Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
het gaat mij helaas niet lukken. vanessa is zeker de moeite waard dus als je kunt zou ik gewoon gaan

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mandingo zei:
Persoonlijk denk ik dat elke dag een reminder plaatsen minder effect heeft dan bijv 1x per week een aankondiging. Als je elke dag een oproep doet dan zullen veel lezers je topic gaan negeren (denk ik) omdat er niets nieuws te lezen valt. Als je enkel iets plaatst als er een nieuwe gb wordt georganiseerd dan zal dat meer de aandacht trekken. Maar goed, tis jouw topic he ;)

Tis fijn dat je meedenkt. Het is alleen zo dat er vaak genoeg aanmeldingen zijn en dat er kort van te voren afmelders zijn.
Of verder niets meer laten horen. En ja de mannen komen voor een gb en dan zou het jammer zijn als je plots de enige bent, weet dan wel dat we dan een heerlijkt triootje hebben ;) . Ook daarom doe ik de topic omhoog duwen. Vanessa wil geen 10 man, 4 of 5 vindt ze het fijnst want ze wil vooral zelf ook genieten en ook de aanwezige mannen goed aan hun trekken laten komen en de mannen die reeds geweest zijn kunnen dit beamen zoals je van sommige terug heb kunnen lezen.
Maar misschien is men ook gb moe en moet ze zich maar weer gaan richten op 1 op 1 dates of triootjes maar dat mag ze dan zelf regelen wat ze voorheen ook deed maar de 1 op 1 dates waren vooral comdoom dates en als je mazzel had kon het voorkomen bij meerdere afspraken dat je zc kon en dat kostte dan niets extra's.
Maar we zien sel wat er morgen van komt, maar ik weet dat ik ze weer lekker gaat vullen. :)

Enne men kan zich nog aanmelden via pb.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Al met al vrijdag de 13e april wil Vanessa weer graag meerdere pikken voelen en als het ff kan 2 tegelijk in haar kutje. Dus wilt ze weer een bare gangbang. Dit keer van half 1 tot half 3.
Kosten 100 euro pp. Dame doet o.a. (tong) zoenen, pzc, nzc, dubbele vaginale penetratie.
Geen cim en geen anaal. Aanmelden en meer info via pb. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vrijdag 13 april gaat deze weer goed gevuld worden en overlopen van het witte vocht ;)

Bijlagen

• F0657423-E3DF-45F9-97EF-2DC2C7F9B439.jpeg
    F0657423-E3DF-45F9-97EF-2DC2C7F9B439.jpeg
    6,8 MB · Weergaven: 1.102

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
willem zei:
ik ben ook van de partij en ik heb er al zin in :)

Hoi,

En Vanessa heeft ook zeer zeker zin er in. ;)
Er is nog plaats voor 2 man dus wie er ook zin in heeft om dit knappe half bloedje bare te komen neuken en zijn zaad in haar achter te laten zo vaak als ie kan is van harte welkom. :)

Tot vrijdag in ieder geval Willem.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Een aardig groepje medewandelaars hebben zich aangemeld dus het zal morgen een natte en plakkerige bedoening worden tussen de benen van Vanessa :D . En wat kijkt ze er naar uit. Dus liefhebbers meld je gerust nog aan voor deze mooie, lieve en gewillige meid. ;)

Tot morgen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Voor de gangbangers die morgen komen om dit kutje te vullen nog een paar uurtjes geduld ;)
Tot morgen en Vanessa heeft er heel veel zin in.

Bijlagen

• 353D006E-DBE4-4504-A6A0-01F6C1035483.jpeg
    353D006E-DBE4-4504-A6A0-01F6C1035483.jpeg
    15,5 KB · Weergaven: 669

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
een kleine week geleden zag ik een adje staan van Lekker ding over Vanessa. En ik raakte aan de praat met hem, en besloot eens een kijkje te gaan nemen in Rotterdam ik ging het combineren met een vrienden bezoek daar dus dat kwam goed uit.

Ik de aanloop naar de gangbang merkte ik al dat het geen erg drukke gangbang zou worden. er hadden wel een aantal mannen toegezegd maar ik ken dat...

De dag voor de gangbang kreeg ik van Lekker Ding een bericht met een adres in de buurt en als je daar was moest je dan een bericht sturen voor het juiste huisnummer. (ik heb hier zo een hekel aan he Ik ben voorstander van gewoon het adres geven en dan zeggen app even 2 min voor je er bent dan weten we dat er iemand voor de GB aan komt, of bel 4 keer kort achterelkaar ofzo.) Ook stond er in het berichtje "ja kan je zelf opfrissen in de badkamer neem eventueel een handdoekje mee" grrrrrr handdoeken kosten bij de action 1.5€ koop 10 van die handdoekjes je bent 15€ armer en je hebt schone nieuwe handdoeken om aan je klanten te geven. Voor die prijs kan je ze zelfs weggooien en nieuwe kopen als je een gangbang doet. (ik vraag me af hoe mannen die thuis een vrouw hebben uitleggend at ze een handdoek mee naar het werk nemen?) Maar ik nam maar een handdoek mee. Het is dat ik een Goed contact had met lekker ding en ik er zin in had dat ik toch gegaan ben want in vele andere situaties had ik al zoiets gehad van laat maar.

Aan gekomen in Rotterdam was het wel erg handig parkeren er is een supermarkt in de buurt en van af daar is het nog een paar 100m lopen naar waar je moet zijn dus dat is wel relaxt. Even zoeken naar de nummer waar ik moest zijn want in Nederland hebben ze toch een ander systeem van huisnummers dan in Belgie dus moest even kijken maar had het al snel gevonden.

Aangebeld en naar binnen, jammer genoeg ding de deur maar een klein beetje open door an de rommel die er achter lag (adem in adem uit word vast gezellig) Vanessa kwam binnen wandelen in een kamerjas en 2 lange vlechten. Mijn eerste indruk was een beetje afstandelijk, maar dat gebeurd wel vaker meisjes/dames zijn niet allemaal even vlot bij een eerste contact natuurlijk dus dat vind ik oke.
Er stond iets te knabbelen op tafel en wat drinken, ik weet niet wat allemaal als ik water zie ben ik al lang blij :).Lekker ding vertelde me dat een man dit andere man dat nog eentje hier nog eentje daar conclusie was dat er waarschijnlijk nog 1 ging komen. Dat werd dus een kwartet ipv een gangbang maar dat kan ook tof zijn.
Ik deed maar snel mijn kleren uit en ging bij Vanessa op bed liggen ik zoen graag heel erg graag en dat deed Vanessa ook wel alleen Vanessa rookt en ik zoen persoonlijk niet graag een asbak :( eet even een smintje ofzo... (Ik was de mijne vergeten dus ik ben er nog speciaal gaan halen bij de supermarkt) Vanessa bleef echter vrij afstandelijk vond ik ze nam weinig initiatief en ik moest haar best sturen. (misschien is ze erg onderdanig (hoewel ik dat niet denk), misschien was ik totaal haar type niet? geen idee maar ze was nogal afstandelijk).
Toen lekker ding er bij kwam bleek ze ineens te ontdooien en te ontspannen (lekker ding je hebt een goede invloed op Vanessa lol) Ze ging wat pijpen maar dit is niet haar specialtijd (voor mij toch niet dit is erg persoonlijk) ik gaf mee dat ik wel van een volgespoten kutje hield en lekker ding ging haar neuken hij kwam klaar in haar, en na een fototjes van haar kutje was het mijn beurt, haar kutje was glibberig van lekker ding zijn zaad en maar of Vanessa het nu zelf ook echt leuk vond om volgespoten te worden en dat het daar allemaal zo glibberig was tussen haar benen dat weet ik niet. Ik vond het in elk geval wel lekker. het duurde dan ook niet heel lang eer ik klaarkwam dat was erg lekker ze heeft echt wel een lekker kutje.
We hebben met zen 3en wat zitten kletsen en het was eigenlijk best gezellig. Als Lekker ding in de buurt was van Vanessa was ze wel ontspannen en minder afstandelijk. Volgens mij waren we net klaar met onze 2e ronde toen de 3e man binnen kwam. Hij kwam er vlug bij en had het geluk een goed door geneukt kutje te neuken. Als ik het goed heb was zowel ik als lekker ding al 2 keer klaar gekomen in haar toen. Ze gingen beide aan de slag en ik lag er naast en Lekker ding ging testen of hij een dubbel vaginaal klaar kreeg, toen dat niet helemaal lukte ging hij wat drinken in de kamer vooraan, ik denk dat hij de deur nog niet uitwas of Vanessa veranderde weer helemaal. Oke... Maar hij was er snel weer en ze ontspande weer. Ik lag op het bed een beetje naar het tafereel te kijken en toen de 3e man Vanessa haar op zen hondjes aan het neuken was was Vanessa haar gemanicuurde vingernagels aan het bekijken of die nog goed zaten ofzo? (hier bevestiging dat Vanessa er eigenlijk maar niets aan vind? Hoewel ja elke vrouw kijkt elke 2 minuten of er geen nagel is afgebroken, maar ook terwijl je geneukt word? Ik weet niet. ik zou er in elk geval niet blij mee geweest zijn moest ze het bij mij gedaan hebben) Ik ging me wat opfrissen in de badkamer tussen door met mijn zelf meegebrachte handdoek :( maar die badkamer sloeg alles de schimmel dat op het ventilatie roostertje zat was echt ranzig ook absoluut niet gezond natuurlijk. Ook de slaapkamer was niet zo schoon eigenlijk er stond een spiegel en ook die was ronduit smerig.

De "gangbang" zat er op en man nr 3 en ik gingen naar huis. Ik wandelde naar mijn auto en vroeg me zelf nu af wat ik er van vond. Ik ga hier hier onder even oplijsten.

De positieve dingen

Vanessa deed het meeste van de tijd best (soms wat geforceerd) haar best.

Ze heeft een erg lekker kutje en zeker als er goed wat zaad in zit was het extra lekker.

Gratis parkeer plek vlak bij.

De minder positieve dingen (nu ja eigenlijk negatieve)

Het huis is niet schoon en niet gezond en in de gang staat vel rommel achter de deur.

Vanessa is best afstandelijk als Lekker ding niet in de buurt is.

Zoenen doet ze vrij goed maar een smintje is echt wel nodig als je rookt.

haar pijp kwaltijden waren voor mij niet echt lekker.

En dan het huisnummer en de handdoeken he.

Wat ik zou veranderen is

Huur een hotel kamer en koop een paar handdoeken.

lekker ding laat haar NOOIT alleen voor je het weet vriest ze dood.

En veel van mijn andere minder goed munten zijn voor mij persoonlijk dus dat is dan moeilijk te veranderen.

Mijn eindoordeel ik heb best een leuke middag gehad en heb me wel vermaakt.

Maar herhalings-gevaar is er niet bij mij denk ik.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Een aantal dingen heb je wel gelijk Barefan. Maar tis een hele leuke en mooie meid waar ik al een aantal jaren bij komt.
En hopelijk zijn er bij een eventuele volgende keer meer mannen ( lees minder afzeggingen) en dan zal heel wel anders zijn.
Maar ook ik vond het een gezellige middag en heb me prima vermaakt zo met elkaar. :)

31 aug 2016
1.194
112
Barefan zei:
De dag voor de gangbang kreeg ik een bericht met een adres in de buurt en als je daar was moest je dan een bericht sturen voor het juiste huisnummer. (ik heb hier zo een hekel aan he Ik ben voorstander van gewoon het adres geven en dan zeggen app even 2 min voor je er bent dan weten we dat er iemand voor de GB aan komt, of bel 4 keer kort achterelkaar ofzo.)

locatie als deze is voorzichtigheid geboden !
er zijn hele volksstammen die te vroeg zich bij de locatie ophouden of aanbellen

Barefan zei:
Ook stond er in het berichtje "ja kan je zelf opfrissen in de badkamer neem eventueel een handdoekje mee" grrrrrr handdoeken kosten bij de action 1.5€ koop 10 van die handdoekjes je bent 15€ armer en je hebt schone nieuwe handdoeken om aan je klanten te geven. Voor die prijs kan je ze zelfs weggooien en nieuwe kopen als je een gangbang doet. (ik vraag me af hoe mannen die thuis een vrouw hebben uitleggend at ze een handdoek mee naar het werk nemen?)

mannen die thuis een vrouw hebben die kunnen bij de action voor1.5€ een handdoek kopen !
Voor die prijs kan je ze zelfs weggooien
ik heb persoonlijk in mijn sporttas meerdere handdoeken een deodorant en eigen douchegel .
dus als ik mijn calorieën heb verbrand samen met een heerlijk dame douche ik en fris ik me op met mijn reguliere spullen .
en mijn vrouwtje was de handdoeken .

Barefan zei:
De minder positieve dingen (nu ja eigenlijk negatieve)

Het huis is niet schoon en niet gezond en in de gang staat vel rommel achter de deur.

in het huis wordt geleefd en sommige mensen hebben een andere gedachten over hygiëne !
ze is wel schoon op zich zelf en daar gaat het om

ben tijdens privé dates wel op ergere locaties terecht gekomen !
in het Antwerpse zijn 9 op de 10 ontvangst locatie onbewoonbare krotten

Barefan zei:
Vanessa is best afstandelijk als Lekker ding niet in de buurt is.

de ervaring die ik met Vanessa heb is dat ze een warme passionele vrouw is .
deze ervaring wordt alleen maar versterkt tijdens privé dates ...
dan is lekkerding echt niet op de kamer ;)

Barefan zei:
Wat ik zou veranderen is

Huur een hotel kamer en koop een paar handdoeken.

zoals je al eerder aangeeft waren er van de aanmelders weer een hoop niet op komen dagen !
de dame wil het klein houden

maar in Nederland is het haast onmogelijk om met meerdere personen op een hotelkamer te geraken .

in nederland zijn de hotels heel voorzichtig geworden nadat er in Limburgs hotel een minderjarige werdt geprostitueerd

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Barefan schreef:
Zoenen doet ze vrij goed maar een smintje is echt wel nodig als je rookt.

Hier ben ik niet mee eens. Ze had ie ochtend nog niet eens gerookt pas op het einde rookte ze een sigaretje in de keuken.
Ze doucht en poetst altijd der tanden voor een date en ik zelf hou ook zekers niet van zoenen met een dame die net gerookt heeft en dat zal ik dan altijd zeggen. En voordat julle er waren zijn Vanessa en ik al ff lekker bezig geweest en heb oo zeker niets gemerkt van een onfrisse adem door wat dan ook :) .

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Tis misschien kort dag maar a .s. woensdag 9 mei wil Vanessa graag gangbangen van 10 uur tot zo 12 uur, kan wat uitlopen ;) . Ze wil weer lekker volgespoten worden en als het lukt 2 pikken tegelijk in haar flamousje.
Meer info via pb. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het zal morgenochtend vast al wel warm zijn bij Vanessa, maar gelukkig staat er een ventilator en kunnen we koud douchen ;)
En er is nog plaats voor de liefhebber. :) .

A

Anonymous

Guest
Afgelopen vrijdag met 'Lekker ding" Vanessa bezocht voor een geil triootje. En Geil was het!!! Lekkere en Relaxte meid, schoon en fris en ze heeft geil lijf en een heerlijk kutje. Dit gaan we vaker doen! ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Jer010 zei:
Afgelopen vrijdag met 'Lekker ding" Vanessa bezocht voor een geil triootje. En Geil was het!!! Lekkere en Relaxte meid, schoon en fris en ze heeft geil lijf en een heerlijk kutje. Dit gaan we vaker doen! ;)

Hoi Jer,

Het was niet afgelopen vrijdag maar afgelopen woensdag ;)
Gisteren was ik toch heel ergens anders. :D
En ja dit gaan we zeker vaker doen maar dan hopelijk met meer mannen.
Ons zaad liep er toch weer lekker uit uit haar flamousje. ;)

A

Anonymous

Guest
Wel lekker herkenbaar in beeld met die tattoo's. Heeft LD geen Photoshop?

Terug
Naar boven