beschuldingen van soa of niet.

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Beste mannen.

Ik heb mij soa uitslag net gehoord van me huisarts telefonisch. Na al de geruchten moest ik voormezelf opnieuw een test gaan doen. De mannen ie beweerde dat ze chlamydia hebben van mij. Zijn FOUTT. want ik ben soa vrij!!!!! En ik ben daar zo blij meee!! Misschien moet je je zelf afvragen wat je hebt gedaan voordat ik werd beschuldigt. Alles is negatief betekent dus soa vrij even voor de mensen die t door mekaar gaan halen! Ik wil.ook niets meer horen over een beschuldiging. ik zal deze weel de uitslag gaan ophalen.

Groetjes Roosje

A

Anonymous

Guest
Roosje

Post wel de uitslag als je die binnen hebt, dan zal het meteen stoppen.

Zoals ik al zei, top nieuws voor je en idd een felicitatie waard.

Glijmiddel

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Glijmiddel zei:
Roosje

Post wel de uitslag als je die binnen hebt, dan zal het meteen stoppen.

Zoals ik al zei, top nieuws voor je en idd een felicitatie waard.

Glijmiddel

Ik ga op me eigen gemak naar de arts toe voor t bewijs. Ga geen dingen haaste omdat er een aantal zijn die t niet geloven. Ik hb lang moete wachten omdat huisarts op vakantie is en ik een vervanger heb en ik vorige week met spoed de test heb gedaan. En vanochtend telefonisch te horen kreeg dat ik clean ben. Dus de uitslag zal.ik posten wanneer ik tijd heb om naar de arts te gaan.

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
Hoop dat ze je geloven

1juli

Het is nu 21 juli

Laat gelijk je HIV test zien

Uitslag heb je binnen 3 dagen mensen
Niet weken

Goed gedaan roosje
Maar mij hou je niet voor de gek
Vandaag uitslag
Uur later kan je het nog oplopen
Wens je veel succes
Hoop dat mensen eens goed nadenken voordat ze bij je komen
Draait natuurlijk om het geld
Maar denk maar eens aan je gezondheid
En laat je HIV test maar zien en je soa test

Knip en plak werk

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@black:
Dat is niets nieuws hoor, je kan idd meteen na een schone test alweer besmet raken.
Maar kom op, daar kan Roosje ook niks aan doen hoor, dat is nu éénmaal all in the game.
Wil je geen risico lopen, dan moet je gewoon nooit zc neuken, zo simpel is het.
Wie wel zc neukt, loopt risico, al laat je je regelmatig testen.
Maar dan zit je er wel bovenop en kan je meteen iets ondernemen ertegen en de mensen waarmee je hebt geneukt
op de hoogte brengen voor zover mogelijk.
Dat geld natuurlijk voor de aanbieders en de afnemers dus niet zo met het vingertje wijzen allemaal.
Heeft een dame iets opgelopen, dan heeft ze dat toch van iemand gehad.
Als Roosje haar test wil laten zien is dat prima maar zover hoeft ze m.i. niet te gaan.
Laten de heren dan ook hun test online zien? Kom op mensen, niet roomser dan de paus zijn hoor!

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
Cerato zei:
@Black:
Dat is niets nieuws hoor, je kan idd meteen na een schone test alweer besmet raken.
Maar kom op, daar kan Roosje ook niks aan doen hoor, dat is nu éénmaal all in the game.
Maar dan zit je er wel bovenop en kan je meteen iets ondernemen ertegen en de mensen waarmee je hebt geneukt
Dat geld natuurlijk voor de aanbieders en de afnemers dus niet zo met het vingertje wijzen allemaal.
Als Roosje haar test wil laten zien is dat prima maar zover hoeft ze m.i. niet te gaan.
Laten de heren dan ook hun test online zien? Kom op mensen, niet roomser dan de paus zijn hoor!

Mij ook echt niet meer gezien

Succes veder mensen

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
black zei:
Cerato zei:
@Black:

Succes veder mensen

????????
Sorry hoor, maar wat doe je dan hier vraag ik me af?
Als je tegen seks zc bent - en dat mag natuurlijk - dan heb je hier ook niks te zoeken lijkt me.
Dus begrijp je niet en je reactie al helemaal niet.
Vond je het spannend hier of zo? Of wat zocht je hier en verwachtte je dan?
Blijf dan lekker weg als je het niks vindt. Wel zo prettig voor de rest.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
black zei:
Cerato zei:
@Black:

Succes veder mensen

Daar houden we je aan! Niet meer inloggen he (!)

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
Is jullie leven
Blijkbaar niet bang voor een HIV
Lees die berichten van roos even
Zelf als ze aangeeft dat er iemand al eerder had gezegd over een soa dat mevrouw toch door gaat
En jullie nog betalen voor een soa

Ga maar naar roos
Ken inmiddels haar verhaal via via
Ik heb gewaarschuwd
Blijkbaar kunnen sommige het niet hebben dat ze bij haar
Een risico lopen
Ga jullie gang
Denk even na die dame heeft kinderen zelfs daar heeft ze schijt aan
Aan de operator hoe verwijder ik me zelf van deze forum

Aan de mensen zielig geld betalen voor HIV of soa
Denk na

Roos plaats je HIV test even ze weten niet alles van je

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
black zei:
Is jullie leven
Zelf als ze aangeeft dat er iemand al eerder had gezegd over een soa dat mevrouw toch door gaat

Ga maar naar roos
Ik heb gewaarschuwd
Een risico lopen
Ga jullie gang

Denk na

Waarom plaats je zelf niet je eigen SOA test?
Dan weten we werkelijk of je wel soa hebt.
Dat is dan iets anders dan Roosje schuldig tot tegendeel bewezen. :lol:

A

Anonymous

Guest
Ja hallo waar gaat dit over black?

Ga je nu beweren dat roos hiv heeft? Ik word hier gallisch van.

Barefan laat je is even horen als oprichter van dit forum.

Roosje als je dit leest geef is even openheid over die black waar hij dit allemaal vandaan haakt

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Hij zegt niks, hij suggereert enkel.
Roosje kan dit niet weerleggen en heeft al veel te lang onduidelijk gedaan om nog geloofwaardig te zijn.
Nu weer over de uitslag van dr test en de vakantie van haar huisarts. Die uitslag kun je zo bij de assistente ophalen en hoeft je niet weken op te wachten. Als patient heb je recht op inzage van je eigen medisch dossier en kun je alles uitgedraaid krijgen.
Maja, zoals ik al kwasi-grappig opmerkte, wie zegt dat een evt geleverd 'bewijs' niet uit Photoshop is getoverd? Nou wil ik niet een nieuw gerucht gaan plaatsen, maar dit is ook iets om over na te denken.
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd want het is allemaal een beetje kinderachtig want we weten allemaal dondersgoed wat de risico's zijn. En buiten dat, niet al haar klanten zitten op dit forum, dus ook al gaan we collectief niet meer naar haar, andere klanten blijven dit wel doen. Aangezien het onwaarschijnlijk is dat die mannen enkel bij haar op bezoek gaan zou een evt besmetting via een omweg alsnog bij de forumleden terecht kunnen komen.
Al met al blijft het allemaal maar een wazige toestand.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
black zal niet meer reageren, ik was hem kots beu dus heb hem geband!

A

Anonymous

Guest
Als dit roos uit gouda is
Nou wil dan toch zien ben daar ook geweest
En dat doen we niet meer

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Roosje kan dit niet weerleggen en heeft al veel te lang onduidelijk gedaan om nog geloofwaardig te zijn.
Nu weer over de uitslag van dr test en de vakantie van haar huisarts. Die uitslag kun je zo bij de assistente ophalen en hoeft je niet weken op te wachten. Als patient heb je recht op inzage van je eigen medisch dossier en kun je alles uitgedraaid krijgen.
Maja, zoals ik al kwasi-grappig opmerkte, wie zegt dat een evt geleverd 'bewijs' niet uit Photoshop is getoverd? Nou wil ik niet een nieuw gerucht gaan plaatsen, maar dit is ook iets om over na te denken.
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd want het is allemaal een beetje kinderachtig want we weten allemaal dondersgoed wat de risico's zijn. En buiten dat, niet al haar klanten zitten op dit forum, dus ook al gaan we collectief niet meer naar haar, andere klanten blijven dit wel doen. Aangezien het onwaarschijnlijk is dat die mannen enkel bij haar op bezoek gaan zou een evt besmetting via een omweg alsnog bij de forumleden terecht kunnen komen.

Gelijk heb je beetje raar verhaal waarom niet gelijk dan aantonen dat het niet zo is
Zelf met een vakantie kan je ergens anders terecht
Ik ben zelf geen fan van haar ( geen goed ervaring)
Maar goed
Ik kies liever voor een die niet elke dag zich zo aanbied
En ja photoshop is zo gedaan

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
black zei:
Is jullie leven

Ga maar naar roos
Ik heb gewaarschuwd
Een risico lopen
Ga jullie gang

Denk na

waar heb jij het over black?! Waar wil je hier mee na toe. Als mijn soa uitslag clean is wat.kom.je nu dan weer over HIV. ik heb geen HIV misschien moet jij je na laten kijken..als me.uitslagen allemaal negatief zijn waarom ga je door? Misschien moet je minder andere gaan neuken en eens in de spiegel kijken goed plan denk je ook niet. Waarom bel.je me niet kunnen we face to face babbelen! Of gaat dat te ver! Waar ben jij mee bezig. Wat heb ik.jou misdaan? Helemaal niets. ik heb geen tijd om zsm na de huisarts te gaan ik ben druk ik heb ook een prive leven denk je dat een dvp geen leven heeft en 24h bezig is met forums en werken. Dan heb je t mis! Je moet eens ophouden om mij te beschuldige van dingen die totaal niet kloppen!

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
bari zei:
PeeweeHerman zei:

Gelijk heb je beetje raar verhaal waarom niet gelijk dan aantonen dat het niet zo is
Zelf met een vakantie kan je ergens anders terecht
Ik ben zelf geen fan van haar ( geen goed ervaring)
Maar goed
Ik kies liever voor een die niet elke dag zich zo aanbied
En ja photoshop is zo gedaan

WAAROM moet ik iets gelijk aantonen als ik daar geen tijd voor heb ik heb ook een prive leven en privacy mensen!Waarom gaan jullie door. Mijn werk kunnen jullie niet verpesten. Misschien eens ophouden van soa na hiv van hiv na bullshit kom.op hoe oud zijn jullie

Terug
Naar boven