Aankomende zaterdag beslist naar Verena want genoeg aantrekkelijke dames. Alina wil ik beslist weer volspuiten ondanks een laag knuffelgehalte maar deze meid heeft dan ook een bijzonder fraai lichaam. Elena is ook weer terug van vakantie en deze Elena nog nooit geprobeerd maar levert wel RTC-service en haar uiterlijk bevalt me ook wel. Verder nog Tara (strak kutje), Luana en Daria. Laatsgenoemde is eergisteren begonnen en derhalve een nieuwe aanwinst. Een zeer positieve reactie op een Duits forum. Ze schijnt een zeer mooi uiterlijk te hebben. lange donkerblonde haren met highlights. cup B licht hangend en zonder tatoeages, slank KF 36. Ze is 27 jaar en spreekt alleen Roemeens. Knuffelen doet ze en tongzoenen ook en bij een goede likbeurt reageert ze heftig (trillen). Uiteraard RTC-service.
Hopelijk zijn genoemde dames a.s. zaterdag aanwezig en Alina zal ik beslist als eerste nemen en Elena daar wil ik beslist ook mee kameren. Als ik nog zin en energie genoeg heb dan Daria ook met een hoog gfe-gehalte wat het klaarkomen vergemakkelijkt.
Hopelijk zijn genoemde dames a.s. zaterdag aanwezig en Alina zal ik beslist als eerste nemen en Elena daar wil ik beslist ook mee kameren. Als ik nog zin en energie genoeg heb dan Daria ook met een hoog gfe-gehalte wat het klaarkomen vergemakkelijkt.