FKK Verena, Dortmund

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Aankomende zaterdag beslist naar Verena want genoeg aantrekkelijke dames. Alina wil ik beslist weer volspuiten ondanks een laag knuffelgehalte maar deze meid heeft dan ook een bijzonder fraai lichaam. Elena is ook weer terug van vakantie en deze Elena nog nooit geprobeerd maar levert wel RTC-service en haar uiterlijk bevalt me ook wel. Verder nog Tara (strak kutje), Luana en Daria. Laatsgenoemde is eergisteren begonnen en derhalve een nieuwe aanwinst. Een zeer positieve reactie op een Duits forum. Ze schijnt een zeer mooi uiterlijk te hebben. lange donkerblonde haren met highlights. cup B licht hangend en zonder tatoeages, slank KF 36. Ze is 27 jaar en spreekt alleen Roemeens. Knuffelen doet ze en tongzoenen ook en bij een goede likbeurt reageert ze heftig (trillen). Uiteraard RTC-service.

Hopelijk zijn genoemde dames a.s. zaterdag aanwezig en Alina zal ik beslist als eerste nemen en Elena daar wil ik beslist ook mee kameren. Als ik nog zin en energie genoeg heb dan Daria ook met een hoog gfe-gehalte wat het klaarkomen vergemakkelijkt.

20 aug 2022
1.328
767
Prima Robbie, lekker spuiten
Weet iemand of daar in openbaar gespoten wordt? Zijn er ook dames mmf?
Is volspuiten zc standaard?

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Hopelijk a.s. zaterdag wat meer dsmes want genoeg banken en zitgelegenheid. Laatste keer 18 dames maar belangrijker dat in ieder geval Alina, Elena en Daria er zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik was er vanochtend even na 10 uur. Bij binnenkomst in het zitgedeelte zag ik Elena lopen en haar lichaam beviel me zeer en maakte me geil. Ook beauty Alina zag ik dus 2 dames die ik in gedachten ging volspuiten. Tegenover Alina dus links vooraan in het zitgedeelte zag ik ook een aantrekkelijke meid met zwarte kousen. In het begin lag ze wat verveeld op de bank maar later heb ik haar nauwelijks gezien.

Was best druk met mannen en dat was ook af te leiden aan de voorraad handdoeken die op een gegeven moment niet meer aanwezig waren en het duurde een poos dat handdoeken weer verkrijgbaar waren.

Een aantal dames ontbraken zoals Ola, Alexandra, Bianca, Monika (komt volgende week terug), Maria. Ik ken lang niet alle dames maar zag bijvoorbeeld wel Nihan, Tara, Alina, Marina, Andrea, Elena, Luana.

Ik wilde eigenlijk als eerste met Alina gaan kameren maar ze werd net voor mijn neus weggekaapt. Zag Elena alleen op haar bank en ging gelijk naast haar zitten. Ze zei nog niet met me te hebben gekamerd en dat bevestigde ik. Op de bank zei ze geen anaal te doen en in de mond spritzen mocht ook niet maar dat was ik toch niet van plan. Heb heerlijk met haar geneukt en volgespoten maar ze heeft best een strakke kut en ze had er best moeite mee wat ook te horen was. Aardige meid maar na afloop zei ze wel dat als ze vantevoren wist van mijn grote pik dan had ze wellicht nee gezegd dus of ik nog een tweede kans bij haar krijg betwijfel ik.

Alina heb ik niet zoveel gezien maar gelukkig op het juiste moment zat ik op haar bank. Na wat gedronken te hebben en een saunaatje te hebben gepakt kwam ze naast me zitten. Ze probeert je niet echt op je gemak te stellen. Best zakelijk en afstandelijk komt ze over en als ik haar even niet begrijp zegt ze weer: you don't understand. Snel een kamer opgezocht; echter ze opende de verkeerde deur en dame en klant waren al lekker bezig. Foute kamer dus een deur verder was de juiste. Ze heeft me nu wel gepijpt en ook Alina heeft een strak kutje. In het begin pakte ze mijn pik en loodste dat in haar kutje en dan er weer uit en dat ging even zo door. Was best een tijd bezig dat ik volledig in haar zat. Ook deze keer afgesloten in plat doggy en haar lekker gevuld.

Ik had nog wel trek in een derde kamer maar de dame die ik best aantrekkelijk vond en nieuw voor mij was bleef erg lang weg. Koos weer voor Luana. Ze bemoeit zich weinig met andere dames maar ik vind het een leuke, jonge meid met wie je goed kunt kletsen en ketsen bleek achteraf. Ze heeft me lekker gepijpt en heb haar in missio en (plat) doggy genomen. Helaas niet kunnen spuiten want denk te weinig pauze genomen maar het was zeker een goede kamer.

Denk dat ik Verena even niet meer bezoek. Alina heb ik nu wel gezien en qua reistijd ben ik meer als 3 uur kwijt en openbare acties op de bank zijn hier niet aan de orde dus dat alles bijelkaar ben ik hier even niet meer te zien.

Nb:
Op een Duits forum las ik dat een aantal dames een toeslag vroegen van 20€ voor ao en ik dacht dat Alina dat ook vroeg maar de drie dames met wie ik heb gekamerd gelukkig geen beperkingen voor het normale tarief.

DePiet

Toogplakker
3 jan 2020
104
39
Lees al een poosje niets meer over deze club. Is het nog actief en interessant daar? En hoe is het met de bezetting hier?
Weet iemand wat?

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Hoe is de bezetting tegenwoordig van deze fkk?
Ben van het weekend bij een vriend van me in Dortmund en wil graag eerst eve hier langs.
Laatste keer dat ik Verena bezocht was 3 maand geleden.
Heb toen met Raisa gekamerd ( ze heeft hele grote tieten en beetje vol van lichaamsbouw)
En daarna met een slank Roemeense dame met tatoo en een bril op .
Naam van haar weet ik niet meer . Wat ik nog wel weet is dat ze echt een gfe gaf. Omdat waarschijnlijk de juiste klik was met haar .
Ik zou graag willen weten of er nog wat moois in Verena werkt.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Volgens Freiercafe gisteren:

Guten Morgen Zusammen
;)

Heute in Verena sind 9 Frauen
Patrizia nach Urlaub wieder da
:love:

Angie
Roxana nach ihre längere Urlaub auch wieder da
Andrea
Luana
Tanja
Alexandra
Mimi ist auch wieder da
Dea
:winkewinke:

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
afgelopen zaterdag geweest .
Eve uit nieuwsgierigheid gekeken wie er aanwezig was.
Denk dat ik een uurtje a anderhalf ben gebleven.
Heb 1 keer gekamerd met een 20 jarig slanke roemeense meid.
Ze heeft een kleine tatoo boven haar linker borst waar een datum op staat.
Mooie meid en super lekker.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Alexandra heeft ze nooit geheten in Verena deze als Ely onlangs privé te bezoeken in Gelsenkirchen. Andrea heette ze ook eens maar nu is Luna haar naam vertelde ze me vandaag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanochtend even na 10 uur Verena na zo'n 5 maanden afwezigheid weer aangedaan. Mijn voornemen was om hier één of twee dames te testen om vervolgens te vertrekken naar Bochum Lohrheidestrasse om Roxana voor de tweede maal te zien en te voelen maar het verliep geheel anders want ik zag twee aantrekkelijke dames en een nog andere dame daar wilde ik ook beslist mee kameren.

Verena is nou niet een club waar je, zoals in vele andere RTC clubs, openbare acties kunt verwachten. Neukacties op de banken nooit aangetroffen en pijpacties niet of zelden en voorpret op de bank duren hier ook nooit lang want snel volgt de kamervraag.. Dat vind ik toch echt wel een nadeel bij deze club want een beetje plezier en communicatie op de bank maakt ook onderdeel uit of behoort onderdeel uit te maken van het RTC concept.

Ik had Luna (Ely in Gelsenkirchen) privé al willen bezoeken maar het kwam er nooit van omdat ze het druk had. Vandaar dat ik nooit antwoord van haar kreeg op whatsapp berichten tot afgelopen donderdag toen ze insprak dat ze privé niet meer te bezoeken was en toen ik appte of ze in Verena zou werken zei ze ja maar niet gisteren maar vandaag zou ze daar aanwezig zijn en dat was voor mij de reden villa verena te bezoeken.

Luna deed voor mij de deur open. Een lange dame van minstens 1.75 m en met hakken aan wel 1.9m. Weinig mannen nog en dames bezig met de handdoeken. Toen ik Luna op de bank zat gelijk naast haar gaan zitten maar ze keek me niet eens aan en zei niks en liep vervolgens weg. Zo'n reactie verwacht je toch niet en ze kent me niet eens dus je even voorstellen zou toch de normaalste zaak van de wereld zijn maar dat was dus niet aan haar besteed en haar houding wil ik dan ook best bestempelen als arrogant. Ze bleef weg en ik dacht bekijk het maar ik ga niet op je zitten wachten en neem je buurvrouw "Flori".

Een verdomd lekkere meid om te zien. Klein van stuk en een stevig lichaam met relatief kleine borsten maar een kont om u tegen te zeggen. Haar haren een beetje in een knotje wat wel een beetje jammer was want later had ze haar lange haren gewoon los. Ze zag er sexy uit met haar zwarte kousen wat haar kont nog meer accentueerde. Ze zei nog dat het haar tweede dag was en dat ze er een jaar tussenuit was gegaan maar dat ze hier al 2 jaar gewerkt heeft. Op de kamer heeft ze me gepijpt en daarna vroeg ze met of zonder neuken. Uiteraard het laatste en zei ze langzaam aan te doen toen ze mijn pik zag. Tijdens het neuken zei ze opeens "nicht rein zu spritzen". Ik liet merken dit niet leuk te vinden en ging verwoed door met neuken. Ze kreunde behoorlijk en trok soms een verbeten gezicht ondanks het feit dat ik het rustig aan deed. Daarna uiteraard doggy en met zicht op de spiegel opzij een geil standje om te doen. Vervolgens plat doggy en uiteindelijk goed gefinished. Was best een geile sessie maar kussen of zo dat is niet aan haar besteed want een zoen op de mond bij het uitbetalen wilde ze niet want ze draaide haar gezicht opeens weg. Toch voor herhaling vatbaar want qua lichaam met een stevig postuur en flinke kont helemaal mijn smaak.

Theke Gabi hoorde ik zeggen 12 dames: Patrizia, Roxana, Andrea, Ola, Luna, Simona, Kristina, Alexandra, Angie, Melissa, Flori en Nikol (vh Monica ex Arabella). Weinig dames die ik nog kende van 5 maanden geleden. Alleen Andrea en Ola kende ik. Andrea wist mij te vertellen dat Bianca nog in Roemenië is waar ze een borstoperatie heeft ondergaan. Monica die ik de vorige misliep vanwege vakantie was er helaas ook nu niet bij want ook nu met vakantie. Voor mij een zeer aantrekkelijke meid met flinke cup en kont maar toen was er ook nog een dame "Alina" genaamd. Veel mooier kom je ze niet tegen. Jammer dat ze weg is maar zo'n prachtige meid neuken en vervolgens vol te mogen spuiten is een droom.

Die andere mooie meid "Melissa" genaamd zat al een paar keer met me te flirten. Sexy blonde haren en een geweldig lichaam met flinke cup en kont met een hele positieve houding. Ik moest me bedwingen te vroeg met haar te gaan kameren want ik moet wel voldoende pauze nemen na een kamergang. Deze Bulgaarse vertelde mij te kennen van Freude39. Zou goed kunnen maar dat ze me dan nog herkend want ze heeft vast met heel veel mannen gekamerd. Ik herkende haar trouwens niet. Ze is erg vrolijk en zorgt voor positieve stemming in de club. Ze is echt de gangmaker en een geil dansje is ze niet vies van. Even op de bank gezeten en tongzoenen is ze niet vies van. Kamergang was ook prima en ik zei nog tegen haar graag een kamer met spiegel. Kamernummer 3 heeft links voor en rechts 3 spiegels vanaf plafond tot aan het bed dus een beter uitzicht kun je je niet wensen. Pijpen had wat rustiger gemogen en haar daarna goed gelikt en daarna neuken waarbij ze in missio aan mijn tepels zoog. Ze deed leek mee maar was iets te enthousiast soms en bewoog wat teveel mee. Cowgirl was ook geil met haar te doen want ze was lekker actief en bereed me goed en hield het lang vol. Helaas niet klaar kunnen komen. Misschien iets te kort pauze of ze was voor mij iets te onrustig? Aan haar houding heeft het zeker niet gelegen want daar mankeerde niks aan.

Wilde beslist nog een keer spuiten dus toen Luna eindelijk weer eens op haar bank zat naast haar gaan zitten. Een pratert is ze beslist niet. Ik zei maar gelijk dat ik met haar wilde kameren en ze zei gelijk niet kussen. Ik zei nog een kamer te willen met spiegel maar ze zei dat die bezet waren. Bëetje vreemd want nagenoeg alle dames op de banken. Het werd een korte kamergang. Ze pijpte me waarbij ze keukenpapier in haar hand hield en toen ik haar wilde neuken was mijn pik nog niet stijf genoeg. Haar toen maar gaan likken en mezelf een beetje aftrekken en hij werd vervolgens toch goed stijf. Zoals zo vaak in missio begonnen en een beetje irritant was dat ze haar hand met keukenpapier op haar buik hield. Dat stoorde de intimiteit en gelukkig ging haar hand weg en kwam ik dichter op haar. Ze kreunde er lekker bij en op een gegeven had ik het juiste ritme te pakken en bleef lekker doorneuken en opeens kwam er weer leven en voelde ik mijn zaad opborrelen en vulde haar kutje. Ze zei nog "du hasst schnell gespritzt" en dat was ook zo met maar één standje en een kwartier was nog niet eens verstreken. Ondanks de tijd die we nog over hadden weinig AST.

Rond 15.15 uur weer vertrokken dus goed 5 uur in de Verena vertoeft en dat was lang zat want zoalsgezegd openbare acties vinden hier helaas niet plaats dus niet een beetje de nodige afleiding.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Weinig schrijvers over deze club dus zal ik de taak weer op mij nemen want ik was er inmers vanochtend. Even voor aankomst op treinstation Dortmund Dorstfeld gebeld want ik moest toch wachten op de trein naar DO Marten Sud en gevraagd naar de aanwezigheid van Sonia (vh Alina) en Monika. Beiden aanwezig luidde het antwoord.

Gina als theke en zo'n 10 dames aanwezig waaronder Luna, Monika, Dea, Melissa/Gul, Dea en Ola. Eerste tweegenoemden trokken veel met elkaar op. Monika had lekkere tieten maar haar kont vond ik niet al te groot dus als kontenliefhebber viel dat wat tegen. Ze werd ook erg weinig geboekt net als Luna overigens. Luna heeft een mooi gezicht en valt op door haar lengte. Ze was in een goede stemming en deed een soort van cowboyhoed op haar hoofd.

Ik had gelezen dat de bank van Sonia zich bevond tegenover de sauna dus daar gaan zitten. Vrij veel dames zaten niet op hun bank toen ik iets na 10.30 uur binnen was. Wil niet zeggen dat er veel aan het kameren waren want er is ook een ruimte voor de dames tegenover de kluisjes en nog een ruimte als je rechts van de thekebalie naar voren loopt. Dames zijn daar regelmatig te vinden om te douchen, zich te verzorgen of om met elkaar samen te zijn en te praten of om gezamenlijk te eten/drinken. Valt me wel op dat veel dames een handdoek om zich heen wikkelen. Toch wel jammer maar gelukkig ging het handdoek op momenten ook wel weer af.

Hoefde niet zolang te wachten op Sonia. Ze praat Engels en is sinds een week weer terug. Sonia is een erg knappe verschijning met een hoop tattoos. Ze houdt zich afzijdig van andere dames en alleen met haar linkerbuurvrouw zag ik haar even praten. Met haar gepraat over wat dingetjes zo ook over haar nieuwe naam. Heeft niets te maken met een dame met dezelfde naam maar de precieze reden is me even ontschoten. Ze vroeg me wat ik wilde en uiteraard zei ik niet alleen om met jou te praten maar ook om te kameren. Gevraagd naar een kamer met spiegel en die kreeg met links, van voren en rechts. Ze vroeg nog met of zonder condoom en ik uiteraard het laatste. Ze voelde zich trouwens nog niet helemaal lekker en had wat last van haar neus maar wel beter dan gisteren toen ze ziek was. Ik heb al eens tweemaal met haar gekamerd en nooit verrassingen maar nu zei ze opeens uit het niets "don't finish inside". Dat zag ik niet aankomen. Ze legde uit volgende week naar de dokter te gaan voor de pil die ze nu dus niet slikte. Na de gebruikelijke pijpsessie haar even gebeft en in missio beginnen te neuken. Daarna doggy en toen ik vroeg om plat doggy stribbelde ze weer een beetje tegen maar uiteindelijk deed ze het toch. Ik dacht na de missio en doggy niet klaar te kunnen komen maar plat doggy ging zo lekker en het liefste haar in dit standje diep volgespoten maar op tijd teruggetrokken en op haar rug gespoten waarna ik mijn zaad met keukenpapier van haar rug verwijderde. Ze zei nog morgen (zondag) vrij te zijn.

Rond 12.30 uur vroeg ik de theke waar Dea nou toch was. Had haar gevraagd waar ze zat maar Dea nooit gezien hoewel er wel een handdoek over haar bank hing. Later zei theke Gina dat Dea een kamersessie vroegtijdig heeft afgebroken en is vertrokken. Dea is een zeer goed geboekte dame had ik gelezen dus was nieuwsgierig naar haar uiterlijk.

Voorpret op de banken vindt nauwelijks of niet plaats. Heb ooit een keer een dame zien pijpen op de bank maar nog was dat uit het zicht van de theke. Vrij veel dames komen al snel met de kamervraag. Melissa zag ik wel innig zoenen met een klant op de bank maar voor de rest dus zoalsgezegd weinig tot geen bankactie. Melissa was wel een verrassing om te zien. Altijd erg vriendelijk en ook mij zat ze weer te verleiden en ze maakte redelijk wat kamers en zag ook dat ze actief was en een man benaderde en verleidde wat resulteerde in een kamergang. Ze heeft lekkere tieten en voor mij een geweldige kont. Zag ook een vrij jonge gast naast Sonia op de bank zitten maar toch op een gegeven moment stond hij op en liep weg. Hij zal wel gevraagd hebben naar haar service en de beperking van "not finish inside" niet willen/kunnen accepteren.

Na een lange pauze op de bank van Melissa gaan zitten en toen ze naast me zat heerlijk zoenen. Vervolgens een kamer met spiegel opgezocht en haar gezegd dat ik de vorige keer niet klaarkwam omdat ze teveel bewoog. Ze heeft me eerst staand deepthroat gepijpt en vervolgens heb ik haar in missio geneukt en daarna plat doggy. Ze bleef rustig liggen waardoor ik haar nu makkelijk kon volspuiten.

Na goed drie uur verblijf vertrokken want met het prachtige weer wilde ik graag naar buiten en niet binnen blijven zitten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nee; deze Melissa/Gul in Verena heeft in Freude39 gewerkt. De Melissa die jij bedoelt met vrij donkere huid en geweldige kont en tieten waar je absoluut niet aan haar tepels mag zuigen (want gevoelig) heeft "hausverbot" gekregen.

Ben benieuwd waar ze nu opduikt. Ze is begonnen in de Grim en daarna vertrokken naar vv en vervolgens Arabella.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanochtend iets na 10 uur al in Verena. Had gelezen dat Maja (vh Nadine en ex Arabella) hier zou werken. Nog niet veel mannen en wat dames op de banken. Zag zo gauw mijn dame nog niet maar toen ik verder doorliep in het zitgedeelte zag ik mijn schoonheid. Werkelijk een spetter om te zien en helemaal mijn smaak. Ging naast haar zitten en wat gebabbeld. Ze is hier nu voor de 3e dag en is van plan hier te blijven. Rond 15 december neemt ze ongeveer 3 weken vakantie.

Ze lijkt een beetje veranderd sinds haar verblijf in Bochum. Er is minder nabijheid. Aan haar tepels zuigen toch maar niet want kietelt en bij het likken van haar kutje niet te diep. Waar ik geen rekening mee heb gehouden haar beperking dus m.a.w. ao-light en op haar buik klaarkomen want ze is nog bezig met een tablet en dat kon nog wel twee weken duren. Wat voorgaande keren dus probleemloos ging nu dus niet en de volgende maar alvast op de bank naar "complete service". Ze had dit eigenlijk al op de bank moeten bespreken want dan kun je nog altijd je conclusie trekken om geen kamer te nemen. We kwamen in een kamer zonder spiegel(s) terwijl ik dat op de bank duidelijk had aangegeven dus goed luisteren is er bij haar niet bij. Je betaalt tegenwoordig 40€ voor een half uur maar al veel eerder begon ze al om toch maar te spuiten. Conclusie: dame is geweldig om te zien maar de service is er wel op achteruit gegaan. Heb op Duitse fora meer negatieve ervaringen met Maja gelezen dus ik was gewaarschuwd maar ik had haar zolang niet meer gezien en haar fantastische uiterlijk is voor mij doorslaggevend geweest dat ik de mindere service voor lief neem. Wordt zeker vervolgd maar dan neem ik wel mijn voorzorgsmaatregelen door op de bank het één en ander al te bespreken om nare verrassingen te voorkomen. Overigens werd Maja erg goed geboekt en zelf nam ze ook het initiatief om mannen voor zich te winnen.

Helaas ontbrak Melissa/Gul en Sonia (vh Alina) waardoor ik niet goed wist welke dame als tweede te nemen. Uiteindelijk werd het Mimi. Ze doet een beetje vreemd in haar doen en laten maar ze zag er best aantrekkelijk uit en op de bank, na een tijdje naast haar te hebben gezeten, vlug de vraag gesteld: "complete service"? wat werd bevestigd. Ook Mimi gevraagd naar een kamer met spiegel(s) en ook zij schotelde mij er één zonder voor. Jammer; maar de seks was goed en ze was best strak en in plat doggy heb ik haar goed geneukt en uiteindelijk volgespoten.

Werd in de loop van de middag steeds drukker met mannen en wat hier vaker voorkomt is dat alle dames opeens verdwenen zijn in het zitgedeelte. Eerst waren er 9 dames: Anais (ex Grim), Monika, Luna, Tanja, Patrizia, Ola, Mimi, Maja, Alexandra. Later kwamen daar Alexia, Raluca en Adriana daar nog bij. Op een Duits forum lees ik over laatste 3 genoemde dames dat ze terug zijn dus nieuw zijn ze dus niet. Anais zag ik trouwens nu eens in vol ornaat dus nu niet haar hele lichaam omwikkeld in handdoeken en das mooi want ik vind haar lichaam zeer aantrekkelijk met haar enorme borsten.

Hopelijk de volgende keer Melissa/Gul wel aanwezig net als Sonia en met Maja erbij staat mijn keuze al vast.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Robbie vanochtend al vroeg vertrokken vanuit Duisburg hbf naar Dortmund (villa verena) om de heenreis in mijn 24-Stunden ticket te laten vallen. Bij binnenkomst zag ik Maja al op haar bank zitten maar geen Melissa en Sonia te bekennen. Heb wat later aan de theke gevraagd of deze twee dames op vakantie waren maar ik kreeg het slechte nieuws te horen dat beiden waren vertrokken en niet meer terug zouden keren. Had hier geen rekening mee gehouden want Sonia was nog niet zo lang terug na haar lange afwezigheid. Baalde enorm deze voor mij zeer aantrekkelijke dames wellicht nooit meer te zullen zien.

13 dames aanwezig: Mirella, Evelyn, Monika, Luna, Maja, Alexandra, Mimi, Tanja, Ola, Mariana, Flori, Angie en Raluca.

Erg weinig mannen toen ik plaatsnam in het zitgedeelte. Ik praatte kort even met Evelyn en Mirella zocht even toenadering bij me. Ook Mimi kwam even naar me toe. Best een leuke, ietwat vreemde meid in haar doen en laten maar goed van karakter. Voor mij best veel aantrekkelijke dames. Mirella vind ik echt een plaatje om te zien met haar relatief korte benen en een flinke bilpartij en ook Evelyn mag er zijn.

Ben gelijk naast Maja gaan zitten. Wat een spetter om te zien deze meid. Geweldige tieten en goede kont. Vroeg nog op de bank of ze me nu wel complete service aan zou bieden want de vorige keer mocht ik niet in haar klaarkomen want ze slikte toen de pil nog niet maar ze verdraaide de boel door te zeggen dat ik de vorige keer niet klaarkwam. Snapte niet waarom ze hierover loog maar ik kon nu wel gewoon mijn ding doen. Jammer dat ze snel met de kamervraag kwam. Er waren nog niet veel mannen dus waarom zo'n haast denk ik dan. Uiteraard weer naar een kamer met spiegels gevraagd en deze keer werd mijn verzoek wel ingewilligd. Ze heeft me eerst kort gepijpt en mijn ballen nam ze ook mee. Daarna haar kort gebeft en vervolgens standje lepeltje lepeltje gedaan want was bang in missio te snel te spuiten. In missio haar flink diep genomen en geil dat ze met haar handen op mijn bil duwde tijdens het stoten. Hield het dus niet lang vol en spoot haar goed vol. AST is helaas niet aan Maja besteed hoewel het half uur nog lang niet was verstreken. Ze gaf aan volgende week zondag voor twee weken op vakantie te gaan om op 5 januari weer aanwezig te zijn.

Daarna lang pauze genomen en de aanwezige dames een beetje gevolgd. Ik zat op een gegeven moment op een bank en tegenover een dame die ik meende te herkennen van een poos terug. Ze werd helemaal niet geboekt maar vond haar woest aantrekkelijk. Echt een latinakont had ze en haar lichaam had een breed postuur. Sprak haar aan en haar naam was Flori. Ze bleek mij niet te (her)kennen maar later bleek ze me toch vaag te herinneren. Naast haar gaan zitten en merkte dat het een leuke dame was. Vroeg ook haar om een kamer met spiegels. Ik volgde haar en in het rechter zitgedeelte van de balie bevindt zich een draaitrap naar boven. Daar ben ik nooit geweest en ze wilde een kamer ingaan maar deze was al bezet. De andere kamer was wel vrij maar helaas zonder spiegel(s) maar aangezien veel kamers op dat moment bezet waren stemde ik toe. Het werd een geweldige kamer en ze nam alle tijd. Na de pijpbeurt haar gebeft waar ze goed op reageerde. Daarna ook lepeltje lepeltje gedaan en haar kut voelde lekker strak aan en ze kreunde daarbij geil. Uiteraard ook plat doggy gedaan want haar flinke kont leent zich daar uitstekend voor. In missio geeindigd waarbij ze met haar mond aan mijn tepels zoog. Ze deed lekker mee en uiteindelijk haar "Musschi" gewit. Vond haar erg lief en van mij kreeg ze dan ook een kleine fooi als dank voor haar uitstekende service. Voor een praatje kun je goed bij haar terecht.

Conclusie: net als gisteren twee prima kamergangen met voor mij zeer aantrekkelijke dames.

Terug
Naar boven