me je kan me niet genoeg betalen
Maar idd ieder zijn dingen, en onze heer heeft vreemde kostgangers doe lekker wat je wil zo lang je er niemand mee schaad, maar je vindt het toch niet heel erg als ik er misselijk van wordt van de gedachte
Waar ? Bij wie? En kan ik ook gewoon een sloppy seconds doen ipv uitlikken?Morgen begin van de avond naar den Haag, als iemand zin heeft om mee te gaan kan die toekijken en daarna het kutje uitlikken
Uiteraard kan dat, nog geen idee bij wieWaar ? Bij wie? En kan ik ook gewoon een sloppy seconds doen ipv uitlikken?
Weet jij een dame die openstaat voor een derde?Zal ik er een sloppy third van maken?
Denk dat ik wel kan fixen. Amsterdam. Laat maar weten. Denk dat 100E pp genoeg is. Dame is gewillig.Weet jij een dame die openstaat voor een derde?