Volgespoten kutje likken - help each other out

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Vroeger en dat zal nog steeds wel gebeuren gingen er mannen langs de ramen en kochten de volle condoom van de dvp's om leeg te drinken
Hoorde dat verhaal van een ex vriendin van mij die daar heeft gewerkt, ging bijna over mijn nek toen ik het hoorde en geloof me je kan me niet genoeg betalen
Maar idd ieder zijn dingen, en onze heer heeft vreemde kostgangers doe lekker wat je wil zo lang je er niemand mee schaad, maar je vindt het toch niet heel erg als ik er misselijk van wordt van de gedachte
Een soort van biologische kringloopwinkel dus? 😂

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Als iemand zin heeft om morgen samen naar VV in Duisburg te gaan? Samen een dame ;)

Babro

Snuffelaar
23 okt 2022
22
5
Morgen begin van de avond naar den Haag, als iemand zin heeft om mee te gaan kan die toekijken en daarna het kutje uitlikken

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Als er een serieus iemand komende dinsdagochtend, 25 februari, tussen 9.30-11.00 mee wil doen met een bare gangbang met 26 jarige Nederlandse meid… mag je ooit kutje uitlikken. Het is haar eerste keer, beetje last minute, maar wil 4/6 mannen proberen
Plaats: regio utrecht, 100 euro bijdrage

Enkel reageren als je die dag en tijd kunt, via pm

livingwild94

Toogplakker
27 sep 2021
31
19
Iemand die vandaag samen een dame wil bezoeken? Regio antwerpen, Vlaams Brabant, Limburg of zuiden van Nederland lukt voor mij

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Ik heb er helemaal geen bezwaar tegen om een volgespoten kutje te likken. Meer nog, ik doe het heel graag, ik hou ervan. En desnoods ook nog cumswappen en cumkissing. Maar er is wel één voorwaarde, enkel als het mijn sperma is dat het kutje volgespoten heeft. Anders haak ik af. Bij een gangbang zal ik het enkel doen als ik ook heel zeker ben dat ik de eerste ben die gespoten heeft. Anders ook hier haak ik dan weer af. Ik ga echt geen vreemd sperma oplikken.
Hoed af overigens voor de dames die er geen probleem van maken om achtereenvolgens het zaad van meerdere op te likken, in de mond te nemen en door te slikken. En dan mag mijn sperma er gerust bij zijn.

• Like
Waarderingen: Babs
Terug
Naar boven