Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mandingo zei:Persoonlijk denk ik dat elke dag een reminder plaatsen minder effect heeft dan bijv 1x per week een aankondiging. Als je elke dag een oproep doet dan zullen veel lezers je topic gaan negeren (denk ik) omdat er niets nieuws te lezen valt. Als je enkel iets plaatst als er een nieuwe gb wordt georganiseerd dan zal dat meer de aandacht trekken. Maar goed, tis jouw topic he![]()
willem zei:ik ben ook van de partij en ik heb er al zin in![]()
Barefan zei:De dag voor de gangbang kreeg ik een bericht met een adres in de buurt en als je daar was moest je dan een bericht sturen voor het juiste huisnummer. (ik heb hier zo een hekel aan he Ik ben voorstander van gewoon het adres geven en dan zeggen app even 2 min voor je er bent dan weten we dat er iemand voor de GB aan komt, of bel 4 keer kort achterelkaar ofzo.)
Barefan zei:Ook stond er in het berichtje "ja kan je zelf opfrissen in de badkamer neem eventueel een handdoekje mee" grrrrrr handdoeken kosten bij de action 1.5€ koop 10 van die handdoekjes je bent 15€ armer en je hebt schone nieuwe handdoeken om aan je klanten te geven. Voor die prijs kan je ze zelfs weggooien en nieuwe kopen als je een gangbang doet. (ik vraag me af hoe mannen die thuis een vrouw hebben uitleggend at ze een handdoek mee naar het werk nemen?)
Barefan zei:De minder positieve dingen (nu ja eigenlijk negatieve)
Het huis is niet schoon en niet gezond en in de gang staat vel rommel achter de deur.
Barefan zei:Vanessa is best afstandelijk als Lekker ding niet in de buurt is.
Barefan zei:Wat ik zou veranderen is
Huur een hotel kamer en koop een paar handdoeken.
cumfun zei:als mee zit ben ik vrij en wil ik graag mee doen . Doe mee aan de dp
Jer010 zei:Afgelopen vrijdag met 'Lekker ding" Vanessa bezocht voor een geil triootje. En Geil was het!!! Lekkere en Relaxte meid, schoon en fris en ze heeft geil lijf en een heerlijk kutje. Dit gaan we vaker doen!![]()